Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Petré måste gå
Clarence: ja håller med dej!
Brynäs har ofta och nästan hela tiden haft massor av spelare som hela tiden blir skadad!
dags att göra sej av med dom till nästa säsong, vi har ett gäng gamlingar med som borde bytas ut!
Brynäs har ofta och nästan hela tiden haft massor av spelare som hela tiden blir skadad!
dags att göra sej av med dom till nästa säsong, vi har ett gäng gamlingar med som borde bytas ut!
Övrig hockey > Sv: Ska hardy avgå?
Looben: hardy måste avgå om han gör bort trekronor igen!
Då skall han bort!
eller hur?
Då skall han bort!
eller hur?
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
tjobba: nej det gör den igentligen inte!
För jag tycker Korhonen stor spelar vissa matcher i Bif målet men får ändå sämre statistik!
och då lär det nog gälla alla målvakter!
jag har bara lyckas sett en timrå match så jag kan inte bedöma det.
men det kanske sker lite mutor bland statisktiken!?
För jag tycker Korhonen stor spelar vissa matcher i Bif målet men får ändå sämre statistik!
och då lär det nog gälla alla målvakter!
jag har bara lyckas sett en timrå match så jag kan inte bedöma det.
men det kanske sker lite mutor bland statisktiken!?
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
wesse: jajja!
men alla har väl sina svängningar!
men korhonen har nog stått mera än kapanen, fanzin sa att om man låter lundström stå då e man ju kass...
men lundström har stått endast 2-3matcher!
men alla har väl sina svängningar!
men korhonen har nog stått mera än kapanen, fanzin sa att om man låter lundström stå då e man ju kass...
men lundström har stått endast 2-3matcher!
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF
70 Rodrigues: jo!
laguppställningarna ser väl ok ut!
men nån vinst tror jag inte på!
laguppställningarna ser väl ok ut!
men nån vinst tror jag inte på!
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
wesse: ja men det där uppdaterades väl för ca: 7-8år sen, haha
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
Fanzin: Bevisar...kolla på hur många matcher jocke har stått då!
just det 2STYCKJEN på alla omgångar som varit_!!!!
inte bra, då kan du gå och gräva ner dej..
men kapanens jäkla virus och skit då?
just det 2STYCKJEN på alla omgångar som varit_!!!!
inte bra, då kan du gå och gräva ner dej..
men kapanens jäkla virus och skit då?
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
Portello: jaja!
men korhonen måste få lite hjälp han me!
men lycka till nästa match!
men korhonen måste få lite hjälp han me!
men lycka till nästa match!
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
Portello: ja men hade ni haft korhonen så hade ni haft bättre statisktik!
kapanen får för mycket hjälp, så sen när pucken kommer då e han inte me, fattar du?
kapanen får för mycket hjälp, så sen när pucken kommer då e han inte me, fattar du?
Timrå IK > Sv: Timrå har seriens näst sämsta målvakt
OlleB: ja men det är ju försvaret som gör allt han skall göra!
om Korhonen som nu spelar i BRynäs IF skulle ställa sej i tik kassen så kommer han att hålla fler nollor och vara bättre än Kapanen..
Det är det att brynäs hjälper inte målvakten ialla lägen som dom gör i timrå!
Korhonen är bättre än kapanen, kapanen får för mycket hjälp, lite ska han göra själv!
om Korhonen som nu spelar i BRynäs IF skulle ställa sej i tik kassen så kommer han att hålla fler nollor och vara bättre än Kapanen..
Det är det att brynäs hjälper inte målvakten ialla lägen som dom gör i timrå!
Korhonen är bättre än kapanen, kapanen får för mycket hjälp, lite ska han göra själv!
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF
Makkan: och vem e KARHU????
vad jag vet om man nämner håller nollan så e det målvaken som man talar om, och han heter KORHONEN!
vad jag vet om man nämner håller nollan så e det målvaken som man talar om, och han heter KORHONEN!
