Historik
Föregående · 399 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Glömde nyförvärvet Hrabel i all hast, ojoj!
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Skröder-Sundström-Aasen
Hedman-Timander
Forsberg-Svarten-Salle
Jonsson-Hållberg
Ulmer-Steen-Yetman
Hedin-Kurvinen
Torkki-Warg-Molinder-Wargh-Enström
Ja, truppen blev ju lite bredare om alla är friska :-)
Hedman-Timander
Forsberg-Svarten-Salle
Jonsson-Hållberg
Ulmer-Steen-Yetman
Hedin-Kurvinen
Torkki-Warg-Molinder-Wargh-Enström
Ja, truppen blev ju lite bredare om alla är friska :-)
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
renen:
Han har ju varit aktuell förut. Bra värvning. Ger lite tyngd till laget.
Han har ju varit aktuell förut. Bra värvning. Ger lite tyngd till laget.
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
mattias - 74:
Det är ju det här med max två icke-EU-spelare. Tjecken David Koci skulle det kunna vara. Är back i dag visserligen, men har lirat forward för det mesta.
Det är ju det här med max två icke-EU-spelare. Tjecken David Koci skulle det kunna vara. Är back i dag visserligen, men har lirat forward för det mesta.
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Om nu det går att värva till kl 24 inatt...Modo jagar ny forward.
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Josef Hrabal is offensive minded player with good hockey sense and huge slapshot, despite his stats from Russian league, where has been asigned defensive roles. His progress has been observed in recent seasons by Frank Musil, who serves as Oliers european scout as well as Czech national team assistant coach. Josef Hrabal played 10 games for Czech national team with one goal scored.
MoDo Hockey > Sv: Banner
Jag kan inte bestämma mig, är Salle mer lik Rio Ferdinand eller Snoop Dogg?
Rio:
www.thefa.com/NR/rdonlyres/CD044258-C2CF-4D99-8D79-4601B5C54078/76688/RioFerdinand_1024x769.jpg
Snoop:
images.absolutenow.com/rp/6153_dogg_snoop_32.jpg
Rio:
www.thefa.com/NR/rdonlyres/CD044258-C2CF-4D99-8D79-4601B5C54078/76688/RioFerdinand_1024x769.jpg
Snoop:
images.absolutenow.com/rp/6153_dogg_snoop_32.jpg
MoDo Hockey > Sv: Länsderby 29/1.
Per HApps:
Vi sätter vårt hopp till att det blir Kopriva nästa säsong...
Vi sätter vårt hopp till att det blir Kopriva nästa säsong...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping 090124
Bad_Brett:
Jag blundade nyss och helt plötsligt dök bilder och referat upp som innehöll CRIF och Kent Lantz, väldigt märkligt...
Jag blundade nyss och helt plötsligt dök bilder och referat upp som innehöll CRIF och Kent Lantz, väldigt märkligt...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping 090124
Berka:
Jag har druckit några Erdinger och Zlatopramen för att hylla vår förstemålis Morrison ikväll, må han hålla nollan i några minuter i alla fall :-)
Jag har druckit några Erdinger och Zlatopramen för att hylla vår förstemålis Morrison ikväll, må han hålla nollan i några minuter i alla fall :-)
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Red Rocker:
Imponerande, 3 mål på 2 min borta mot FBK, bra inställning måste jag säga..
Imponerande, 3 mål på 2 min borta mot FBK, bra inställning måste jag säga..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping 090124
Berka:
Känn lugnet och häll upp en dubbel, för jag lovar dig...Modo hemma betyder trubbel :-)
Känn lugnet och häll upp en dubbel, för jag lovar dig...Modo hemma betyder trubbel :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping 090124
Lumber Jack:
Jag har efter några öl beslutat mig för att anmäla alla spelare och ledare i MoDo Hockey till Disciplinnämnden....Hasse Andersson har jag anmält till en språkkurs för nybörjare här på Umeå universitet.
Jag har efter några öl beslutat mig för att anmäla alla spelare och ledare i MoDo Hockey till Disciplinnämnden....Hasse Andersson har jag anmält till en språkkurs för nybörjare här på Umeå universitet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Torontos f.d. köttbulle-kedja Höglund - Sundin - Renberg har verkligen sänkt sina svensklag :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH:
Och Timrå som ville värva honom som sportchef, ni fick alltså nån som var ännu dummare istället? ;-)
Och Timrå som ville värva honom som sportchef, ni fick alltså nån som var ännu dummare istället? ;-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pratarn:
Han har missat båda matcherna mot Timrå, ett tecken? 3 mål på 32 matcher är för dåligt för en landslagsspelare. Vill han verkligen spela i MoDo, han försvinner ju lite i mängden och skulle må bra av mer ansvar...
Han har missat båda matcherna mot Timrå, ett tecken? 3 mål på 32 matcher är för dåligt för en landslagsspelare. Vill han verkligen spela i MoDo, han försvinner ju lite i mängden och skulle må bra av mer ansvar...
MoDo Hockey > Sv: Harri hunni bunni hunn? Länsderby 2 av 3
Berka:
Vi har såå många backar, nästan lika många som förut:
Vi har såå många backar, nästan lika många som förut:
MoDo Hockey > Sv: Harri hunni bunni hunn? Länsderby 2 av 3
Westin på backen och Wargh blir ytterforward ikväll...
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
h o c k e y :
Här har du däremot bildbevis på en riktig Hillbilly :-)
Här har du däremot bildbevis på en riktig Hillbilly :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Det stämmer, gick förbi honom i lördags i MVG Gallerian. Nu för tiden får han sitta inomhus och kämpa för Björklövens överlevnad. Han blev dock överröstad av palestinska demonstranter den dagen..
