Historik
Föregående · 20 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske sen på den här men nu är de officiellt.
Länkar:
Välkommen till Brynäs IF, Chad Billins ? backen skriver kontrakt resten av säsongen - Brynäs IF
Välkommen till Brynäs IF, Chad Billins ? backen skriver kontrakt resten av säsongen - Brynäs IF
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de mån som sitter inne på korrekt info om hur affären med Sigalet till Frölunda sett ut? Mycket rykten florerar, hur mycket betalar Brynäs för en spelare som spelar för en motståndare???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de inte bättre att vi försöker värva Joe Labero än Shane Harper. Han kanske kan trolla oss över kvalstrecket.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förra säsongen hade vi iallafall ett vasst PP. I år suger vi fan på de
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snyggt mål men som sagt man måste ju skjuta för att de ska bli mål oxå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu smäller de inom 2min. Vi hade inte 1 enda skott på mål i vårat pp
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
{8975}: kommer troligtvis inte vinna en enda match till på hela säsongen med detta lag
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Den som trodde vi skulle vända å vinna detta kan inte kunna mycket om hockey. Matchen var klar efter första perioden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Ganska tydligt att de är en målvakt vi behöver en sån här match kolla på Armalis han håller dem kvar helt sjölv i denna matchen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Till nått helt annat.. har hört att nån av Andersén eller Alcen har haft samtal med Sundlöv om att vilja sänka sin lön.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: tror han syftar på matchen sist när Hersley nätade i Malmös PP. Sallinen sket helt enkelt i att täcka skott.
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2020-11-14
Vilket jäääääävvvllaaaaa soplag fyyfan jag mår illa av å kolla på de här.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Årets värvning är årets flopp. Fy fan va trött Bulan Berglund är, åker runt å slår passningar bakom ryggen mitt i banan. Bedrövlig inställning . Spyr fan på den här skiten. Kan ingen jävel flytta mig tbx till 2012!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hej å hå förfallet fortsätter jag ser ingen som helat förbättring med Peter i båset. Vårt 5v5 spel är bedrövligt dåligt. Skapar knappt 1 målchans per match.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som läst intervjun med Rödin i GD idag som kan ge en snabb resume?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Apropå ingenting. Undrar va oddsen ligger på att Emil Larsson gör sitt första mål för säsongen ikväll?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: En eloge till dig Huge som orkar vara possitiv i match efter match, jag önskar jg vore mer som dig i att försöka se ljusglimtar, men som jag ser de är vi sämre på precis allt än vora motståndare. Jag fattar inte hur vi kan vara så tillbaka tryckta i match efter match oavsett motstånd. Vad fan gör vi för fel!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan kan vi vara så jävla usla år efter år. De enda som kan rädda detta lag kvar är corona.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: ser ju bra ut vilka som kontrakt som går ut, ser ut dom Sundlöv har alla möjligheter att ställa ett bra lag på isen nästa år. ser helst att ingen av dessa förlängs, skulle vara Jaedon då om han fortsätter som han börjat säsongen och han är beredd att gå ner lite i lön.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: på tal om vass kedja kollade lite på repris från Timrå-Västerås. Timrå har alltså Boken-Dahlén-Lundeström. Skulle kunna vara en första kedja i vilket Shl lag som helst.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Å när jag ändå hetsar upp mig vef ges inte ingman mer tid å björk mindre. Björk ser ju i de närmaste livrädd ut varje ggn han har pucken
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Åk å byt eller hämta ny klubbjävel de är alltid samma visa fattar inte vrf dem stannar kvar på isen utan
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Tycker än en ggn att 88 gör en jävligt bra match
+ 17
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Lätt värt å torska dem 500kr😂😂 Brynäs kanske blir de nya laget att hitta nya sätt att vinna😉
+ 4
Föregående · 20 · Nästa