Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Han kommer säga, Vi vill spela bättre. Standardkommentaren.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samma sak varje match , när Brynäs lyckats vakna då är det redan försent komma ikapp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Målvakterna avgör skillnaden att Tompkins håller sig alert i sidledsförflyttningar , Limpan seg ikväll
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir livrädd varje gång Limpan lämnar buren , han borde ha fotboja ?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som det är en måstematch ikväll , tryck dit masarna rejält
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lite skillnad på målvakterna. Varför ska det alltid avgöra till vår nackdel?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snart kommer intervju med Manners vanliga klyscha - Vi vill spela bättre
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Nej plocka in Bom-bom , eller soptippen nästa, fy fan va dåligt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Boka in Bom-bom redan nu. Manners framtid i Brynäs ser inte lysande ut.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Limpan verkar ha nåt i kontraktet att få stå om han inte är skadad . Ser ut som Manner inte kan göra nåt åt detta?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Limpan står och sover som vanligt. Varför kan han inte avsluta sin karriär i nåt annat lag ?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Håller med finns ingen ledare i laget längre som kan driva spelet alla tittar på varandra bara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade man inte förlängt kontraktet med Manner redan ? Tror man gjort bort sig som vanligt vad gäller tränare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sega Limpan tittar på bara när den glider in , byt keepern nu .
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänk om han kunde hålla sig i målet , inte första gången det sker.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PP i början på en period brukar sällan resultera, spelarna för pigga.
+ 1
Föregående · 12 · Nästa