Brynäs IF > Luleå - Brynäs!
Nu är det fanimej dax att visa vad brynäsgänget går för!
Full fart framåt är vad som behövs mot luleå.
Hoppas nu gänget kommer därifrån med 1poäng iallafall.
Annars får GP ta ett rejält snack me grabbarna.
Vi kan inte hamna i kvalspel igen, det får bara inte hända!
Vilket resultat blir det???
Gissar på 2-3 till Brynäs!
Full fart framåt är vad som behövs mot luleå.
Hoppas nu gänget kommer därifrån med 1poäng iallafall.
Annars får GP ta ett rejält snack me grabbarna.
Vi kan inte hamna i kvalspel igen, det får bara inte hända!
Vilket resultat blir det???
Gissar på 2-3 till Brynäs!
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF
Boström: Hopaas på vint!
men tyvärr kommer det nog aldrig inträffa...
voikken jäkla svacka!
men tyvärr kommer det nog aldrig inträffa...
voikken jäkla svacka!
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Hallå!
Näe nån vinst kommer inte på fråga imorrn när det e HV71 som motståndare!
dom kommer förlora men dom kan bjuda upp till kamp...
Smälla på i varje byte och ge allt!!!
Kan inte visa sej för snäll, då vinner man inget!
Näe nån vinst kommer inte på fråga imorrn när det e HV71 som motståndare!
dom kommer förlora men dom kan bjuda upp till kamp...
Smälla på i varje byte och ge allt!!!
Kan inte visa sej för snäll, då vinner man inget!
Sportspel > Sv: Bandyspel?
difzi: ja!
men ea sport vill inte ha tips!
dom brukar inte lyssna på vad vi vill...
synd det!
men ea sport vill inte ha tips!
dom brukar inte lyssna på vad vi vill...
synd det!
Övrig hockey > Ska hardy avgå?
Jag tycker han ska få avgå!
Han har inte presterat vad han ska göra!
Han börjar bli förgammal för det här!
Hoppas Sverige vinner Karjala cup snart iallafall!
Han har inte presterat vad han ska göra!
Han börjar bli förgammal för det här!
Hoppas Sverige vinner Karjala cup snart iallafall!
Övrig hockey > Sv: vilken är den bästa splear du vet????
kimmo_35: Bästa spelaren är INTE kimmo kapanen!
För han får försvaret gör ju allt han skall göra så, då kan ju till och med en femåring stå i mål!
För han får försvaret gör ju allt han skall göra så, då kan ju till och med en femåring stå i mål!
Sportspel > Bandyspel?
Fatta va kul det skulle vart om man gjorde ett bandyspel!!!
Eller vad tycker du?
Eller vad tycker du?
Sportspel > Sv: NHL2004
arf: om du går in på inställingar så kan man ändra massor av funtioner som t ex. att du kan haka dom bättre...
Och det gäller att ha bra tryck på fösvaret och bra taktik!
Testa kollapsande och diamant så har jag det och det funkar kanon för mej!
Målvakten har hållt nollan 8ggr. på bara 15matcher!
Lycka till!
Och det gäller att ha bra tryck på fösvaret och bra taktik!
Testa kollapsande och diamant så har jag det och det funkar kanon för mej!
Målvakten har hållt nollan 8ggr. på bara 15matcher!
Lycka till!
Brynäs IF > Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: klart du vågar!
Alla måste stötta laget oavsett ålder!
Alla måste stötta laget oavsett ålder!
Föregående · 8 · Nästa
Det börjar väl bli dax att byta ut dom till nästa säsong.'
Dom gjorde ju en renovering av halva laget inför denna säsong, men det återstår fortfarande några stycken.
Som t ex.
Petré är ju skadad varje säsong.
Kyrö är lite småskadad ibland men han håller än så länge.
Va tycker du!
Vilka ska inte ha kontrak nästa säsong!???