Historik
Föregående · 398 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Nä, man orkar inte snart inte läsa om alla uttalanden och naiva beslut som tas av dessa tomtar, men man hoppas ju ändå i slutändan att vissa har lite insikt och lämnar sin plats till förfogande..men här kommer väl ödmjukheten in igen...
Nä, man orkar inte snart inte läsa om alla uttalanden och naiva beslut som tas av dessa tomtar, men man hoppas ju ändå i slutändan att vissa har lite insikt och lämnar sin plats till förfogande..men här kommer väl ödmjukheten in igen...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Mia Karlsson vet ju hur det är att vara smart, kompetent och erfaren och försöka överleva i ankdammen på MoDokansliet.
Mia Karlsson vet ju hur det är att vara smart, kompetent och erfaren och försöka överleva i ankdammen på MoDokansliet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Haha, ja vilken soppa denna klubb har blivit. Det är även lite kul att veta att Fredrik Östman, Kommunikations- och personalchef har den ädla meriten av 3-årigt gymnasium på Nolaskolan som bakgrund. Men det är klart , en 120-miljonerorganisation kan ju vem som helst sköta, bara den har lite MoDo-hjärta....Kan Micke Pettersson sälja? Kan Hasse Andersson stava? Kan Lars Jansson organisera?
Inavel!
Haha, ja vilken soppa denna klubb har blivit. Det är även lite kul att veta att Fredrik Östman, Kommunikations- och personalchef har den ädla meriten av 3-årigt gymnasium på Nolaskolan som bakgrund. Men det är klart , en 120-miljonerorganisation kan ju vem som helst sköta, bara den har lite MoDo-hjärta....Kan Micke Pettersson sälja? Kan Hasse Andersson stava? Kan Lars Jansson organisera?
Inavel!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Ja, skönt även för Ecke att få vila lite från alla tuffa förhandlingar...bara att luta sig tillbaka och vänta på nästa säsong.
Ja, skönt även för Ecke att få vila lite från alla tuffa förhandlingar...bara att luta sig tillbaka och vänta på nästa säsong.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai:
Belfour såg jag på Systemet i Ö-vik, han fick inte köpa den öl han ville...
Belfour såg jag på Systemet i Ö-vik, han fick inte köpa den öl han ville...
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Krizan kommer tillbaka som en ny människa, fylld av fräsch alpluft :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Får man videoblogga samtidigt som man kör på Essingeleden, Wikegård?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Högerskytten Erik Karlsson från Frölunda är nog klar för MoDo, bara för att jävlas lite med Ahdrian.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai:
Plan B? Raimo Summanen eller Leif Strömberg....nån av dem kanske.
Plan B? Raimo Summanen eller Leif Strömberg....nån av dem kanske.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Utredning? Var det inte utrensning? Nåväl, jag tror att potentiella nya spelare tvekar att gå till MoDo då de vet att Svartvadet och Salle per automatik ska spela i 2:a kedjan. De får gärna spela i varsin femma, Salle med två nya helst. FBK bara rensade ut namnkunniga Mattias Johansson, Prestberg och Höglund, tjoff, så var de borta....
Utredning? Var det inte utrensning? Nåväl, jag tror att potentiella nya spelare tvekar att gå till MoDo då de vet att Svartvadet och Salle per automatik ska spela i 2:a kedjan. De får gärna spela i varsin femma, Salle med två nya helst. FBK bara rensade ut namnkunniga Mattias Johansson, Prestberg och Höglund, tjoff, så var de borta....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Weinis vill fortsätta vara ryss. LHC letar förgäves efter spelare som har rejält hjärta för Clubben...
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Paddan:
Tärnström tvekar om att fortsätta i AIK, är han bättre än Hedin? Huset har han ju redan i Ö-vik...
Tärnström tvekar om att fortsätta i AIK, är han bättre än Hedin? Huset har han ju redan i Ö-vik...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wikegård, Waltin och Sundin visar upp Djurgårdens nya matchställ...
Länkar:
http://network.nationalpost.com/np/blogs/toronto/071207_National%20Ballet_Mats%20Sundin_665.jpg
http://network.nationalpost.com/np/blogs/toronto/071207_National%20Ballet_Mats%20Sundin_665.jpg
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba:
Snackar du fortfarande slutspel, tungt att tappa 3-1 va?
Snackar du fortfarande slutspel, tungt att tappa 3-1 va?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo:
En stad med gamla fina framgångar och hockeytraditioner :-)
En stad med gamla fina framgångar och hockeytraditioner :-)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:
Konspiratorisk? Timrå är enbart en hållplats, både för hockeyspelare och Linje 100 ;-)
Konspiratorisk? Timrå är enbart en hållplats, både för hockeyspelare och Linje 100 ;-)
MoDo Hockey > Sv: J-20
Martin S:
Lika bra att ge bucklan till Modo direkt, så slipper vi en massa lottning o dyl.
