Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vet inte om jag är tvåa på bollen här men Chucky verkar få spela NHL ändå.
Källa:
Källa:
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Bland av det sjukare jag har hört ifall det stämmer.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Djurgården hade lite flyt att det inte blev 2-2 där. Tråkigt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Fattar fortfarande inte vad han åkte på. Inte Bellows heller.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hoppas att vi vinner imorgon, och ifall vi vinner så vill jag att Axel grisar in två kassar och att Silfverberg smackar två längs med öronen så det susar på Hellberg.
"Lördag, hovet och fullsatt. Återigen en jätterolig match och med en morot att tysta publiken." - Gälla
Heja Brynäs!
Källa:
"Lördag, hovet och fullsatt. Återigen en jätterolig match och med en morot att tysta publiken." - Gälla
Heja Brynäs!
Källa:
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Vet inte ens vad jag ska säga, Gavve kan du hjälpa?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Lägg av. Kylington är klass.
Tyvärr så är jag en av de få som hejar på Flames, så jag har följt honom. Han är definitivt bra.
Tyvärr så är jag en av de få som hejar på Flames, så jag har följt honom. Han är definitivt bra.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kylington klar för Djurgården verkar det som.
Inte helt oväntat.
Inte helt oväntat.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Jag tror rödda kan lyfta den kedjan lite. Behöver inte vara permanent, men några matcher så kanske hans gnet kan hjälpa speciellt Silfverberg att varva igång igen. Ser nästan ut som om han stressar med pucken vilket man inte är van o se. Känns inte som om han heller hamnar i dom skottsituationerna man vill se han i.
Han är fortfarande grym, men alla har ju små perioder då kanske inte allt stämmer, men han kommer komma igång igen, det kan vi nog vara rätt säkra på.
Han är fortfarande grym, men alla har ju små perioder då kanske inte allt stämmer, men han kommer komma igång igen, det kan vi nog vara rätt säkra på.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem bryr sig vad Leksand tycker om domare, och vem bryr sig vad andra supportrar säger om vår tränare. Brynäs vann för att dom var bättre än Leksand i en 60min hockeymatch.
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såja, rättvis vinst.
Fyfan va skönt!
Alla ni som hatar på Hägg, han var grym idag.
Bäst på isen:
Bäckis,
Bellows,
Pettersson
Fyfan va skönt!
Alla ni som hatar på Hägg, han var grym idag.
Bäst på isen:
Bäckis,
Bellows,
Pettersson
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bellows spelar bra, Bäckis ser ut som om han är 29!
Heja Brynäs! KOM IGEN NU!
Heja Brynäs! KOM IGEN NU!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Laguppställning:
Målvakter
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
Backar
#14 Robert Hägg - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
#5 Michal Kempný - #3 Christian Djoos
#2 Victor Hedin Raftheim
Forwards
#23 Oskar Lindblom - #10 Johan Larsson - #33 Jakob Silfverberg
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #81 Kieffer Bellows
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #20 Tyler Vesel - #41 Greg Scott
#17 Michal Svrcek
Heja Brynäs!
Målvakter
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
Backar
#14 Robert Hägg - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
#5 Michal Kempný - #3 Christian Djoos
#2 Victor Hedin Raftheim
Forwards
#23 Oskar Lindblom - #10 Johan Larsson - #33 Jakob Silfverberg
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #81 Kieffer Bellows
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #20 Tyler Vesel - #41 Greg Scott
#17 Michal Svrcek
Heja Brynäs!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Godnatt alla!
Hoppas vi kan visa vad vi går för mot Leksand på Torsdag.
Heja Brynäs!
Hoppas vi kan visa vad vi går för mot Leksand på Torsdag.
Heja Brynäs!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Varför är det Ölund som är närmast att kunna göra något åt den gubben.
Fattar att det är junismatch men ändå. Stackars Delia, vi gör ju inte mycket för att stärka självförtroendet på honom.
Fattar att det är junismatch men ändå. Stackars Delia, vi gör ju inte mycket för att stärka självförtroendet på honom.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Asså Delia måste få psykbryt att södra stolpen alltid är öppen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer ni ihåg när Bobbys mål dömdes bort mot Storhamar?
Kommer detta dömas bort?
Nej
Kommer detta dömas bort?
Nej
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
StephenDixon: Då säger jag ingenting förutom lycka till alla junisar och:
Heja Brynäs
Heja Brynäs
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Jag måste ändå hålla med dig när det kommer till Hägg här i början, kanske inte nödvändigtvis att han är dålig på att spela pucken men han har orsakat några helt-från-det-blå-mål med en felpass i egen zon.
Men, Hägg är inte dålig, långt i från. I många situationer när vi har spelat bra eller fått frilägen har det varit Hägg som har spelat upp till dem. Sedan sist men absolut störst, så lägger han tacklingar som är så blöta (många av dem) att man ser att det tär på motståndarlaget och ger energi till Brynäs. Han är inte en offensiv back, han sa i intervjun när han kom till Brynäs att han ville jobba på sin offensiv.
Men sen o andra sidan är vi 1p från kvalstrecket så vafan vet jag.
Men, Hägg är inte dålig, långt i från. I många situationer när vi har spelat bra eller fått frilägen har det varit Hägg som har spelat upp till dem. Sedan sist men absolut störst, så lägger han tacklingar som är så blöta (många av dem) att man ser att det tär på motståndarlaget och ger energi till Brynäs. Han är inte en offensiv back, han sa i intervjun när han kom till Brynäs att han ville jobba på sin offensiv.
Men sen o andra sidan är vi 1p från kvalstrecket så vafan vet jag.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Nu vet inte jag hur bra Belfast är, men jag gissar dunderpatrullen kommer driva spelet idag. Jag hoppas att Fjällby får näta igen så har får lite vittring. Han har varit nära så många gånger och han fick ju göra mål senast mot LHC, så att han får fortsätta göra mål hade varit grymt. Sedan så ska vi alla inte bli chockade ifall det blir en ganska jämn match med alla junisar vi mönstrar. Kul att se ändå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Visst man bryr sig inte om CHL, och jag vill definitivt inte se Silfverberg bli skadad av en skridsko i nyllet av en halvfull Irländare med knivar under skorna. Men efter senast så känns det som laget behöver alla matcher dom kan få för att få snurr på grejerna.
Men sen o andra sidan så kommer det knappast vara träning för dom då hockeyn ser bra annorlunda ut gissningsvis från SHL.
Men sen o andra sidan så kommer det knappast vara träning för dom då hockeyn ser bra annorlunda ut gissningsvis från SHL.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"Tur det för jag gjorde min sämsta match för säsongen senast. Jag vet inte vad det var, Johan Larsson frågade till och med om jag spelade med felvinklad klubba" Jakob Silfverberg."
Haha man måste gilla hur krass Larsson kan vara ibland.
Källa:
Haha man måste gilla hur krass Larsson kan vara ibland.
Källa:
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag spöar vi Clübbzen på hemmais!
Jag kommer dessvärre inte kunna kolla idag.
HEJA BRYNÄS!
Jag kommer dessvärre inte kunna kolla idag.
HEJA BRYNÄS!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sur torsk, trodde nästan AIK skulle ha trycket på oss men vi hade trycket på dom, men vi fick inte in pucken. Vi spelar bättre, men jag önskar att vi kunde ge Silfverberg mer ytor att gå på avslut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill dock se Silfverberg skjuta mer även på dåliga chanser med skottet han har.
+ 3
Föregående · 15 · Nästa