Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Allvarligt va fan spelar Norin i detta lag för????
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Persson är inte spelklar till dagens match va? Å i så fall spelar Forslund?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Måste ju kunna gå att hitta nån Liiga från nått lag som missar slutspel. Typ Chris DeSousa som gjort 18 mål i bottenlaget. Eller Zaborsky 14 mål i ett annat bottenlag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
1:a linan pumpar på sen slår Luleå en icing in med andra å mumentum borta på 2 sek
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Forsberg 1978: va bra då kanske de är dig jag hör lite svagt hejja i bakrunden👌👌
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Forsberg 1978: nu har jag ju varit på flera matcher live utan att dem närvarat. Vad som är riktigt pinsamt förutom din kommentar är att Luleås fans hörs mer än Brynäs å då har vi hemmamatch och i princip fullsatt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Vrf kan vi inte ens förlora med stil måste vi alltid skämma ut oss å förlora med minst 3-4 mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spajderman: jag har ingen som helst koll på vad kk gör och inte å alla turer kring bojkotter å avstängningar. Det enda jag vet med säkerhet är att när dem inte närvarar vid hemma matcherna så är stämningen urusel på ståplats.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inget nytt från KK? Funderar på att åka på matchen på lördag men de är ju kass stämning utan dem.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Kan nån hjälpa mig lite jag har minne som en guldfisk. Var de inte så att Boken inte fick lira i AHL?
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Noterar att Forslund har loggat NOLL minuter dem 2 senaste matcherna. Är han placerad i frysboxen efter x antal missade frilägen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaha då har man vaknat upp efter gårdagens batalj. Lika imponerad som jag är av våran 2:a period, lika fundersam är jag hur vi kan tappa de så fullständigt i 3:e??? Men jag väljer att vara possitiv å ser att vi hittar ett sätt att vinna 2 poäng. Vad jag kan se som en stor förändring och det jag även tror är den stora skillnaden på laget nu och hur de laget var när MS var i båset är istiden fördelat på spelare samt när dem spelar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Tycker Sallinen varit riktigt pigg idag ser ut att fått upp lite mer speed
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Jag tror fan jag drömmer! Är detta samma lag som för några veckor sedan????
+ 4
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Nån som vet om/hur man får tag på ståplats biljetter till Örebro-Brynäs?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mannberg har gjort några riktigt fina moves idag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När kommer laguppställningen ut? Lite nyfiken på hur laget formeras
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Just when i thought they couldnt be any dumber... they go and do something like this🤦🏼♂️
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Morningstar: Ja jag funderar oxå på de å har väll ingen vidare koll själv. däremot är de väldigt kul när skribenter här inne kommer med förslag, speciellt när dem är realistiska. Spontat känns de som de borde finnas nånting från andra sidan pölen som kunde gå in å göra nån skillnad iallafall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi nu måste spela med dem spelarna vi har skulle jag vilja se följande kedjor formeras när 88 är tbx.
Rödin Molin scott. Låt scott ta teken å sen få gå vinge å ha mer fokus på offensiven.
88 Sallinen Brodecki
Forslund Ölund Danielsson
Rhodin Blomman Mannberg
Solem som extra å förpassa Alcen till Läktaren för gott
Rödin Molin scott. Låt scott ta teken å sen få gå vinge å ha mer fokus på offensiven.
88 Sallinen Brodecki
Forslund Ölund Danielsson
Rhodin Blomman Mannberg
Solem som extra å förpassa Alcen till Läktaren för gott
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur dåliga är Brynäs IFs upplaga iår? Måste vara top 3 sämst iallafall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: spelar ingen roll hur många jävla ramträffar man har de är mål som räknas å de är vi helt jävla oförmögna att göra fler än 1-2 per match å de räcker fan inte som synts denna säsong
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har vi gjort våran kvot av mål denna match är slut innan den ens börjat
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror ni andra soffcoacher om Malmös andre tränare Filander som våran headcoacher
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Lägger oxå ner finner inga ord hur dålig hockey vi spelar, detta är fan bottenrekord i usla prestationer gång på gång på gång
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som vet om de löst sig med KK? Ser ut att bli bra med folk ikväll men de är ju pinsamt tyst i hallen utan dem. Vi måste ha sveriges tråkigste sittplats publik.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Ser mörkt ut med #dacksignar om de ska va kl 11
Föregående · 23 · Nästa
