Historik
Föregående · 5 · Nästa
Mora IK > Övriga frågor
Man placerade Bruun i MIF för ett tag sedan, han står dock fortfarande kvar i MIKs spelarpresentation. Är det någon som vet om han är kvar eller inte?
Mora IK > Sv: DIF - MIK
Dino: Ja det har du rätt i, håller med. Fördelen med att de inte tar oss på allvar är att det smyger in sig hos spelare i andra lag .
Men som du säger är det mycket märkligt att man inte nämner moras matcher, vare sig om vi vinner eller förlorar så analyserar de ändå matcherna utifrån motståndar lagets perspektiv.
Men som du säger är det mycket märkligt att man inte nämner moras matcher, vare sig om vi vinner eller förlorar så analyserar de ändå matcherna utifrån motståndar lagets perspektiv.
Mora IK > Sv: DIF - MIK
sold: Ja det var roligt att gå på hovet nu igen efter någar bottennapp förra året. Hoppas att ordningen är återställd att vi åter har lite lättare mot dif som under de två första es säsongerna.
Vilket fint försvarsspel mora visade upp och lyckades vinna trots att Lahti gjorde sitt för dif
Vilket fint försvarsspel mora visade upp och lyckades vinna trots att Lahti gjorde sitt för dif
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
mok: Mora brukar offta darra till när man leder tyvärr, har sett dett många gånger i smidjegrav.
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora IK
mattias - 74: Känner mig lite trött på din Smutskastning inne på vårt territorium.
Und von jetzt ab wird Bombe mit Bombe vergolten!
Und von jetzt ab wird Bombe mit Bombe vergolten!
Mora IK > Sv: rensa i leden, sparka en del spelare och ledare!!!!
Barbapappa: Något positivt : Yycker att Bogg Pojtchen har vuxit när man hör honom prata med pressen.
Mora IK > Sv: Mora IK - Timrå
Anders i Budum: Undrar hur mycket jönsson prestberg och co har spelat på resultatet 2-3 i kväll?? Jag tror de har gjort en Pelle Fosshaug i kväll.
Skulle inte förvåna mig.
Fast det spelar inte så mycket roll när det går som det går för mora just nu
Skulle inte förvåna mig.
Fast det spelar inte så mycket roll när det går som det går för mora just nu
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
MIK 7-1: Jag var på gång att vräka ur mig tråkigheter. Men jag tycker att Mora är på G lite i alla fall 1 hagos börjar komma i gång 2 Dalman gjorde oxå mål likså mik hjälten Eric Beaudoin!
Mora IK > Sv: LHC - MIK 23/10
horcoff: Hoppas att MIk får en islossning snart , så vi kan få någon seger lite lättare någon gång
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
PappaKeno: Det som är + i kväll är att vissa andra lag inte tog poäng
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
Forever MIK: Jag minns förra året när det stod lika och elemo sköt i stålpen så att pucken hoppade och resulterade i en kontring som de gorde mål på när det var sekunder kvar av matchen.
ps Är indians ett relevant namn i Bohuslän/Västergötland ??
ps Är indians ett relevant namn i Bohuslän/Västergötland ??
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
Forever MIK: laget från kattegat prukar ofta ha tur i smidjegrav
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
Bonäs norra: Nej jag tycker vissa hockeyspelare borde skämmas . Men gu va trångt det är i smidjegrav , det finns ingen sminkloge, men å guu va dåligt
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
Barbapappa: Det där med lång och tråkig resa verkar smått absurt.
Till Luleå är det inget långt alls från Stockholm? Ska inte utövare av ishockey som är kännt för att vara ett tufft spel kunna sitta i buss några timmar? Om det nu är så långt med buss flyg då?? Mora flygplats invigdes redan 1980!
Till sist så är avstånd ett väldigt relativt begerepp, är stockholm den plats där alla resor har sin början? Stockholm är ingen Europa metropol, det bor många fler människor bara i den tyska staten Nordrhein-Westfalen
än det bor i hela Scandinavien.
