Historik
Föregående · 87 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror jag skrev det innan. Plocka in Bryan Lerg om han fortfarande är ledig... där har ni en poängspelare.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Riktigt getingbo i botten av tabellen. Jag har en känsla av att det skiljer för mycket mellan toppen, +13 till 15 p, och botten för att de fyra sista lagen ska hänga med och ens nå top 8.
LHC och Lakers.. känns som tåget gått och de är kvar på perrongen ( lite strövinster)... Lakers och BIF kan nog vara på en 9- 12 plats i januari. Men då krävs 15 omgångar med bättre utdelning. Men tåget har definitivt gått för Oskars som kommer hamna i kvalserien med LHC eller Leksand.
LHC och Lakers.. känns som tåget gått och de är kvar på perrongen ( lite strövinster)... Lakers och BIF kan nog vara på en 9- 12 plats i januari. Men då krävs 15 omgångar med bättre utdelning. Men tåget har definitivt gått för Oskars som kommer hamna i kvalserien med LHC eller Leksand.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Örebro kommer att tappa momentum när som... vid omgång 30 har vi en mer rimlig tabell
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Typiskt, teatraliska Bert tog 2 pinnar... borde varit 3 p med alla skottmissar åt oss.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
En match vi borde vunnit. Inte bra effektivitet. Men en pinne får duga.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Linköping idag ... hoppas på tre pinnar ... Bristedt tillbaka
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Pinus sylvestri: Lerg är ett kap .... gör 30 pinnar i SHL ... han är en jättebra värvning 👍
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Ingen bra dag i Luleå... men med många borta så blir det tufft ... så nya tag hemma
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Till mina Forum bröder Sputnik, Småland, Kulltorp ... jag har sagt det innan ... hoppas med hela mitt hjärta att ni går upp i SHL inom denna eller nästa säsong.
+ 9
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Håkkybåkky: bra att de agerar men håller med att det borde gjorts direkt... 10 matcher minst
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Håller med i allt. Domarna är helt off ... och likaså disciplinnämnden som inte fattar att det är ett slag mot huvudet
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ni får nog en lätt seger mot oss ... utan Everberg, Curran etc. Högström i DIF borde få sitta på läktaren i tio omgångar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: ja det är bara pinsamt och även pinsamt att tränaren inte gör något ... borde stängt av honom från spel.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Everberg hjärnskakning ... finns en möjlighet att det kan bli andra följder än sportsliga för Högström ... Rbk kommer inte släppa detta
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Märkligt ...Så när man har handskar på sig är det ok. Borde aldrig vara ok oavsett handskar. Tyckte det handlade om att skada när man drar i håret och vevar mot huvud
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Sputnik: Ja, helt enig... han fick hjärnsläpp minst sagt... men situationen kommer att tas upp av Cam och SHL folk så väntar bara på vad konsekvenser blir för honom och den andra spelaren.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Sputnik: ja Högström borde sitta på bänken 10 matcher och den andra spelaren minst 5
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
K70: ja kul är det att rbk är ett annat lag och spelar jättebra hockey 😁 ... fast irriterad på domare och Djurgårdsspelare idag ... Bristedt och Everberg fick båda smällar ... vet ej hur det gick
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Det hade blivit underhållande presskonferenser med Bert i en kvalserie.
+ 6
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Örebro kommer nog få en dipp som övriga lag ... men frågan är när. Tror inte de kan ånga på så många omgångar till.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Om Everbergs kedja kommer upp i tidigare matchers nivå så tror jag det blir en bra kväll. Nick och Bristedt får gärna näta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Zappaholic: Ok, jag håller på rbk men tycker Brynäs ska vinna denna match ... 😊
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8846}: Nu blev jag sugen på spettekaka ... var länge sedan 😉
Föregående · 87 · Nästa