Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Honken lägger av?
Peja: Håller helt med dig! Undrar bara över att Petter lät så säker på sin sak!
Brynäs IF > Honken lägger av?
Före Leksandsmachen i onsdags påstod Petter Rönnqvist att Honken har beslutat sig för att lägga av. Vet han något vi inte vet eller yrar den gode Petter?
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
Davey_22: Det är något med Huge som får många på offensiven! ; )
+ 3
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Lindström: Petter R påstod att Honken ska sluta efter säongen, vet han något vi inte vet?
Brynäs IF > Sv: Olympiska Spelen 2014
SH: Han tackade nej, personliga problem. Tror inte han trivdes i Sverige.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Huge: Du har så rätt min vän! Men heter det besserwisser eller Besserwisser? Jag menar det är ju ett tyskt substantiv, va?!
+ 5
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Huge: Jag tänker inte gå in i fällan att diskutera med dig, då är den närmsta veckan förstörd. Vi tycker olika och du har rätt att tycka annorlunda. Ska vi säga så? Puss!
+ 8
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Carl Lejonkräk: Nej precis! Han behöver inte vatten på sitt kuvert!
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Huge: Jag håller med om att det är bra att skriva annorlunda. Stisse, som ju också brukar få pris för att han skriver bra, är ett utmärkt exempel på detta. Enligt mig så går det som publicerades på Brynäs hemsida knappt att läsa. Skribenten gödslar med paranteser och helt ovidkommande utvikningar. Jag har, i yngre år, arbetat på en sportredaktion och detta hade aldrig publicerats där! Ge gärna konkreta exempel på vad du tycker är så bra i denna matchrapport!
+ 3
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Carl Lejonkräk: Eller nobelpriset, kanske? Fast inte i klassen matchreferat!
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 8/2-14
Carl Lejonkräk: Det var nog det värsta jag läst! Hög på droger helt klart!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har fortfarande inte förstått varför Miettinen fick kicken! Någon som kan bringa klarhet? Jag tyckte han var en riktig lagspelare!?
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Brodin och Lauritzen med i uppställningen i alla fall!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF lördagen den 21/9-13
Huge: Lite Järnkrok över rörelsemönstret, men det är klart - de är väl kompisar sen gammalt?!
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF lördagen den 21/9-13
Huge: Å sen blundar de för hakning på Rödin!
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Davey_22: Precis! Den här killen har man ju nästan hört talas om, det är inte vanligt! ; )
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
tjugo8: Tidigt i våras var det någon som påstod att just denne Lundberg köpt hus i Gävle! Men det kan väl inte stämma?
Brynäs IF > Sv: Elias Lindholm - Egna tråden
tjugo8: Då finns det alltså en liten chans ändå att han blir kvar ett år till?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Laguppställningstroll var det någon som kallade dig. Börjar snart hålla med!
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Pettisbif: du kan alltså skåda in i två klubbar, det var inte dåligt! Det är du nog väldigt ensam om, eller...?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Pettisbif: Hur var det med Sundh? Du hade ju insyn och påstod att han var klar för Brynäs?!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
sniper: Innan elitserien drog igång spelade man väl som fotbollen, dvs seriesegraren vann sm-guld, eller har jag fel?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
KulaShaker: Det är lugnt! Någon med "insyn" har lovat att han är klar för Brynäs! ; )
+ 6
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Brodin fortsätter att producera i Finland! Har gjort 1-0-målet i final nummer 2. Många gamla bekanta i finska finalen ser jag, t ex Dale Clarke och Markus K!
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Hur är det med Emil Lundberg-ryktet? Det var ju någon som påstod att han köpt hus i Gävle. Skitsnack, eller...?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
Domarna i eltserien är inte speciellt bra för tillfället, men Jämtin är sämst! Han verkar inte skämmas för någonting?! Men han är väl inte skapt som oss andra...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Elitseriehockey på fulstream ikväll ser jag (firstrow). Skönt att man har c-more, en jävla massa lättklädd reklam att klicka bort och kryssen är mikroskopiska!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
sylf: Jo, jag gillar Deep Purple också, kanske ska se dem i sommar i min egen hemstad, nice! Men introt var riktigt bra!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Techno-låten i början av fyrverkeriet i lördags, nån som vet artist/DJ? Jäkligt mäktigt!
Föregående · 3 · Nästa