Historik
Föregående · 24 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska dit å kolla live då ja jobbar i stockholm i veckorna. Hoppas man inte behöver gå hem efter första perren i besvikelse😁
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om de blir nån av Bröderna Spink som ska ersätta Boken då vet jag fan inte hur Sundlöv har blivit sportchef över denna anrika förening de är ju för fan ett hån mot oss supportrar. Hoppas Samas källa är en hen med humor i stooooora mått.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lugna i båten, nån sa ju att de blir dackesignar idag kl.14.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Har kilström satt en enda passning på bladet i år🤔
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som vet om man kan se matchen från i lördags i repris på nått sätt? Jag har cmore
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: lägg sedan till att 88 inte är nån defensiv specialist direkt..... känns som en lite darrig femma de där
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Huge: jag förstår din poäng jag menar bara att om brynäs gjort ett liknde mål hade jag velat att de godkändes lika som att detta borde godkänts. Men här i SHL ska de videogranskas sönder matche. Jag vill se mål i ishockey
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Vilka stooora problem vi har att ha ett fungernde uppspel mellan backar å forwards
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag ger mig på att tippar jag oxå...
Förlust mot Färjestad
Vinst skellefteå
Kryss Malmö
Vinst mot Luleå
Förlust mot Färjestad
Vinst skellefteå
Kryss Malmö
Vinst mot Luleå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asklöf borta resten av säsongen. Kanske nån som skrivit innan men jag såg de nu
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Finns de ingen gräns hur dåligt vi kan spela match efter match efter match
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag gissar på 2-5. Vi inleder med bra fart å pressar indianerna dem första tio. Ingen utdelning sen åker vi på en utv å så pang 0-1. Sen rullar de på i samma lunk som vanligt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Norin Lindgren å Zetterberg vilka jävla radar par att ha på isen samtidigt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan kan man skjuta så jävla dåligt som Lundgren gör dör med tanke på tiden han har att ladda
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forslund försöker ju iallafall dem få minuter han får skapar han mer än Alcen Rohdin å Blomquist tsm
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan coachar vpran HC varenda jävla byte får ju 1:a starta i egen zon
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan kan man ha Forslund som extra fw när man har Alcen i truppen🙄 är man långsam som Alcen så hinner man ju inte ens in i siutuationerna medans dem visas i repris.......
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - IK Oskarshamn 2019-10-17
Såg ni Ikonens balja, där var de klass på avslut
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hoppas dem värvar 2 fw alt. 1fw å en center. Jag tror backsidan kan ordna till sig ändå tillslut.
+ 1
Föregående · 24 · Nästa
Magnus. Var där å såg matchen idag live. Maken till oengagerad coach får man leta efter. När de står 2-0 å vi är helt utspelade måste man väll för fan ta en timeout ge primadonnorna en rejäl skopa skit, vaska om i laget byt målvakt eller va fan som helst. Allt detta gör han efter 5-0!!! Då är ju matchfan redan över???? De va riktigt jävla pinsamt å sitta på läktaren å se detta jävla praktfiasko. Efter Bulans urträde har denna förening totalt raserats. Det könns riktig jävla surt att följa detta lag i ur å skur åka på matcher, betala cmore abonemang å få detta jävla skit serverat framför sig. Finner fan inga ord hur jävla less man vart efter ännu ett jävla super fiasko.