Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
Mackelito: Nä det trodde jag faktiskt inte heller.
Det är något skumt med de där plussen som sagt
Det är något skumt med de där plussen som sagt
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
Mackelito: Vi kanske borde ha en juniorsida för newbies under 20?
En test innan man släpps loss bland riktiga eliten?
En test innan man släpps loss bland riktiga eliten?
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
hubbenorlen: Vi verkar ha hittat en som tryckte gilla iallafall.
+ 1
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
hubbenorlen: Nä precis. Ett hot är ett hot. Finns inget förmildrande där.
Sedan att etablerade skribenter har fördelar är en helt annan sak.
Jag har inte fått ett enda gilla efter att jag reggat mig men det beror nog mest på att jag bara skriver en massa skit.
Det är väl som i verliga livet; man får jobba sig uppåt.
Kan vara en bra lärdom det med
Sedan att etablerade skribenter har fördelar är en helt annan sak.
Jag har inte fått ett enda gilla efter att jag reggat mig men det beror nog mest på att jag bara skriver en massa skit.
Det är väl som i verliga livet; man får jobba sig uppåt.
Kan vara en bra lärdom det med
+ 6
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
hubbenorlen: Tror moderatorerna kan ge svart på vitt i den frågan faktiskt om det inte varit för sekretessen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
hubbenorlen: Nä kan inte tänka mig någon från något lags supportrar faktiskt
+ 5
Timrå IK > Sv: Accepterar vi hot på HS?
mikenomad: Tragiskt att en av våra bästa och trevligaste skribenter tvingas lämna oss för att någon inte kan sköta sig!
Jag tycker moderatorerna borde kolla upp vilka som trycker gilla på den typen av hot.
Sånt skall inte accepteras
Jag tycker moderatorerna borde kolla upp vilka som trycker gilla på den typen av hot.
Sånt skall inte accepteras
Redigerad kommentar
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Och kan vi kontraktera Svanebo som hockeyspelare?
Skatetekniken kan han ju iallafall.....
Skatetekniken kan han ju iallafall.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
kattan: Det jag sitter och funderar på är om MoDo överhuvudtaget får spela om det blir en lockout?
De är ju i princip ett NHL-lag...... :-)
De är ju i princip ett NHL-lag...... :-)
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Sitter och ser en repris på HV-TIK från 16/2 nu.
Vi sög inte så jädra mycket apa egentligen. Tommy började få ihop laget då.
Mihalik var stabil. Hade han varit svensk hade vi kunnat låta honom
Spela med oss i år också :-)
Vi sög inte så jädra mycket apa egentligen. Tommy började få ihop laget då.
Mihalik var stabil. Hade han varit svensk hade vi kunnat låta honom
Spela med oss i år också :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: OS höjdpunkt!
Om man bortser från norrmän med spräckta dräkter hehe
Om man bortser från norrmän med spräckta dräkter hehe
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modoante: Eftersom jag inte valt vårt apfula klubbmärke själv nöjer jag mig med att er spya ändå är lite fulare
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modoante: Men den är tydligen ändå ett snäpp bättre än er från kråkriket
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: Nä det är väl bara att instämma i klagokören.
MoDo:s är verkligen misslyckad. Ser ut som om någon ätit ravioli och spytt på väggen
MoDo:s är verkligen misslyckad. Ser ut som om någon ätit ravioli och spytt på väggen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Och som av en händelse ståplatsmålningen till ära fick man just precis nu rank 6 Läktarproffs på hs haha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Majkii: Ja de körde det på jumbotronen igår.
På en Roxette konsert hehehe
På en Roxette konsert hehehe
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
söder över: Jag tror han tycker det är likt någon av Sedinarna.
Vilken av dem vet jag dock inte
Vilken av dem vet jag dock inte
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
kattan: "Jag har varit och tränat och dottern klipper gräs"
Hahaha! Det kan mycket väl vara den siste riktige mannen i landet det här :-)
Hahaha! Det kan mycket väl vara den siste riktige mannen i landet det här :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja två stycken 7,5:or hjälpte till med den lilla detaljen :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Undra om hon egentligen förstår hur lyckligt lottad hon är?
