+ 3
Inlägg: 1509830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Klart han ville till oss. Vi har bara spelare som tiggt om att spela här i år.
Vi behöver inte betala ockerpriser för spelare som lämnar så fort de sett stan.
Jag misstänker (helt ärligt utan att vara elak) att Gunno hade en helt annan prislapp för MoDo än för oss då agenten vet att Näslund och Forsberg har en guldgruva att gräva ur för att locka dit dem.
Vi behöver inte betala ockerpriser för spelare som lämnar så fort de sett stan.
Jag misstänker (helt ärligt utan att vara elak) att Gunno hade en helt annan prislapp för MoDo än för oss då agenten vet att Näslund och Forsberg har en guldgruva att gräva ur för att locka dit dem.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja de ville han till 100% efter att Modo drog sig ur budgivningen.
Så grattis
Så grattis
Jag vet inte vad det är som är så svårt för modoiter att fatta?
Nordgren ville till oss...End of discussion.