Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag vill se ett brynäs i år som är mer realistiska i spelet.Det är naturligtvis jättebra att man har intalat sig att vi är bättre än motståndarna.Men vi måste obönhörligen spela smartare i år.Det behöver inte vara snyggt hela tiden,med fina extra passningar.Tror inget lag har råd att försöka glänsa.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Hur som helst så var vi helt överlägsna i ha,och i slutspelet. Men om vi nu blickar framåt, så måste alla upp några snäpp till,för att inte hamna med hv Malmö Örebro kanske Linköping i dom nedre regionerna. Har för mej att vi har varit där sedan 2018.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Vi fixar det här i kväll.Sedan blir det ännu enklare på hovet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: En helt rätt analys.När båten började ta in vatten,var det redan försent.Sedan är det också så att man har "det ordnar sig ändå "tänket.För herregud,Brynäs kan väl inte åka ur shl.Hoppas nu att man börjar ösa i tid nu i ha.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Johan Alcen har nu fått mycket klagomål över sig.Tycker ändå att han ska ha en eloge för det jobb han gör just nu,med att få dom spelare att stanna som är bäst för laget.Framför allt att få Larssons pojk,Johan. Dom spelare nu som är kontrakterade är väl dom som vi flesta hoppades på skulle fortsätta.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Det är klart att man blir orolig.Det finns nog ändå en revansch lusta hos pojkarna att ta oss tillbaka o ställa allt till rätta.Jag har skrivit tidigare att bildbeviset finns ju på 52 matcher vad som gick bra o dåligt.Det är väl bara att sätta sig ner i lugn o ro med alla inblandade o kolla.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Jag undrar om man efter en skitsäsong går i genom bildbeviset på 52 filmer om vad som gått så jäkla dåligt.Måste ju finnas där o se varför,eller hoppas man bara att det går bättre nästa gång.Någon som vet om man analyserar säsongen eller bara arkiverar?Verkar ju vara det sista.Eftersom man nu år efter år inte lyckas.Sedan blir man förvånad att man åker ur.Nädu Niclas bäst du kollar filmerna. Många är ju kvar trots allt.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Jugge: Jag hoppas att vi tar oss tillbaka på en gång.Skulle gärna vilja ha ett svar från kansliets "haverikommision" ändå varför det gick så illa.Det verkar som man lägger all skuld på finnarna,det är ju enkelt. Då behöver man inte utreda.Ska man kanske bara lägga shl raset bakom sig o bara gå vidare.Nej,jag vill veta men som vanligt så är väl svaret "många faktorer".Det som gör mig orolig är att många "faktorer "är kvar i laget.Sedan är det jäkligt kul att så många med brynäshjärta stannar kvar o vill hjälpa brynäs tillbaka.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Kuntakinte: Och framför allt.Vi kan inte göra som i shl,nu har vi facit.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
JohnnyBotox: Jag hoppas o tror att man är noggrannare i ha än man va i shl.Tänker då mest på att i tid börja agera om det går dåligt med den här skaran spelare du har räknat upp.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10241}: jo,kanske det.Då hade det säkert ändå blivit konstgjord andning ytterligare en säsong till.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Silfver:Det måste väl för fan finnas både sportchef o tränare i trakten med det hockey kunnande som finns
Finns nog duktiga lokala tränare som säkert är mycket bättre en högavlönad från annan ort o utland.Ge några från orten jobbet som verkligen brinner för brynäs.Det tror jag skulle funka bättre.
Finns nog duktiga lokala tränare som säkert är mycket bättre en högavlönad från annan ort o utland.Ge några från orten jobbet som verkligen brinner för brynäs.Det tror jag skulle funka bättre.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tigerhjärta: Det var någon som skrev tidigare här att hans vän kände nån materialansvarig i klubben
Den personen i sin tur märkte att det var olika läger i omklädningsrummet. Det måste man först o främst lyfta fram innan man börjar värva
Är det dålig stämning i ledningen,så går det ner i leden.Det är likadant på skolor o arbetsplatser..Det brukar kallas o bli mobbing. Om det nu stämmer så vill nog inte sittande ledning känna vid det här.Brukar vara så.
Den personen i sin tur märkte att det var olika läger i omklädningsrummet. Det måste man först o främst lyfta fram innan man börjar värva
Är det dålig stämning i ledningen,så går det ner i leden.Det är likadant på skolor o arbetsplatser..Det brukar kallas o bli mobbing. Om det nu stämmer så vill nog inte sittande ledning känna vid det här.Brukar vara så.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Mattson: Det är bara att gilla läget.Vi kan spekulera i hur länge som helst varför vi åkte ur shl. Vi har faktiskt varit "ur"ganska många år nu,bara för att ledningen har en "det ordnar sig attityd ".Nu är vi i ha så nu är det upp till bevis.Sluta att slå er för bröstet,vi är inte bäst längre. Ta emot all hjälp som erbjuds.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Nej inte som tränare men lite jävlar anamma han har ju rötterna i Gävle med omnejd. Tror att han skulle kunna vara rådgivare på halvtid mer har vi väl inte råd med.Skulle nog vara bra för nya ledarna i klubben att kunna rådfråga om allt
För kunnig är han o rak.
För kunnig är han o rak.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Mickesgolf: Vem fan ska rådda i den här sörjan,tydligen dom som tog ner oss.Herregud tror då brynäs o vi behöver ett sabbatsår.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tigerhjärta: Exakt, problemet är också att man har en "det ordnar sig attityd ".Man skulle ha ändrat o kallat på mer hjälp när det började gå utför.Men det är man för stolt för,"kan själv"
Svenska Hockeyligan > Sv: Vilket kvalsystem är bäst?
Horace76c: Det som är jäkligt fel i det här systemet är att det lag som ligger sist o halkar efter som Malmö,när det är typ 13omg.kvar.Dom har ju då all tid i världen att träna fast det är match.Nej det lag som hamnar sist ska ner utan kval
Man kan ju även då skicka in ett juniorlag resten av matcherna o a- laget kan vila.Tänk om för fan.
Man kan ju även då skicka in ett juniorlag resten av matcherna o a- laget kan vila.Tänk om för fan.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: som sagt vi har hela tiden varit sämre i andra hela kvalet ,undrar varför
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
KulaShaker: Länge sedan jag såg 2 allsvenska spela. Väldigt tryggt med hemmais.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Bertilsson frälsar oss med Boforskanonen från blå med minst 2mål
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: om vi nu ska bryta sviter så är det dags att börja vinna mitten perioden
Där har Malmö varit helt överlägsna i både skott o mål i kvalet.Period 1 o 3 mer jämna.
Där har Malmö varit helt överlägsna i både skott o mål i kvalet.Period 1 o 3 mer jämna.
1 · Nästa