Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
Db_04: kupa skojar du?
han blir väl bra iår får man hoppas om han spelar lite mera fysiskt.
han blir väl bra iår får man hoppas om han spelar lite mera fysiskt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
Db_04: leksand verkar vara heta dom får gå fritt i våran zon låter det som....
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
83 Liljegren: haha jaja hoppas vi kvittar nu dåå nån gång!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
83 Liljegren: ¨haha ja hockeyskola... ojoj bryska metoden har han ordbok oxå?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
Db_04: okey 0-1 till bif... kan inte idioten va tyst om han inte kan uttala krydda ens
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF (Mästarcupen)
Boström: vad fan står det idioten läser recept just nu ja hör ej..
Brynäs IF > Sv: Inför MoDo - Brynäs (Mästarcupen)
90Steen_: stäng av han om han fortsätter så här!!!
Brynäs IF > Sv: Inför MoDo - Brynäs (Mästarcupen)
Mickis: hopppas detta håller nu då...e det honken som vaktar?
Brynäs IF > Sv: Samma visa varje år!
83 Liljegren: det är väl endå Bergfors som är värd kontrak och ej öhrstedt.
Brynäs IF > Sv: Matchtröjorna
65selander: ok.. ja blir bra det..men gevalia vill vi endå ha kvar men lite läkerol på baksidan av låren skulle va snyggt.
Brynäs IF > Sv: bästa nyförvärvet???
lillovechkin: Anti arnio skulle ja tippa mej han verkar liten...får se på onsdag. även Spets tror ja kan vara bra
Brynäs IF > Sv: När ska vi börja värva?
Falken: alla vill ju se honken som burväktare....tycker korhonen spelar säkrare än honken..
Brynäs IF > Sv: Nyköping-Brynäs
va i helvete sysslar Comhem med tvn funkar ju ej med det sända hockeymatchen...jävla skit.
Brynäs IF > Sv: Vart är de populäraste spelarna
Larry: aja... men i tidningen sa dom tre år och ja tror inte dom släpper han
Brynäs IF > Sv: Vart är de populäraste spelarna
B_I_F: jadu... jag fattar inte vad Sundlöv har innanför pannbenet om man värvar en spelare som lyckas göra 12poäng i NHL för Montreal.
Men att Dackell fick 3års kontrakt är skrämmande, han lyckas inte nu varför ska vi ha han då till han blir gråhårig?
Men att Dackell fick 3års kontrakt är skrämmande, han lyckas inte nu varför ska vi ha han då till han blir gråhårig?
Brynäs IF > Sv: Inför Mora IK - Brynäs IF (Träningsmatch)
Falken: ja vi får väl hoppas fast dom säger att brynäs e bedrövliga.
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK Kvartsfinal 1 2005-03-04
El Maco: äh...timrå var inte bra men inte dif heller
Brynäs IF > Sv: KVALSERIEN!!!
Magico: självklart kommer vi få stryk av både malmö och leksand men vafan skit samma...
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs IF - SSK
GävleLasse: halleluja....brynäs brynäs äger eller inte men vi vinner jaksaane!
Brynäs IF > Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
Roxio: och ja brukar då jämt och ständigt få klagobrev från vissa på denna sida om att ja inte förljer innehållet... men va i hela friden har TONY´S PIZZERIA att göra med hockey...fattade itne det direkt....
Eller jo om Sulku tar en pizzza före matchen så räknas det väl..!!!!????
Vi kanske ska börja snacka om Bantningsprodukter med eller.?
Eller jo om Sulku tar en pizzza före matchen så räknas det väl..!!!!????
Vi kanske ska börja snacka om Bantningsprodukter med eller.?
Brynäs IF > Sv: Christian Sjögren
westerlind: vad är det för fel med att värva sjögren????
han spealde ju i tmrå och fick väl bra me poäng där.
Tycker det var en bra värvning om vi kollar på budjeten (noll)
han spealde ju i tmrå och fick väl bra me poäng där.
Tycker det var en bra värvning om vi kollar på budjeten (noll)
Brynäs IF > Sv: Torsk på Wahlberg?
Den person som skrev på kebs sida att Wahlberg inte kunde gå för sina ljumskar ljuger då isåfall.
Jag såg Micke på matchen mot TPS och han gick som vanligt då, verkade itne ha något bekymmer.
Men att skriva på 3år med nån med ljumskproblem är ju som att kontraktera petré igen.
Jag såg Micke på matchen mot TPS och han gick som vanligt då, verkade itne ha något bekymmer.
Men att skriva på 3år med nån med ljumskproblem är ju som att kontraktera petré igen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71
magoo70: jag blir bara så besviken inte ett enda mål fick vi....snyft.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
65Selander: tycker han var kanon i första och andra sen tog det roliga slut.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
Danne_L: ja men men får väl se hur det går...
vet just därför ja bor så längt bort.....!
vet just därför ja bor så längt bort.....!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
Danne_L: ja men nu såg ja ju idag hur dom spelade, klar man blir glad om man klår bunflo med 9-1.
"komiska ligan i göteborg"
"komiska ligan i göteborg"
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
Makkan: 3-1 usch hur lyckas man..
kommer detta hålla i sej så adjö till slutspel.
kommer detta hålla i sej så adjö till slutspel.
Brynäs IF > Brynäs - TPS Åbo
Hur kommer det gå för kära Brynäs mot TPS då tro.. vinst tror jag men det verkar oroligt.
Jonsson verkade inte glad efter SCA-cupen, får hoppas på bättre matcher fram över då.
mitt tips : 4-3.
Jonsson verkade inte glad efter SCA-cupen, får hoppas på bättre matcher fram över då.
mitt tips : 4-3.
Föregående · 2 · Nästa