Till Luleå är det inget långt alls från Stockholm? Ska inte utövare av ishockey som är kännt för att vara ett tufft spel kunna sitta i buss några timmar? Om det nu är så långt med buss flyg då?? Mora flygplats invigdes redan 1980!
Till sist så är avstånd ett väldigt relativt begerepp, är stockholm den plats där alla resor har sin början? Stockholm är ingen Europa metropol, det bor många fler människor bara i den tyska staten Nordrhein-Westfalen
än det bor i hela Scandinavien.
Mora IK > Sv: MIK-DIF
Bonäs norra: PS jag blev inte sur på det du skrev, men jag tycker att vi skall unna oss att vara lite glada när mik vinner oxå!!
Lästips Gå in på difs hemmsida och läs. Bara en massa bortförklaringar
till miks vinst.
www.difhockey.se/?show=1
Lästips Gå in på difs hemmsida och läs. Bara en massa bortförklaringar
till miks vinst.
www.difhockey.se/?show=1
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: tydligen var det inte så klart som rubriken ville göra gällande med adam.
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: Adam är klar !! Ded var roligt nu skulle vi bara ha en bra tränare occkså!
Jag hoppas att jag är ute och cyklar om arwed!
Jag hoppas att jag är ute och cyklar om arwed!
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
SIVASN: Arwed känns inte som rätt man att leda vårat lag.
Men jag hoppas att jag har fel.
Men jag hoppas att jag har fel.
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: Hade inte i min vildaste fantasi kunna tro att de skulle förlora med 6-1
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Bonäs norra: det var härligt hursom att höra bastiansens sköna oslo norska på sr det tar udden av en del midegårds arrogans
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
henrikj: Du menar således att midegård är trovärdig. Som prisar laget till skyarna i mars, och några månader senare säger att laget kan ta någon turpoäng någon gång bara för att motståndarlaget hat suttit i buss???
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Bonäs norra: Karn är dessutom ganska korkad, såg honom i ”På spåret” för något år sedan behöver nästan inte säga mer. (Han visste knappt att Berlin låg i Tyskland)
(Ig täller um Wikegård)
(Ig täller um Wikegård)
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Bukefalos: Wikegård har mist (om han tidigare hade någon) all sin trovärdighet, tittade på ett klipp från hocheykväll från i våras där midegård sade att mora kunde slå vilket lag som helst i en kvart utom fbk.
I kväll var det alltså ingen som ens skulle plattsa i av moras spelare i hv.
I kväll var det alltså ingen som ens skulle plattsa i av moras spelare i hv.
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
horcoff: En spelare som jag gärna skulle vilja se i st mikael och draken dressen igen är peter smerk.
Läste en intervju med honom på frankfurts hemsida att elitserien var den liga som han gillade spelet i bäst.
Läste en intervju med honom på frankfurts hemsida att elitserien var den liga som han gillade spelet i bäst.
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Bonäs norra: På hemsidan skriver man att pp inte fungerade. Det stämmde delvis, men hur ska pp kunna fungera om man i princip inte tilllåts spela pp under en hel match?
Mora IK > Sv: SSK - MORA
zeb: Kom just hem i från matchen. Det var inte bedrövlsernas bedrövelse över spelet, det glimmade till ibland, det var inte lika dåligt som premiären för ett år sedan i alla fall.
Det såg dock ut som södertälje kämpade lite mer än mora.
Ps Sedan kan man alltid klaga på dommaren, men i kväll var det Verkligen
sk hemma dommare. Mik hade två eller tre pp på hela matchen var av ett varade i en halv minut och det andra kom av sig när dommaren fick pucken på sig när mora var på gång
Det såg dock ut som södertälje kämpade lite mer än mora.
Ps Sedan kan man alltid klaga på dommaren, men i kväll var det Verkligen
sk hemma dommare. Mik hade två eller tre pp på hela matchen var av ett varade i en halv minut och det andra kom av sig när dommaren fick pucken på sig när mora var på gång
Föregående · 5 · Nästa