Vilket privilegium det är för en Modiot att frekvent varje morgon få uppleva samma sak?
Eller har du tatuerat dig på något nytt mysko ställe som man inte känner till...? :-)
Vilket privilegium det är för en Modiot att frekvent varje morgon få uppleva samma sak?
Eller har du tatuerat dig på något nytt mysko ställe som man inte känner till...? :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
pucksnack: Hon håller oxå på ett motståndarlag har jag för mig. Fast till oss.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: Kom ihåg att även variera mellan korta och långa intervaller.
Men kör bara intervaller 2-3 ggr/vecka.
Ja myrlöpning är snuskigt effektivt!
Men kör bara intervaller 2-3 ggr/vecka.
Ja myrlöpning är snuskigt effektivt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Säkert hälsporre.
Det får man av för flitigt användande av Foppa-tofflor.
Överansträngning pga att man kniper med tårna.
Förbannade skitskor
Det får man av för flitigt användande av Foppa-tofflor.
Överansträngning pga att man kniper med tårna.
Förbannade skitskor
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Problemet är ju att det inte går att köra hårdare på kortare tid och ta igen förlorad träning.
Då kommer skador som ett brev på posten. Eller mailen kanske det är nu.
Det är en långvarig process.
Löpning är OERHÖRT viktigt för att bygga pump och lungor. Men också skadebenäget om man kör för hårt.
Det finns en typ av träning som de bästa skidåkarna gör som
Även borde kunna utveckla hockespelare.
Det är när man springer i våt sand för att bygga fötternas muskulatur.
En gammal rysk metod. Effektiv men bortglömd
Då kommer skador som ett brev på posten. Eller mailen kanske det är nu.
Det är en långvarig process.
Löpning är OERHÖRT viktigt för att bygga pump och lungor. Men också skadebenäget om man kör för hårt.
Det finns en typ av träning som de bästa skidåkarna gör som
Även borde kunna utveckla hockespelare.
Det är när man springer i våt sand för att bygga fötternas muskulatur.
En gammal rysk metod. Effektiv men bortglömd
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det som är lite trist med OS och även VM för den delen är ju att det nästan aldrig blir några rekord.
Det sparar de i bästa Bubka-stil till Diamond League et.c då de får betalt för rekorden :-(
Det sparar de i bästa Bubka-stil till Diamond League et.c då de får betalt för rekorden :-(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Ja tjecköl är gott!
Själv har jag inte druckit en droppe på hela semestern. Känns riktigt bra faktiskt!
Fast öl och vin hinkar ju så klart. Fast ingen whiskey. Bara på helger.
Ja och onsdagar förstås.....
Själv har jag inte druckit en droppe på hela semestern. Känns riktigt bra faktiskt!
Fast öl och vin hinkar ju så klart. Fast ingen whiskey. Bara på helger.
Ja och onsdagar förstås.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Jag har bara sett en enda hel fotbollstävling i hela mitt liv.
Det var Danmark-Sverige på plats i Köpenhamn.
Nä förresten inte ens då fick jag se hela för det sprang in en dåre på planen innan det var färdigt
Det var Danmark-Sverige på plats i Köpenhamn.
Nä förresten inte ens då fick jag se hela för det sprang in en dåre på planen innan det var färdigt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag följer bara friidrotten.
Däremot har jag en här hemma som följer hästhoppningen slaviskt på iPad:en var hon än går.
Däremot har jag en här hemma som följer hästhoppningen slaviskt på iPad:en var hon än går.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Ja jag har aldrig ens sett en GIF-match.
Det är faktiskt något jag är riktigt stolt över :-)
Det är faktiskt något jag är riktigt stolt över :-)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Tycker Mr X luktar lite Ö-nisse.
Men 88 pannor...? Känns inte det som mågon friserat siffran där....?
Som något tjockisarna klämmer ur sig på första dejten samtidigt som de drar in magen typ....?
Men 88 pannor...? Känns inte det som mågon friserat siffran där....?
Som något tjockisarna klämmer ur sig på första dejten samtidigt som de drar in magen typ....?
Föregående · 10 · Nästa
Jag tror vi spöar dem på försäsongen. Men kanske mer sällan i serien....