Historik
Föregående · 8 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO - Djurgården 3/11 -05
65selander: Ahhhh, du bara luras!!! Själv spelar du tvärtom, du vill bara höja oddsen! Smart!
MoDo Hockey > Sv: MODO - Djurgården 3/11 -05
65selander: sätta en 100kr på BIF, FBK, MoDo, Har du så gott om pengar kan du väl ge dom till canserfonden istället för till svenskaspel.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Djurgården 3/11 -05
Djurgården är på G, vinst till nållåttorna tyvärr!!!!!!!!!!
Frölunda HC > Sv: Som Sannes skrev: Då jäklar skall det malas kaffe
Tippar på snabbkaffe: 2 snabba i första sedan mållöst. 2 - 0
Frölunda HC > Sv: Djurgården-Frölunda: Davids kamp mot Goliat?
Mer bananer till Kahnberg!!!! Då kommer målen.
Frölunda HC > Sv: Djurgården-Frölunda: Davids kamp mot Goliat?
Jag har festat me dom gubbarna innan, det brukar bli sent/tidigt.
Frölunda HC > Sv: Djurgården-Frölunda: Davids kamp mot Goliat?
gud: Inte så illa menat, syftade bara på bloggen hos aftonbladet. :-)
Frölunda HC > Sv: Djurgården-Frölunda: Davids kamp mot Goliat?
gud: I Fröludabåset såklart, dom var ju på krogen i går.
Frölunda HC > Sv: Djurgården-Frölunda: Davids kamp mot Goliat?
1- 0 men det är väldigt tyst i globen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 29/10
Där ser ni, ni är ju på gång. Ni kunde lika gärna tagit en 3:a i Scandinavium också! Nu tar ni kaffebönorna från Karlstad också!
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
piff: Frölunda suger idag, bränner alla lägen men målisen spelar bra!
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Verkar vara klasskilnad, ge biffarna lite bananer så Salo får lite träning.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
De gammla i BIF verkar inte hänga med, mycket utvisningar.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Någon som vet någon sida som visar alla resultat lite snabbare än aftonbladet?
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Tekniska problem med webbmatcherna
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet.
Står det
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet.
Står det
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Linköping
Det krävdes ett möte med mästarna för att bryta sviten. LHC:s formtopp kom lite för tidigt på säsongen tycker jag.
Linköpings HC > Sv: Frölunda ikväll...
bobbe: Formtoppen är nog över för denna säsongen, nu går det utför.
Leksands IF > Sv: Sparka masken.
Granderock: jag tycker man ska spela hockey helt klart. Våga och vinn!!
Föregående · 8 · Nästa