Historik
Föregående · 4 · Nästa
Mora IK > Sv: MIK - LHC 2/2
SIVASN: Ja jag ska gå till globen och hålla på Tjeckien i LG, då jag hörde att HUml var med.
Norge är tyvärr inte med
Norge är tyvärr inte med
Mora IK > Sv: MIK - LHC 2/2
SIVASN: Aftonbladet gör rundringning och hör efter vilket lag som de inte skulle sakna i ES och de säger att majoriteten säger Mora.
Är detta sant så har jag hållt på tre kronor i hockey för sista gången.
Är detta sant så har jag hållt på tre kronor i hockey för sista gången.
Mora IK > Sv: Södertälje - Mora 31/1 08
Forever MIK: Nyström är en total kappvändare , karn blir nästan löjlig , nyss så tillhörde vi sverigetoppen nu lite senare så är mora inte värt ett skit.
Men det är bra för om Nyström hävdar något så brukar det motsatta hända.
Men det är bra för om Nyström hävdar något så brukar det motsatta hända.
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Step: HUr fungerar det med de sk transferfönstren ? Är det övergångar mellan klubbarna som slutar i dag? Kan man fortfarnade ta in en spelare som är kontraktslös efter den 31a ?
Mora IK > Sv: Ödesveckan inleds
maztro: Jag hoppas otroligt att Johan Långberg kommer i gång i målet och blir lika bra som i fjol. ( Juha Pitkämäki översatt till svenska)
Det kan vara skillnaden mellan skratt och bedrövelse.
Det kan vara skillnaden mellan skratt och bedrövelse.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
källan: Till höger kan man läsa " Modos segertåg fortsätter" 2-8 torde vara en förskönande omskrivning av "segertåg"
Mora IK > Sv: Modo-Mora
Matti: Jag tror att vi kan konstatera att den inre cirkeln har bestämt sig för att luleå måste vara kvar.
Detta säger faktiskt helt allvarligt, jag tror att detta är fallet , fbk förlora med 7-2 talar sitt tydliga språk.
Korruption är ingenting som bara finns söder om alperna.
Detta säger faktiskt helt allvarligt, jag tror att detta är fallet , fbk förlora med 7-2 talar sitt tydliga språk.
Korruption är ingenting som bara finns söder om alperna.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
AH: Det är nog bättre att ställa in sig på ks nu tro jag oxå
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Bukefalos: Tror oxå det de kan mycket bättre en det de visade i dag i alla fall.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
AH: Ur triwli ed i te ärrå nåd så i ruli millmad.
Tåck
Tåck
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Bonäs norra: Men nog kan de spela bra hockey ibland , jag tyckte att de gjorde en superbra match mot bif.
Det har dock skett för sällan i år tyvärr.
Det har dock skett för sällan i år tyvärr.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Forever MIK: Det verkar som de har bildat allians mot mora!
Först ger frölunda segern mot luleå sedan kämpar hv gärnet mot mora vilket de inte gjort i matcherna innan, lägg sedan till fbks genomskinliga första period mot brynäs och nu släpper lhc in 4-3 mot saik i slutminuten.
Först ger frölunda segern mot luleå sedan kämpar hv gärnet mot mora vilket de inte gjort i matcherna innan, lägg sedan till fbks genomskinliga första period mot brynäs och nu släpper lhc in 4-3 mot saik i slutminuten.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
horcoff: Mora klarar det ännu en gång tror jag, men varför är vi överhuvudtaget här igen? Det är inte så roligt med elitserien längre (älskar mik) men som serien är uppbuyggd så håller glädjen i att se hockckey att gå förlorad dessa ständigt viktiga matcher för lagen förstör både spel och publik på sikt.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Forever MIK: varför placeras mik efter luljå? samma poäng samma målskillnad??
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Anders i Budum: Ja det är för tråkigt hade inte trott dylikt när säsongen började
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 20/12 -07
sylf: Varför ville inte bif vinna i går ? tråkigt både för er och oss!
