Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Frölunda Cowboysare - MoDo Hockey 15/11-2005
Salle: Frölunda har alltid tur precis som Forsberg!!
MoDo Hockey > Sv: Frölunda Cowboysare - MoDo Hockey 15/11-2005
Nu börjar FBK spelarna spela bra och Norrena släpper in, snacka om dålig tajming!!!
MoDo Hockey > Sv: Frölunda Cowboysare - MoDo Hockey 15/11-2005
Brynäs IF - HV 71 1 - 1
Linköpings HC - Färjestads BK 0 - 1
Tokigt överallt idag!
Linköpings HC - Färjestads BK 0 - 1
Tokigt överallt idag!
MoDo Hockey > Sv: Frölunda Cowboysare - MoDo Hockey 15/11-2005
Ha ha ha, hörde ni? Frölunda påväg mot sin första förlust hemma! Lite tidigt sagt va?
MoDo Hockey > Sv: Frölunda Cowboysare - MoDo Hockey 15/11-2005
Poffa: Och hoppet som är det sista som lämnar en??
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundalåt på G?
Danne_l: Kan ni inte ordna så man kan köpa den i komprimerat format på nätet?
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundalåt på G?
mok: Min granne var på dop igår och Casper sa att dom höll på att spela in en sådan låt.
Frölunda HC > Ny Frölundalåt på G?
Jag har hört något om en ny Frölundalåt och Arvingarna, någon som vet?
Frölunda HC > Sv: Poäng av Henke
Henke hetaste trenden i New York
ISHOCKEY: När den klassiska hockeybutiken Cosby's i New York plockar upp en trend så vet man att det är på allvar.
Hetast just nu: Henrik Lundqvist!
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=242994
ISHOCKEY: När den klassiska hockeybutiken Cosby's i New York plockar upp en trend så vet man att det är på allvar.
Hetast just nu: Henrik Lundqvist!
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=242994
Tre Kronor > Sv: Karjala Tournament 2005
Dream Team: Sa jag det? Med trygghet bakåt kan man skapa mera framåt. Ganska enkelt eller?
Tre Kronor > Sv: Karjala Tournament 2005
Dream Team: Om han tagit första som han borde så hade matchbilden blivit helt annorlunda. Mot slutet spelade han riktigt bra, men kräver mer aggerande av laget än tex Henke, thats it.
Tre Kronor > Sv: Karjala Tournament 2005
Ser riktigt bra ut för Tre Kronor, tänk när våran riktiga målvakt kommer hem från staterna, då kan laget spela med ett helt annat självförtroende!
Brynäs IF > Sv: Så ver det klart!
GävleLasse: Han kanske känner sig riktigt duktig i det sällskapet!!
Färjestads BK > Sv: FBK tackade nej till 2 landslagsspelare...
Dawidovski: Det verkar som det är en bit bort ändå, men det är klart, silver är ju alltid silver. ;-)
Färjestads BK > Sv: FBK tackade nej till 2 landslagsspelare...
Dawidovski: Bättre att utveckla några juniorer och slippa köpelagsstämpeln!!
Färjestads BK > Sv: FBK Stjärnorna missnöjda med tränarna!!
Vad spelar matrialet i truppen för roll om inte man kan spela som ett lag? Modo hade toppspelare som alla väntade på att de skulle prestera och lagspelet blev lidande.
Färjestads BK > Sv: FBK Stjärnorna missnöjda med tränarna!!
FBK har tagit över MOODOs överskattningsstämpel sedan förra säsongen. Dom måste Jobba hårdare som ett lag!!
Färjestads BK > Sv: FBK Stjärnorna missnöjda med tränarna!!
mattias - 74: Det är väl det första man brukar gnälla över när det går dåligt?
Leksands IF > Sv: Snart ikapp de andra lagen...
Kommande matcher för LIF:
Luleå (H)
DIF (H)
DIF (B)
Mora (B
Ni losar mot Luleå men vinner resten!!
Luleå (H)
DIF (H)
DIF (B)
Mora (B
Ni losar mot Luleå men vinner resten!!
Föregående · 7 · Nästa