Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: Tror du är ute och cyklar när det gäller Scott. Inget tyder på att han inte kommer fortsätta. Han är ju under kontrakt och har inte utnyttjat möjligheten att "säga upp" optionsåret.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TobiasR: Thoresen är alltid på tapeten under silly season. Varför då?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Verkligen kul rykte, hoppas det stämmer! Men 70 R brukar inte komma med falska rykten!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Forsberg 1978: Han uttalar sig i Aftonbladet hockeylive (eller vad det heter).
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Clarence: Ja, han säger själv att det är så till Ab.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Mannberg kvar nästa säsong, enligt Brynäs hemsida.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS IF 26/2-15
Har en kompis som brukar kalla en av domarna Mongo-Morgan. Skulle jag aldrig göra! ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Varför inte spela alla hemmamatcher lördag 18.30? Brynäs förlorar väldigt sällan då! Jag skulle vilja se en sån statistik! ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
mattiaskarlgren: Läste lite om Dustin Penner, inte han va?
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
mattiaskarlgren: Inte han som blev skadad när han käkade pannkakor, hoppas jag!
Brynäs IF > Sv: Lagbygget 2013/2014
Peja: Dixon var ojämn i Brynäs också. Bra i grundserien, trög och mätt i slutspelet. Men han levererade ganska ofta!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 22/11-14
Lindström: Tror det var allas vår Pettisbif som drog igång det!
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Lauritzen skadad och kan inte ens träna, enligt aftonbladet. Grattis DIF!
Brynäs IF > Sv: Ny Sportchef
Ove Myling:Kanske blir en överraskning; Roger Melin tex. Men det blir väl Sjödda, suck!
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
Verkar som twittigrarna har grym insyn i föreningen, nästan lite för bra?! Intressant att veta vilka dessa personer är!
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
Verkar bli Modo för Dennis Persson enligt Mr Madhawk! http://mrmadhawk.se/
Brynäs IF > Sv: Är Sundlöv rätt man att vara sportchef?
Huge: Det är sant, däremot tycker jag faktiskt TJ håller god ton, även om frågorna är korkade.
Brynäs IF > Sv: Är Sundlöv rätt man att vara sportchef?
Huge: Den kommentaren var rolig, men jag tycker också att vår sportchef har lite nonchalant attityd ibland!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
Ser att Fantenberg är kusin med allas vår Daniel (Glimmenvall) Johansson. Kalla kårar utmed ryggraden!
+ 8
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
Wikegård tycker Brynäs ska "städa ut" sportchef och tränare. Han kanske har rätt?!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
sshs: Du är nog på rätt spår där! Men Eklund tycker jag är helt okej!
Föregående · 2 · Nästa