Historik
1 · NästaFinns en sak som brynäs bör göra det är spela hansen granström och wännström mot holloway bellmare möller! Sedan mossa på och spela defensivt och tråka ut saik!
Honken visar igen varför han är en av sveriges bästa målvakter i elitserien!
65selander: det är ju 4-2 börjar du bli seg på äldre dar....
Adler Mannheim - EV Zug
1 - 1
Redigerad kommentar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/brynas/article15616745.ab
Glasliraren trasig igen..... Vilken tur för Molin/"brynäs"
LJ är ju bästa backen vi någonsin har haft......
65selander: Zug har ju lite förstärkningar i Omark/zätta ....
atilla: du har glömt Adler Mannheim - EV Zug om den matchen slutar 1:a så går vi vidare :P
arnio:var det därför han vilade mot växsjö I sista perioden?
Redigerad kommentar
VAR ÄR LJ ÄLSKARNA???? kan ni säga varför han inte spelar idag förkylning ont i huvudet eller vad är det nu för skada/sjukdom som gör att han inte spelar????
Eftersom jag var ett pucko för jag skrev att LJ borde bänkas för attt han har varit så dålig i 1,5 år och ska vi ge alla den chansen så var det tydligen fel?
Hoppas alla fattar att här får man skriva om vad brynäsarna gör dåligt FAST dom vinner! Ni som tycker det är jobbigt och läsa att "vissa" brynäsare är dåliga gå in på fb för där finns det bara alibi brynäsare som kanske du också är som bara ser kortsiktigt att det gör inget det var bara en match. Men jag kräver som brynäsare att det fixas direkt ingen jävle ska få träna in sig genom att spela 15 omgångar i elitserien. Måste säga att höra fasen säga att det är okej att Lj spelar på denna nivå för att han har varit skadad är ju som en blind som leder en döv person!
TACK FÖR MIG HOPPAS ALLA FATTAR NU MAN FÅR SKRIVA SAKER OM BRYNÄS SPELARE SOM INTE BARA ÄR PÅ . Det kan ju Huge och alla andra alibi brynäsare göra!
DAGENS BÄSTA!!!
Tommy BÄNKADE LJ i 3:e!!!
Satan vad bra Cody är i defensiv zon!
LJ långsamre och trögare än 80 årig gubbe
Molins försvarsspel vid 1-0
Var det Löf vid 2-1
"Skellefteås byten".... räknas inte!
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/timras-nya-kris---ber-kommunen-om-pengar/
Man ska spela med bästa laget inget annat!
Man ska spela för man är bra inte pga namn eller ålder!
Kolla vad bra vi har blivit!
Brynäs 8 mål på 36 försök vilket blir 22,22.
Med det ligger vi på 3:a nästan 4% efter HV
Kolla vad dåliga vi har blivit!
Brynäs har släppt in 6 mål på 37 försök vilet blir 83,78%!
Med det ligger vi på 7:a nästan 8% efter Skellefteå!
Det som är bra är att vi ligger över 100%.
Om vi lägger ihop pp och bp mot andra lag delad 5:e med AIK med 106 hela 5 % efter Timrå!
J F K: Bara så du vet så heter det svensklärare ;) men det kanske inte är så viktigt :P
1. gå till kioskerna 2. Sovernishopen 3. WC . 4. "rökning" 5. Leta tigern
Så jag tycker att de finns liksom något som brynäs skulle kunna ha vid huvudentrén tror det skulle bli MYCKET uppskattat! Men vad vet man innan det testas det kan ju vara en Hautonen.... ;)
Det ser och är proffsigt att höra vad några som är på plats säga vad de tycker om matchen och så blir det intressant för alla supportrar på plats att höra vad en "expert" samt vad gästen tycker om matchen.
Sedan undrar jag varför aldrig brynäs presskonferans aldrig går ut på hockey tv? FILMA DET OCKSÅ eller vad tycker ni?
förlust borta i linköping på straffar vinst hemma mot hv och torsk hemma mot frölunda alltså hade vi 4 poäng efter 3 matcher förra säsongen och nu har vi 5 SÅ VARFÖR I HELVETE GNÄLLER NI SÅ JÄVLA MYCKET! DET ÄR INTE NU DE SKA VARA SOM BÄST DET ÄR I SLUTET AV SÄSONGEN!
tror fbk inte har några pengar för loob skiter byxorna av sig!
http://www.expressen.se/sport/loobs-varning-till-elit--klubbarna-en-otjanst/
arnio:
Niklas Bäckström klar för KHL-spel! INTE BRA DETTA
http://www.hockeysverige.se/article/13530524/niklas-backstrom-klar-for-khl-spel
Enaranger: Nej KK säger att alla ska ha samma förutsättningar vilket inte är fallet här, utan de dom kollar är att alla ska ha samma förutsättningar till samma sak. vilket i det här fallet är att ta hit nhl-spelare sedan får man själv bestämma om man vill ha några eller inte är till varje förening inte NÅGOT förbund som ska bestämma ;)
harju gör 3 mål och widing 1 :D FORZA BRYNÄS!
1 · Nästa
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article16399038.ab