Historik
Föregående · 46 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Den nykomponerade första kedjan är effektiv. Bristedt gjorde fem poäng i senaste matchen mot Timrå. Brithen tre poäng och Bengtsson två poäng.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Kemiläinen blir intressant att följa i OS och när han ansluter till Rbk. Han är en viktig förstärkning inför slutspelet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ser fram emot när BIF passerar ointressanta Clubben i tabellen
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: DIF verkar vara på gång. Men hoppas naturligtvis på BIF vinst. Och att TIK passerar Mif.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Tigerhjärta: tyvärr var Rbk bättre förra säsongen. Får hoppas någon FW ansluter snart.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
roger_sundsvall: På presskonferensen visade Cam tydligt känslor kring prestationen medan TIKs tränare verkade lugn och positiv. Vågar inte gissa hur matchen slutar ikväll men blir glad om TIK tar tre pinnar. Tycker nog att LHC, MIF eller DIF ska spela om biljetten i vår.
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}: vi får hoppas att det blir minst tio medaljer.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
thorwald: Inte någon alkohol ... tyckte TIK var klart bättre i tredje
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Zäta75: Detta var TIKs match. Tror TIK vinner imorgon om spelet är som i tredje perioden.
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Honken72: Läget är att Dennis och Tambo spelar OS. Erlend långtidsskadad. I övrigt är alla med. Hoppas att Rbk kan plocka poäng i minst en av matcherna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
OlliJanne: av nivån på kommentarerna är tydligen Tambo inte populär i bland Tik fansen... Men jag tror som sagt att TIK tar tre pinnar, antingen ikväll eller imorgon.
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
OlliJanne: Tror tre pinnar av sex... vår första lina är ju på OS
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Alltså, jag tror att Mif har en tillfällig medgång till nästa match. Tror TIK är ikapp om några omgångar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Hoppas på TIK vinst idag. Ett video klipp som kan förgylla tillvaron. Kolla på beehive limo från filmen jackass 2 😂
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hoppas och tror att TIK spelar SHL nästa säsong ... rimligt att DIF och Mif spelar kval
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Blir det match den 7:e eller? Jag har inte koll på turerna i spelschemat.
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Charlie2: heja TIK! Vinn ikväll mot köbelaget 😁
+ 5
Föregående · 46 · Nästa