Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen som sitter inne på nå insider om ev nyförvärv på ingång? Vi behöver stärka upp laget annars blir de negativt kval.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaha ingen Boken alltså.... hur ska Sundlöv hitta en likvärdig ersättare till honom nu då?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De är med glädje man läser allas inlägg med olika synvinklar om vårat älskade Brynäs, hade varit sjukt kul att sätta ett ansikte till alla alias här inne. Va tycker ni skulle de inte vara kul med ett pregame möte ala hockeysnack innan en lördagsmatch?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Boqvist finns med i 4:e linan när Devils ska lira sin sista träningsmatch inför säsongen.
Hall - Hischier - Bratt
Gusev - Hughes - Palmieri
Coleman - Zajac - Simmonds
Boqvist - Zacha - Hayden
Hall - Hischier - Bratt
Gusev - Hughes - Palmieri
Coleman - Zajac - Simmonds
Boqvist - Zacha - Hayden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån här i gruppen som varit på nån träning efter tisdagens totalfiasko. Tänkte om man kunde anan nån typ av förändring i kedjor. Om man tränat nått på PP etc. själv tror jag man skulle prova å byta plats på Danielsson och Jason för att försöka få igång Danielsson. Sen tycker jag att man borde scouta Caps PP. Dem ställer upp med 3 rightare på de viset får man fler alterntiv till direktskott. Vrf inte prova Ingman, Z och scott ihop med Rödin och sallinen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: 😂ok vi nöjer oss med att jag konstaterar för mig själv
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag ser de som grovt tjänstefel å inte ersätta Boken direkt om han tar en plats i Devils vilket de verkar dom han gör.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Senaste insta inlägget från Brynäs för 24 min sedan #sesigavlerinken
+ 8
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Boquist har ju varit grym på andra sidan tror inte vi kommer se han i Brynäs på ett bra tag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
De blir som förra året med förlängningar med andra ord😂
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Lundgren är skapligt fyrkantig sarg ut sarg ut inte en enda passning på ett blad
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så mycket roligare att se denna ishockey med puckinnehav än den förbannade sarg ut hockeyn vi höll på med förra säsongen. Oavsett om vi vinner eller förlorar matcher på de.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi spela en sån här hockey iår då kan de bli en rolig säsong, när såg man en sån här första perre senast?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda-Brynäs 2019-09-14
Pavel Zacha till KHL. Då är det en mindre för Boqvist att slåss mot.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som har koll på exakt när sigalet gör boardingen i tredje har missat den å vill se den eftersom nån tycker den är likvärdig med den på Paille
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de fler än jag som tycker att boknings sidan suger. Går ju inte att boka den bara hänger sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: aha jag menar lösa biljetter slarvigt skrivet av mig
+ 1
Föregående · 25 · Nästa