Redax 2: Ja den funktionen saknar man jäkligt mycket här....
Inlägg: 1108358
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Stavfel ja, ni måste ju ändra "ALDRIG" till "ALLTID" i bannern ovan med tanke på all ångest här på slutet. Och bort med de där två röda feta tallarna (Kimmo och Robin?). Ni heter Red Eagles, lika bra att ni accepterar det nu :-)
Stavfel ja, ni måste ju ändra "ALDRIG" till "ALLTID" i bannern ovan med tanke på all ångest här på slutet. Och bort med de där två röda feta tallarna (Kimmo och Robin?). Ni heter Red Eagles, lika bra att ni accepterar det nu :-)
+ 1