Leksands IF > Sv: Artikel om Siklenka i tidningen Globe
mattias - 74: Kuriosa men det lag ni hade när ni gick upp 05 måste ja erkänna var ett väldigt bra lag
Mora IK > Sv: Mora - Frölunda
PappaKeno: Det är sant vi är inget kvalserielag vi spelar stundom som ett mittenlag, sedan darrar vi till enormt i vissa lägen och där verkar vi ha sämst närver i es. TYcker det gäller oss mik supportrar oxå vi blir lätt
Mellankoliska
Mellankoliska
Mora IK > Sv: Mora - Frölunda
henrikj: Kurvinen skadad . Vad är detta har de börjat att tillämpa skadestrategi mot Våra backar?!
Mora IK > Sv: 2007.12.01: Luleå HF - Mora IK
Tången: jag tycker att mik spelar helt ok långa perioder och de kämpar bättre nu än i början på säsongen.
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
Bonäs norra: såg lite på klippen på h-ligan tyckte mik såg skapliga ut i alla fall.
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
PappaKeno: Hörde på Djoos här ,måste säga att jag tycker att han är rätt skön ändå , visst kan han vara ute och "cykla" ibland men han lämmnar en mycket mera positiv eftersmak än Arwid. DEt känns mycket hoppfullare att lyssna på honom och så var det förra året oxå.
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
Metal Guru: Det finns mycket att önska men en vinst en oavgjord och en förlust på det tre senaste är inte exeptionellt dåligt.
Men det slår väldigt hårt när vi ligger där vi ligger
Men det slår väldigt hårt när vi ligger där vi ligger
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Bonäs norra: Jag noterde att expressen inte skrev ett enda ord om matchen i mora i går. Det enda som aftonbladet skrev om matchen handlade om milosovich tandskydd
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Barbapappa: Var med min fru på håvet (hon är från småland) DIF var totalt utspelade. Glädjer mig dock föga när man ser resultat tavlan från miks match.
Tydligen spelade mik ganska ´bra i andra ?
Tydligen spelade mik ganska ´bra i andra ?
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Bonäs norra Men annars duger det med mora när det snackas om Wasa lopp , dalahästar , hantverk dialekter och och pitoreska timmerhus.
Sådant som man offta visar upp när Sverige visas upp på olika turistmässor.
Naj ig åld å bli så wid demda jåglur !!
Sådant som man offta visar upp när Sverige visas upp på olika turistmässor.
Naj ig åld å bli så wid demda jåglur !!
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Barbapappa: Blir skoogs avstängd en match till??? Det silas mygg och sväljs kameler.
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Barbapappa: Ja, håller med till 100. Kul att Adam blir bättre och bättre oxå
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Får lov att hålla med om den sista utvisningen ni fick
det är inte bra att en match ska avgöras på det viset.
det är inte bra att en match ska avgöras på det viset.
Mora IK > Sv: Omstart Mora- Skellefteå..
Bonäs norra: Hursom matchen mot dif var en njutning att se ....försvarsmässigt i alla fall
Mora IK > Sv: Omstart Mora- Skellefteå..
Barbapappa: Jag tror det beror på att det var lite matchovana .
Modo var enligt utsago inte alls bra fast de vann i sudden.
Men nog ska vi vara glada för segern
Modo var enligt utsago inte alls bra fast de vann i sudden.
Men nog ska vi vara glada för segern
Mora IK > Sv: Övriga frågor
Bonäs norra: En till notis Eric Johansson verkar inte heller göra någon Succé i Huskvarna.
Mora IK > Sv: Övriga frågor
Forever MIK:Kikade lite på Kermans Statistik, märkligt att han inte har lyckats bättre efter att han lämnade Mora.
Ps ingenting jag sörjer ,ds
Ps ingenting jag sörjer ,ds
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Bonäs norra: Har inte tillgång till MT pappersupplaga. Hade Simons sagt att inga nyförvärv var aktuella i fredagens MT?
Mora IK > Sv: Övriga frågor
PappaKeno: Dem skrewed å falej- saidå att ed skulld kummå jen tysk spieler a Moura . Au id ärt nåd um ed ?
Föregående · 4 · Nästa
Naj dem belle klå si i rove min seine "fine" kurvkiosker i ståkkola