Det stämmer, gick förbi honom i lördags i MVG Gallerian. Nu för tiden får han sitta inomhus och kämpa för Björklövens överlevnad. Han blev dock överröstad av palestinska demonstranter den dagen..
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Tikinmyheart:
Vi behöver fyra målvakter, vi släpper in alldeles för mycket mål :-)
Vi behöver fyra målvakter, vi släpper in alldeles för mycket mål :-)
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Andersson:
Vi behöver en ny förstemålis. Blir Backlund bra i MoDo tror du?
Vi behöver en ny förstemålis. Blir Backlund bra i MoDo tror du?
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
jens_88:
Hämtar ni upp mig i Umeå? Jag lovar att vara snäll på bussen..
Hämtar ni upp mig i Umeå? Jag lovar att vara snäll på bussen..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Chris Härenstam är inget annat än en manlig cheerleader..."Åhhhh!!! Ahhhhh! Kolla det där!!! Det är ju inte sant!!!!! Vad är det som händer!!!!"
Chris Härenstam är inget annat än en manlig cheerleader..."Åhhhh!!! Ahhhhh! Kolla det där!!! Det är ju inte sant!!!!! Vad är det som händer!!!!"
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps:
Men ingen spelare vill ju stanna hos er mer än några säsonger. Blir inte imponerad av era resultat heller genom åren. Semifinalplatser brukar MoDo nå lika ofta som Timråborna byter tandborste.
Men ingen spelare vill ju stanna hos er mer än några säsonger. Blir inte imponerad av era resultat heller genom åren. Semifinalplatser brukar MoDo nå lika ofta som Timråborna byter tandborste.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
haggen:
Han har ju större potential än Zacke, men nu vill man väl behålla det vinnande laget och Mike får träna ihop sig med laget till hans chans dyker upp.
Han har ju större potential än Zacke, men nu vill man väl behålla det vinnande laget och Mike får träna ihop sig med laget till hans chans dyker upp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
haggen:
Morrison är andremålis mot Timrå och Tim Weber ersätter Tuokko...
Morrison är andremålis mot Timrå och Tim Weber ersätter Tuokko...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hinote och Alex Steen småsnackar om MoDo. Hinote hälsar till oss :-)
MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Lumber Jack:
Jag fick låna toaletten gratis på den pizzerian, det kostade säkert en femma på Kajsas :-)
Jag fick låna toaletten gratis på den pizzerian, det kostade säkert en femma på Kajsas :-)
MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
MODOJohan:
Allt är som en dimma, men minns att det var pizzakrig i stan, 23 spänn var väl prisrekordet :-)
Allt är som en dimma, men minns att det var pizzakrig i stan, 23 spänn var väl prisrekordet :-)
MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
MorganaLefaey:
När kommer du upp och festar i din gamla stad Umeå då? Nu vet du, är det knökfullt på Draggen/Nattis igen, kö från 21.00 :-) Guldfesten i vår blir i Umeå eller hur?
När kommer du upp och festar i din gamla stad Umeå då? Nu vet du, är det knökfullt på Draggen/Nattis igen, kö från 21.00 :-) Guldfesten i vår blir i Umeå eller hur?
MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Berka:
Finns Nybrokällaren kvar i H-sand?, minns när vi lumpare åkte från Sollefteå bara för att få lite omväxling från Gyllene Orren och pizzeria "Le & Betala". Den enda pizzeria där det bara spelades en enda låt: "Sweet Home Alabama"
Finns Nybrokällaren kvar i H-sand?, minns när vi lumpare åkte från Sollefteå bara för att få lite omväxling från Gyllene Orren och pizzeria "Le & Betala". Den enda pizzeria där det bara spelades en enda låt: "Sweet Home Alabama"
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Intervju med Mike Morrison på MODO-TV...
Länkar:
http://modo.hockeyligan.se/
http://modo.hockeyligan.se/
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Tenkrat föste in pucken, ungefär som när jag föser ihop dammråttorna på golvet i min sunkiga lya. Får man fösa in pucken? FÖS IN PUCKEN! :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Stavfel ja, ni måste ju ändra "ALDRIG" till "ALLTID" i bannern ovan med tanke på all ångest här på slutet. Och bort med de där två röda feta tallarna (Kimmo och Robin?). Ni heter Red Eagles, lika bra att ni accepterar det nu :-)
Stavfel ja, ni måste ju ändra "ALDRIG" till "ALLTID" i bannern ovan med tanke på all ångest här på slutet. Och bort med de där två röda feta tallarna (Kimmo och Robin?). Ni heter Red Eagles, lika bra att ni accepterar det nu :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
sargad:
Du kan nog vara lugn. Modo är helt ofarliga i år...
Du kan nog vara lugn. Modo är helt ofarliga i år...
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:
Ja, det brast helt enkelt för lille Ahdrian. Psykopat? Osäkert, kolla länken för diagnos..
Ja, det brast helt enkelt för lille Ahdrian. Psykopat? Osäkert, kolla länken för diagnos..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Sedan MoDo snodde Alexander Steen har Mats Ahdrian aldrig varit sig lik...
Länkar:
http://www.kuriren.nu/arkiv/2004/04/27/Senaste+nytt+(NK)/1731411/Alexander-Steen-till-Modo.aspx
http://www.kuriren.nu/arkiv/2004/04/27/Senaste+nytt+(NK)/1731411/Alexander-Steen-till-Modo.aspx
Föregående · 399 · Nästa