Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Kuparinen!!!
rupert: ja men vi lär ju spela tuffare..vi värvar spelare va som e tuffa som kupa, skoog...men lirar dom tufft???? näe"
Brynäs IF > Sv: Bänka Skoog ta hem Andersson!
freddie77: jo óch om ja inte minns fel så fick han tvåårs kontrakt....en ny Jakob johansson?
Brynäs IF > Bänka Skoog ta hem Andersson!
Skoog har inte tillfört ett dugg sen han kom. Han hänger inte med för fem öre i närkamperna och han är inne på alla närkamper med Lávin vid sin sida. Andersson är säkrare och bättre vet hur spelet skall utföras, skoog ser mest ut att sitta på nån pizzeria och käka calzone.
TA HEM ANDERSSON!
TA HEM ANDERSSON!
Brynäs IF > Kuparinen!!!
Jag har undrat varje match. Vad sysslar han med?
Kan han inte spela tufft som han är tillför istället för att använda klubban som han inte kan hantera och varje gång hamnar han efter...håll i spelare då fundrerar man men icke går det heller. Nu mot TIK så slarva han på första målet genom att bli bortdribblad och sen kunde Warg ha lekstuga medans kupa slog i huvudet i sargen... BOORK AGERA!
Kan han inte spela tufft som han är tillför istället för att använda klubban som han inte kan hantera och varje gång hamnar han efter...håll i spelare då fundrerar man men icke går det heller. Nu mot TIK så slarva han på första målet genom att bli bortdribblad och sen kunde Warg ha lekstuga medans kupa slog i huvudet i sargen... BOORK AGERA!
Brynäs IF > Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: men vilken dryg jävel....skriker när södertälje skjuter..
Brynäs IF > Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Jompe: haha det var bra men ja fattar inte "gult och svart" inge bra kombination ja men AIK då?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo i Läkerol Arena...
Kung_Sjödin: men hallå snack om matchen i denna tråd eller... själv får man ständigt brev av folk som säger att man skriver fel och inte kan hålla sig till ämnet Hmm....
Brynäs IF > Brynäs - Modo i Läkerol Arena...
Laguttagningen sker väl idag hoppas jag.
Jag kommer själv att se nån modo får stryck av ett lika taggat brynäs som senast. Kommer ståplats leverera lite liv är det bra..
hoppas på 3-2!
Jag kommer själv att se nån modo får stryck av ett lika taggat brynäs som senast. Kommer ståplats leverera lite liv är det bra..
hoppas på 3-2!
Brynäs IF > Sv: Inför Säsongsstarten.
GävleLasse: bra att höra!!!
Hörde att det kommer va krångligt på måndag men det blir nog bra!
LÄNGTAR SOM FN!
Hörde att det kommer va krångligt på måndag men det blir nog bra!
LÄNGTAR SOM FN!
Leksands IF > Stekarn!
Någon som kommer till Gävle första matchen?
Hur många blir ni?
Finns det blijetter kvar?
Hur många blir ni?
Finns det blijetter kvar?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå 20/9 i Sala
Westergren: synd att itne swehockey körde uppdateringar eller bif
Brynäs IF > Sv: Rodrigo Lavins
Makkan: trro oxå han får va kvar för vi har ingen annan samt det är nog "lite" för sent att komma in i laget sen
Brynäs IF > Brynäs - Mora i SCA Cupen!
Vad blir resultatet då tro några gissningar?
Sköter sej lavin, några rapporter?
Tror vi vinner med 3-1
Sköter sej lavin, några rapporter?
Tror vi vinner med 3-1
Brynäs IF > Värving av VM-back!
Sundlöv har skrivit ett try-out kontrakt med en lettisk VM spelare han har en vecka på sej att visa vad han kan...hade unge för 550 utvisningsminuter i karriären. Men inte så tung eller lång. Framgång?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand !
90Steen_: ja måste ta lif och ta segern på denna cup eller SCA cupen
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF
rackham: sag insats inte nöjd me jocke imål men idag står karhu så yeah
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Lukko Rauma
freddie77: ja kanske det tror ja me bara vi håller kvar laget så och så vi sammarbetar!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Lukko Rauma
freddie77: jamenvisst men mån kan väl alltid hoppas men det k´brukar ju inte bli som det
Brynäs IF > Sv: Nya dräkten
Frisco: häftig tröja må ja säga....det kommer va snygg i år, lite stor rand på ärmen endå
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Lukko Rauma
freddie77: hoppas nu deta håller i sej tills slutspel och efter guldet ;)
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
Gusten: förstår inte .... nyss kolla vi på allvenskaspelare nu kollar vi på VM lirare...har vi fått inte sponsorer tro???
Lars Jonsson är nog inte billig!
Lars Jonsson är nog inte billig!
Brynäs IF > Hemsidan!!!
Jag tycker att brynäs hemsida sköts väldigt dåligt.
Uppdateringar är ovanliga och repotage samt annat står still.
Leksand kör med långa matchreferat vi har väl ett halvt A4 med vilka som gjorde målen sen är det inge mer me det.
Tycker att brynäs fixar en webmaster som fixar allting rörande hemsidan..
Fick detta meddelande från nån angående hemsidan:
Kul att se att så många engagerar sig i webbsidan!
Tänkte bara förklara hur det ligger till just nu:
Vi på Extrude Interactive hjälper Brynäs IF med vidareutveckling av nya funktioner osv. Vi hjälper dessuom till i bland med uppdateringar när vi får instruktioner om det.
Fredrik har tidigare arbetat ideellt som webbmaster och skött allt inkl. alla löpande uppdateringar. Tyvärr har han inte tid och energi att arbeta ideellt med webbsajten längre och Brynäs IF har inte skaffat någon ersättare. Vi hjälper förstås gärna till men vi kan inte sitta och göra ändringar på eget bevåg utan att få information (och betalt).
Dessutom måste ju någon inom Brynäs IF ha tid att hålla koll på vad som ska göras.
Det bästa vore om de hade någon som hade ansvaret för hemsidan och som ändrade själv eller aktivt kunde ge oss material och information. Vi hoppas att det ska lösa sig på ett bra sätt för även vi vill ju att Brynäs IF ska ha en bra hemsida.
Men till dess får vi tyvärr ha överseende med bristfälliga uppdateringar.
mvh
Mats Rigglöv / Extrude Interactive
Uppdateringar är ovanliga och repotage samt annat står still.
Leksand kör med långa matchreferat vi har väl ett halvt A4 med vilka som gjorde målen sen är det inge mer me det.
Tycker att brynäs fixar en webmaster som fixar allting rörande hemsidan..
Fick detta meddelande från nån angående hemsidan:
Kul att se att så många engagerar sig i webbsidan!
Tänkte bara förklara hur det ligger till just nu:
Vi på Extrude Interactive hjälper Brynäs IF med vidareutveckling av nya funktioner osv. Vi hjälper dessuom till i bland med uppdateringar när vi får instruktioner om det.
Fredrik har tidigare arbetat ideellt som webbmaster och skött allt inkl. alla löpande uppdateringar. Tyvärr har han inte tid och energi att arbeta ideellt med webbsajten längre och Brynäs IF har inte skaffat någon ersättare. Vi hjälper förstås gärna till men vi kan inte sitta och göra ändringar på eget bevåg utan att få information (och betalt).
Dessutom måste ju någon inom Brynäs IF ha tid att hålla koll på vad som ska göras.
Det bästa vore om de hade någon som hade ansvaret för hemsidan och som ändrade själv eller aktivt kunde ge oss material och information. Vi hoppas att det ska lösa sig på ett bra sätt för även vi vill ju att Brynäs IF ska ha en bra hemsida.
Men till dess får vi tyvärr ha överseende med bristfälliga uppdateringar.
mvh
Mats Rigglöv / Extrude Interactive
1 · Nästa