Lika bra att ge bucklan till Modo direkt, så slipper vi en massa lottning o dyl.
MoDo Hockey > Sv: J-20
65selander:
Jag hörde att Sundlöv köpte en Vas för sina sista slantar, så med böter på 25000 blir det nog tufft att behålla sitt tält..
Jag hörde att Sundlöv köpte en Vas för sina sista slantar, så med böter på 25000 blir det nog tufft att behålla sitt tält..
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Frisco:
Jag tyckte väl det var Gästrin som stod och sålde lotter utanför Ålidhem Centrum idag :-)
Jag tyckte väl det var Gästrin som stod och sålde lotter utanför Ålidhem Centrum idag :-)
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard:
"Timrå - Laget man nog ska möta om man vill ta guld ibland"
"Timrå - Laget man nog ska möta om man vill ta guld ibland"
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Berka:
Det var nog Snellman, Morrison och Hrabal som fick jobbet att sanera Arenan, nåt måste de ju göra :-)
Det var nog Snellman, Morrison och Hrabal som fick jobbet att sanera Arenan, nåt måste de ju göra :-)
Timrå IK > Sv: Slutspelets Joker
Andersson:
Och du har fått uppleva ett par semi, gratulerar! Grymt imponerande!
Och du har fått uppleva ett par semi, gratulerar! Grymt imponerande!
Timrå IK > Sv: Slutspelets Joker
Dogsbite:
Det närmsta en tik:are varit final är när Zäta stod i Modoklacken 1994. Visa nu vad ni går för, lillebror...
Det närmsta en tik:are varit final är när Zäta stod i Modoklacken 1994. Visa nu vad ni går för, lillebror...
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Salle:
Zakke får gratis fika och bingolotter om han kommer till Löven...
Zakke får gratis fika och bingolotter om han kommer till Löven...
MoDo Hockey > Sv: Återstoden.
Känns rätt lugnt nu. Bara att ladda för nästa säsong. Nu kanske klubben vaknar upp och gör en del förändringar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Ja, denna artikel förklarar väl varför det inte är några tester hos dem som kommer med alla fina förslag.
Ja, denna artikel förklarar väl varför det inte är några tester hos dem som kommer med alla fina förslag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Varje gång jag hör "Bingolotto" tänker jag på Björklöven...
Varje gång jag hör "Bingolotto" tänker jag på Björklöven...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kan ingen göra en ringsignal av det här Canalplus-vrålet från SVT Play så man kan störa jobbarpolarna i Umeå då telefonen ringer..
MoDo Hockey > Sv: 2009-02-12, kl 19:00 MODO Hockey - Skellefteå
Paddan:
Nja, det är några gamla gubbar och Bumpaberra som fortfarande har svårt att släppa att klubben bytte namn från MoDo AIK..
Nja, det är några gamla gubbar och Bumpaberra som fortfarande har svårt att släppa att klubben bytte namn från MoDo AIK..
MoDo Hockey > Sv: 2009-02-12, kl 19:00 MODO Hockey - Skellefteå
zigge:
Jag kommer till Swedbank imorrn med en fullsatt hockeybuss från Umeå, tyvärr åker väl några AIK:are med också ...
Jag kommer till Swedbank imorrn med en fullsatt hockeybuss från Umeå, tyvärr åker väl några AIK:are med också ...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T:
Det bådar gott, minns när er idol Wikegård tippade Modo 11:a...
Det bådar gott, minns när er idol Wikegård tippade Modo 11:a...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jens Westin i dagens pappersupplaga av VK: "Ja, träningarna är hårdare här i Björklöven än i MoDo"
In med Sasha...
In med Sasha...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
Erkänn nu, TIK är väl en ganska fattig klubb vad gäller egna profiler. Både Styf och Zäta är ju Modolider t.ex.
Erkänn nu, TIK är väl en ganska fattig klubb vad gäller egna profiler. Både Styf och Zäta är ju Modolider t.ex.
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
zigge:
Det bästa med alla dessa nyförvärv är att konkurrensen blir tuffare, jag vill se spelare bli lite desperata och ge det lilla extra i varje match för att få spela..
Det bästa med alla dessa nyförvärv är att konkurrensen blir tuffare, jag vill se spelare bli lite desperata och ge det lilla extra i varje match för att få spela..
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
zigge:
En liten video med Torkki och Modo...
En liten video med Torkki och Modo...
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Poffa:
Jag glömde Snellman också, hur kunde jag?
Jag glömde Snellman också, hur kunde jag?
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Men nu jävlar..Tuokko glömde jag också, vad händer!
Föregående · 398 · Nästa
Du är ju kung på Gävle kommun och har varit på TV dessutom, när flyttar du till Ö-vik och tar kampen för en plats på kansliet?