Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
KRB: du verkar ha grymmt kunnande om krig du, är du k soldat?
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Bad_Brett: vår 1a spelare dyker väl upp i mars ngn gång.
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Dexter : samtidigt, ska man alltså vika ner sig mot sämre motstånd för det är nov?
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: alltså seriöst är detta ett blivande shl lag? Mot almtuna,sämst ever å vi lägger oss ...
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
EXPLORERSMÅLAND: men Småland, litern slutade säljas på 60-talet. Så gammal ä väl inte ens du....
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Confusius: i nhl kallar dom vissa lag reverse team. dvs vissa lag bryter trender negativa/positiva. Spännande blir det ikväll!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: ja kanske du har rätt men varken du eller jag har hela bilden.Det man gillar starkt med tv-pucken är att spelarna tillåts köra järnet,å skippa gameplan ibland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: okej men där tycker jag att du har lite fel för barn har en tendens att fråga föräldrar om råd.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: hoppas Wedin gästrin å skröder går på modos h-gym, hoppas någon övertygar föräldrarna deras.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: han måste ju bara vara per-åges pojke. Lika som en yngre tvilling.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Vita Hästen 2022-11-02
{5647}: håller med, han har ju vissa hasek-vibbar ibland å är all over the place men han räddar ju oftast pucken. Tycker han har varit stabilare å närmast klockren senaste 3-4 matcherna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Vita Hästen 2022-11-02
Rurik: tycker marenis ska få chansen i första så kan dansken återförenas i andra som va så bra ifjol. Bernhard däremot gör inte mycket rätt idag, verkar inte va i sitt esse ikväll.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: kanske dax att införa ackord i hockeysverige. Ingen I modo hade fått lön å sen cykla hem till nolaskogs....
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
{9682}: granen i första,där sa du något, sen kanske man berg får hoppa in å lära sig vars målet är
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Majbrasan: det blev istället dålig stämning, dålig fart,dålig match! Sug min röv överbetalda sk. Hockeyproffs..
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Tarasov: tycker du resonerar lite snett angående modo matchen iaf. Makalöst dålig inställning,handen bakom ryggen hockey, varken löven eller djurgården gav upp matchen innan den började som modo gjorde
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Dundee: så är det motivation slår alltid klass men klassen lyser med sin frånvaro ikväll
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
{9682}: alla vi har ett jobb där det krävs full insats varje dag. Modo verkar inte ha några krav alls...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Bad_Brett: håller med att agaard ska spela i 2a men i väntan på "spetsforvarden" kan en Pettersson spela 1a
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
{9682}: widebro har en plan ove, modo ska vara rikast i universum 2033! Shl? Finns inte på kartan....
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
{9742}: varför ska jag vänta? Det var ett konstaterande som det ser ut nu.
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
{9682}: blir nog stryk i kväll tyvärr ove! Modo är inte ens på banan..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Sigge: å du har ju all vetskap/kunnande om modos målvaktskunnande? Tro på ditt lag å lagledningen istället
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Heyerdal: å äkta hattrick av aagard! chocken lägrar sig över nolaskogs! Grattis dansken.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
dempa: så tifot i ö-vik handlar om bråket i Stockholm? Okej då vet vi.....
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
{9742}: varför ska zykov söka asyl i ö-vik? Vet du nånting om gränskontroll? Dessutom får inga ryssar asyl i Sverige pga ukrainakriget.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Confusius: ja vi kan bara bryta ihop å komma igen efter ännu en mellanmjölksmatch, skönt att vi vann iaf!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
jonsson: ja herregud som jag skrev tidigare, gör granen ett åxå då står alla planeter rätt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
{9742}: mjo tror många har pryat på radion, käften ska gå, fö har oves favorit gjort mål igen, Olle
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Bad_Brett: håller med.ska vi vara ett topp 4 lag så är fan Tingsryd ett lag vi borde vinna komfortabelt över på hemmais
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: verkar vara ngn protest sen lövenmatchen. Så stöttar du ditt lag bäst osv. Herregud så missriktat beteende...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Werner: längtar fortfarande efter lite dansk dynamit. Hoppas aagard skyfflar in 2 från kontoret ikväll!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: men ärligt tycker jag MoDo ska gå för det ordentligt iår. Djurgården känner redan pressen å löven lär ha för stor kravbild på sig själva.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L: tror faktiskt att nubben är en orsak till HVs problem, han gillar att utveckla juniorer och ta hand om andra klubbars reejeckts och bilda goa team. Inget fel i det men det funkar illa i pennigstarka klubbar som Frölunda och hv
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2022-10-07
Tarasov: okej jag gör avbön, men ibland vill man så satans mycket sorry...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2022-10-07
Bilyaletdinov: tycker du har fel, Mora är sämst! Men tyvärr skämmer modolaget ut sig totalt
1 · Nästa