Costanza

21353 inlägg · 24462 besäkare

Historik

· 398 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Du är ju kung på Gävle kommun och har varit på TV dessutom, när flyttar du till Ö-vik och tar kampen för en plats på kansliet?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Nä, man orkar inte snart inte läsa om alla uttalanden och naiva beslut som tas av dessa tomtar, men man hoppas ju ändå i slutändan att vissa har lite insikt och lämnar sin plats till förfogande..men här kommer väl ödmjukheten in igen...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Mia Karlsson vet ju hur det är att vara smart, kompetent och erfaren och försöka överleva i ankdammen på MoDokansliet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Haha, ja vilken soppa denna klubb har blivit. Det är även lite kul att veta att Fredrik Östman, Kommunikations- och personalchef har den ädla meriten av 3-årigt gymnasium på Nolaskolan som bakgrund. Men det är klart , en 120-miljonerorganisation kan ju vem som helst sköta, bara den har lite MoDo-hjärta....Kan Micke Pettersson sälja? Kan Hasse Andersson stava? Kan Lars Jansson organisera?

Inavel!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Ja, skönt även för Ecke att få vila lite från alla tuffa förhandlingar...bara att luta sig tillbaka och vänta på nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai:
Belfour såg jag på Systemet i Ö-vik, han fick inte köpa den öl han ville...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Krizan kommer tillbaka som en ny människa, fylld av fräsch alpluft :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Får man videoblogga samtidigt som man kör på Essingeleden, Wikegård?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Högerskytten Erik Karlsson från Frölunda är nog klar för MoDo, bara för att jävlas lite med Ahdrian.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai:
Plan B? Raimo Summanen eller Leif Strömberg....nån av dem kanske.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Utredning? Var det inte utrensning? Nåväl, jag tror att potentiella nya spelare tvekar att gå till MoDo då de vet att Svartvadet och Salle per automatik ska spela i 2:a kedjan. De får gärna spela i varsin femma, Salle med två nya helst. FBK bara rensade ut namnkunniga Mattias Johansson, Prestberg och Höglund, tjoff, så var de borta....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Weinis vill fortsätta vara ryss. LHC letar förgäves efter spelare som har rejält hjärta för Clubben...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Paddan:
Tärnström tvekar om att fortsätta i AIK, är han bättre än Hedin? Huset har han ju redan i Ö-vik...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wikegård, Waltin och Sundin visar upp Djurgårdens nya matchställ...

Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba:
Snackar du fortfarande slutspel, tungt att tappa 3-1 va?

Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo:
5:a i världen är väl inte så dumt...

Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo:
En stad med gamla fina framgångar och hockeytraditioner :-)

Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:
Konspiratorisk? Timrå är enbart en hållplats, både för hockeyspelare och Linje 100 ;-)

MoDo Hockey > Sv: J18
2-0 efter 5 min

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
Är det Per Ledin i Denver?

MoDo Hockey > Sv: J-20
Martin S:
Lika bra att ge bucklan till Modo direkt, så slipper vi en massa lottning o dyl.


MoDo Hockey > Sv: J-20
3:e igång nu..kom igen nu Hedman!

MoDo Hockey > Sv: J-20
65selander:
Jag hörde att Sundlöv köpte en Vas för sina sista slantar, så med böter på 25000 blir det nog tufft att behålla sitt tält..

MoDo Hockey > Sv: J-20
65selander:
Dirty Harri?

MoDo Hockey > Sv: J-20
2-2 nu...

MoDo Hockey > Sv: J-20
65selander:
Han har en bostad? Stackarn såg ut som en uteliggare ;-)

MoDo Hockey > Sv: J-20
65selander:
Ska Sundlöv fightas med Hedman?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Frisco:
Jag tyckte väl det var Gästrin som stod och sålde lotter utanför Ålidhem Centrum idag :-)

Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard:
"Timrå - Laget man nog ska möta om man vill ta guld ibland"

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Berka:
Det var nog Snellman, Morrison och Hrabal som fick jobbet att sanera Arenan, nåt måste de ju göra :-)

Timrå IK > Sv: Slutspelets Joker
Andersson:
Och du har fått uppleva ett par semi, gratulerar! Grymt imponerande!

Timrå IK > Sv: Slutspelets Joker
Yellowcard:
Kul att du fått se en finalmatch i ditt liv :-)

Timrå IK > Sv: Slutspelets Joker
Dogsbite:
Det närmsta en tik:are varit final är när Zäta stod i Modoklacken 1994. Visa nu vad ni går för, lillebror...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Salle:
Zakke får gratis fika och bingolotter om han kommer till Löven...

MoDo Hockey > Sv: Återstoden.
Känns rätt lugnt nu. Bara att ladda för nästa säsong. Nu kanske klubben vaknar upp och gör en del förändringar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Ja, denna artikel förklarar väl varför det inte är några tester hos dem som kommer med alla fina förslag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Varje gång jag hör "Bingolotto" tänker jag på Björklöven...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kan ingen göra en ringsignal av det här Canalplus-vrålet från SVT Play så man kan störa jobbarpolarna i Umeå då telefonen ringer..

MoDo Hockey > Sv: 2009-02-12, kl 19:00 MODO Hockey - Skellefteå
Paddan:
Nja, det är några gamla gubbar och Bumpaberra som fortfarande har svårt att släppa att klubben bytte namn från MoDo AIK..

MoDo Hockey > Sv: 2009-02-12, kl 19:00 MODO Hockey - Skellefteå
zigge:
Jag kommer till Swedbank imorrn med en fullsatt hockeybuss från Umeå, tyvärr åker väl några AIK:are med också ...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T:
Det bådar gott, minns när er idol Wikegård tippade Modo 11:a...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jens Westin i dagens pappersupplaga av VK: "Ja, träningarna är hårdare här i Björklöven än i MoDo"

In med Sasha...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
Erkänn nu, TIK är väl en ganska fattig klubb vad gäller egna profiler. Både Styf och Zäta är ju Modolider t.ex.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Det roliga är att du bryr dig om Modo, varje dag...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
nixXz:
Vi måste ju hålla oss kvar..

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
zigge:
Det bästa med alla dessa nyförvärv är att konkurrensen blir tuffare, jag vill se spelare bli lite desperata och ge det lilla extra i varje match för att få spela..


MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Poffa:
Jag glömde Snellman också, hur kunde jag?

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Men nu jävlar..Tuokko glömde jag också, vad händer!

· 398 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE