Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Biljetter till "jernis"
rackham: tror du det blir full satt då?
för jag tänkte inte förboka men det finns väl billjetter?
för jag tänkte inte förboka men det finns väl billjetter?
Brynäs IF > Sv: Brynäs VS Brunflo IK
Boström: Så här spelade vi:
1:a Tommy Sjödin, Daniel Casselståhl, Vesa Viitakoski, Micke Lind, Tommi Meittinen
2a: Daniel Johansson, Mikko Kuparinen, Andreas Dackell, Micke Wahlberg, Björn Danielsson
3:e Niklas Andersson, Sebastian Sulku, Nicklas Danielsson, Ove Molin, Mikko Luovi
4:e Kristoffer Bäckström, Erik Lundin, Henrik Malmström, Jakob Johansson, Jonas Soling
Målvakt Markus Korhonen (Johan Holmqvist)
Matchen slutade 9-1 med skotten 65-19
Målen:
1-0 Ove Molin
2-0 Tommi Miettinen
3-0 Andreas Dackell
4-0 Björn Danielsson
5-0 Björn Danielsson
6-0 Jonas Soling
7-0 Vesa Viitakoski
8-0 Andreas Dackell
9-1 Henrik Malmström
1:a Tommy Sjödin, Daniel Casselståhl, Vesa Viitakoski, Micke Lind, Tommi Meittinen
2a: Daniel Johansson, Mikko Kuparinen, Andreas Dackell, Micke Wahlberg, Björn Danielsson
3:e Niklas Andersson, Sebastian Sulku, Nicklas Danielsson, Ove Molin, Mikko Luovi
4:e Kristoffer Bäckström, Erik Lundin, Henrik Malmström, Jakob Johansson, Jonas Soling
Målvakt Markus Korhonen (Johan Holmqvist)
Matchen slutade 9-1 med skotten 65-19
Målen:
1-0 Ove Molin
2-0 Tommi Miettinen
3-0 Andreas Dackell
4-0 Björn Danielsson
5-0 Björn Danielsson
6-0 Jonas Soling
7-0 Vesa Viitakoski
8-0 Andreas Dackell
9-1 Henrik Malmström
Brynäs IF > Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute: nån som vet vad det står mellan brynäs och brunfLo?
Brynäs IF > Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute: jag har varit i globen många gånger och lär säga att det var ett jävla fuskbygge och saknar faktist ståplatserna!
Brynäs IF > Sv: Idiotiska hallbyggen
84 Norberg: ja får hoppas..men det händer ju inte så mycket i brynäs...
Brynäs IF > Sv: Idiotiska hallbyggen
84 Norberg: tycker det låter bra..men vart kan man hitta lite mera info hur den kommer se ut???
Brynäs IF > Sv: Krönika om den kommande säsongen av Bengt Persson
67Noden: ja han går inte att lita på
Brynäs IF > Sv: Vem blir mest värdefullaste spelaren denna säsong?
84 Norberg: ja Sulku tror ja kommer visa upp sej rejält!
Han är duktig på det mesta.
Kuparinen blev jag besviken på i slutet av förra säsongen för att han höll igen på taklingarna, och gav fan i att dom bråkade med ove.
Soling kommer vara het.
Han är duktig på det mesta.
Kuparinen blev jag besviken på i slutet av förra säsongen för att han höll igen på taklingarna, och gav fan i att dom bråkade med ove.
Soling kommer vara het.
Timrå IK > Sv: Retrotröjor?
Åke the myth: vart kan man hitta den tröjan då?
Men brynäs har inte så fula tröjor i år heller!
Men brynäs har inte så fula tröjor i år heller!
Brynäs IF > Sv: Gammal Straffkung åter till Bajen
65Selander: men blir det bara förlängning då i 20 minuter eller vadå?
Brynäs IF > Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Boström: BRYNÄS GO GO PÅ TORSDAG!
Brynäs IF > Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
knaskamilla: jo men dom har väl bara haft svart och vitt..nu ade dom alla nästan..kolla på 65selanderslänk.
Brynäs IF > Sv: Mats Wennerholms ranking
nimrod: jag fattar inte vad dumskallen har emot brynäs...vi spelar inte som djurgården som går ut på att skada motståndaren...
Brynäs IF > Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Makkan: jo det var intressant...dom hade många färger på tränings tröjorna iår...konstigt.. både rött, grått, svart, vitt...
Brynäs IF > Sv: Bästa nyförvärvet?
Marre70: jag skulle nog tippa Sulku för jag tyckte han var skit bra första vänskapsmatchen..
Men överaskande blri nog Honken om han stannar dvs. säga.
Men dackell blir en viktig kugge..
Men överaskande blri nog Honken om han stannar dvs. säga.
Men dackell blir en viktig kugge..
Svenska Hockeyligan > Sv: Omröstningstråd: bästa nyförvärvet?
Portello: och ja hoppas honken spelar som 1999..DVs sm guld
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Kommer ihåg så jävla väl att det stod på Aftonbladet.
Honken Du är störst...men nu har dom inte ens nämnt hans kontrakt med BRYNÄS...FY FAN!
Honken Du är störst...men nu har dom inte ens nämnt hans kontrakt med BRYNÄS...FY FAN!
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Paddan: okey..men jag tror att "MoDo", färjestad, Brynäs, Linköping kanske.
Dom har väl överraskat..
MoDo kickade ju halva laget.
Dom har väl överraskat..
MoDo kickade ju halva laget.
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
65Selander: nej för fan heller..inga skador...kolla min press för lite honken bilder.
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Paddan: vet inte vem Zajkowski är tyvärr....men salo kan nog vara duktig han också...klart man e stolt nu när honken e tillbax.
Timrå IK > Sv: Bästa nyförvärven?
JimmyH: ja brynäs har skrivit kontrakt med han och kapanen får ju sjukdommar hela tidne..
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Lilljanne: förrewsten såg ja Sulko på träningen.,..han är väldigt passnings skickligt och kan dribbla upp spelare som walhberg på läktaren
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Om man går in på www.eurohockey.net/players/ så kan man se Johan Holmquist statistik och den är då bättre nu än förr i brynäs!
Brynäs IF > Sv: Honken signad from 16/9...
Boström:
Brynäs
Nyförvärv - klara:
Tomas Jonsson tränare
Mikael Wahlberg (-72) f Kassel
Vesa Viitakoski (-70) f Ilves
Niklas Andersson (-86) b Brynäs J20
Sebastian Sulku (-72) b Blues
Mikko Luovi (-73) f Lukko Rauma
Andreas Dackell (-72) f Montreal
Johan Holmqvist (-78) mv Houston
Från Hockeymagasinets hemsida.
Brynäs
Nyförvärv - klara:
Tomas Jonsson tränare
Mikael Wahlberg (-72) f Kassel
Vesa Viitakoski (-70) f Ilves
Niklas Andersson (-86) b Brynäs J20
Sebastian Sulku (-72) b Blues
Mikko Luovi (-73) f Lukko Rauma
Andreas Dackell (-72) f Montreal
Johan Holmqvist (-78) mv Houston
Från Hockeymagasinets hemsida.
Föregående · 6 · Nästa