Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag såg ett inlägg på facebook där en person påstod att Berglund var misstänkt för misshandel av sin partner. Inlägget togs dock snabbt bort. Kan vara kvalificerat skitsnack...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: och därmed sätter vi punkt. Det behöver du träna på!👍😁
+ 13
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
En kompis som känner Gundes svärfar gav mig lite hopp nyss. Han tror att Lindbäck är klar. Ytterst tveksam källa dock!
+ 12
Brynäs IF > Sv: Final
Ett jäkla konstigt biljettsystem! När en kompis till mig kom in igår kunde han köpa biljetter till hela vänkretsen. Han gjorde 8 gånger 4 köp och lade då beslag på 32 biljetter. Inte undra på att biljetterna går åt fort... Nu tänker han inte tjäna pengar på sina köp, men det finns ju andra som skor sig på detta. Jag trodde 4 biljetter var maxköp, men icke!
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{5504}: Sonen spelar i Brynäs -06:or. Grym på skridskorna! Blir bättre än pappa!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
Tungt för Pettis! Han har inget flyt med sina säkra källor just nu!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Sonen spelar i Godis, anrik klubb med ett Sm-guld! Vepan sitter i taket i Nynäshallen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 8/3-16
Jan Grismöbel: Ånej, Brödrosten drog in en andra assist i kväll!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Var det du som påstod att han var klar för Örebro inför förra säsongen eller är jag fel ute?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Carl Lejonkräk: Där har du en poäng. Spelare som någon annan än Brynäs värvar tenderar att vara "jättebra"!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Stende89: Brendl och Scerban va? Annars har det väl varit slovaker, eller...? Det var ju samma land förut, knepigt att komma ihåg!
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Chris11: Med risk för att låta fördomsfull - tjecker brukar inte vara några lagspelare. Men det är nog bara mina öststatsfördomar... ; )
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
MatteB: Ja, kul att någonting händer, eller ryktas hända ialla fall! Mr Madhawk brukar ha rätt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Chris11: Bli inte allt för besviken när Alcén presenteras! ; )
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Ove Molin kan bli assisterande tränare i Karlskrona,enligt Aftonbladet
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
alwenm: Den var bra! Kvicktänkt! Nej, den killen aktar jag mig för 😃
1 · Nästa