Historik
Föregående · 46 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Discolight94: Hoppasinte Bengtzén står som åsnan mellan hötapparna i form av Eriksson och Lindbäck nu bara. Inte för att jag kan förutsättningarna närmare men det kanske är Jocke som kan vara minst komplicerad få över av de två? Då hoppas jag Bengtzén inte velar och avvaktar utan snabbt lägger sin kraft på Eriksson . Vill hur som helst inte se att vi missar båda p g a ett för begränsat intresse eller snålhet från Brynäs sida.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Jag tycker Zaborsky ska få ett år till jag. Han har ju för tusan inte fått en ärlig chans denna säsong med sin långvariga skada och hans referenser är ju inte dåliga.
+ 11
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{6984}: Ja lite så är det väl. En final, då hårdnar nog nervsträngarna igen.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Hur blir det med den här Henrik Larsson egentligen? Ser att han är borttagen nu som rykte på eliteprospects...
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Jag vet inte riktigt varför men för min del känns det mindre nervigt nu inför semin än kvarten. Brynäs har äntligen klivit över en tröskel tycker jag och det är mer än jag länge trodde dem om den här säsongen. Men visst, när vi nått så här långt vill vi förstås ta det där sista steget också och jag anser chansen mer öppen än om vi ställts mot Skellefteå. Fast vi får se vad facit kommer visa.
+ 4
Brynäs IF > Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7225}: "Välkommen till Brynäs Colliton"
Hur tänker du, mänska? Det är väl snarare goodbye till Brynäs Colliton nu.
Hur tänker du, mänska? Det är väl snarare goodbye till Brynäs Colliton nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Jan Grismöbel: Och i pressen uttalar sig LHC-spelare att de varit det bättre laget i de tre senaste matcherna...
+ 2
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Hur ställer vi oss till att Karlskoga av allt att döma är på väg upp nu då? Har ju ett par pöjker på olika plan därifrån som de säkert vill ha tillbaka. En Bertilsson, en Bengtzén...
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Bengtzén är bra. Vi kunde inte ha en så mycket bättre på SC-posten.
+ 10
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: "Zab är redo för spel nästa vecka."
Bara det inte är försent då.
Negativismen talar...
Bara det inte är försent då.
Negativismen talar...
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Hör ni, blir det några ändringar i laget i morgon? Nu får jag kanske lite spe men jag tycker faktiskt Bulan ska ge Sandström chansen i denna matchen. Återigen känns det som ett bra läge för honom att komma in och visa att han också är duglig nu när Rautio visat stabil hållbarhet några matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: Jo, riktigt. Man är lite enögd kanske och ser till sitt. Det känns bara lite oroligt att vi ska krokna i den här kvarten p g a ett uttröttat lag. För visst vore det bittert att tappa 2-0 -övertaget nu i matcher. Skulle man gå och bära på hela våren och sommarn...
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Skadorna, skavankerna, känningarna i laget är det mest betänkliga just nu. Orkar Brynäs? Annars ser det påtagligt lovande ut.
Tror precis som en del andra här att matchen i morgon blir väldigt svår att vinna. Däremot är match 4 hemma på fredag lite av ödeskampen, tippar jag. Seger då så ska de klara semiplatsen.
Tror precis som en del andra här att matchen i morgon blir väldigt svår att vinna. Däremot är match 4 hemma på fredag lite av ödeskampen, tippar jag. Seger då så ska de klara semiplatsen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Vad var det för skador vi "fick till" ikväll nu då? Alltid ska det vara nån smolk för oss...
+ 2
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Helt strålande! Hoppas laget kan rida på det här nu. För förlorar vi med 0-1 i nästa är matchserien lik förbaskat oavgjord och oviss.
Men vilken insats ikväll! Toppen, BIF!
Men vilken insats ikväll! Toppen, BIF!
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Detta är ju suveränt! Vilken period de gör! Fega nu inte bara resten av matchen, please.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Agenten: Vi hoppas självklart kunna dra dessa "experter" vid näsan. Med statistik, liknande den du redogör, brukar man som bekant kunna bevisa allt. Jag tycker vi ändå måste medge att LHC har lite fler spelare som kan "hota" framåt. Känner det som att första matchen i morgon blir väldigt viktig. Om Brynäs kunde ta den, för jag tror det blir väldigt tungt annars.
Brynäs IF > Sv: Åttondelsfinaler 2017
Ang åttondelarna, Växjö väntar alltså på sin motståndare som antingen blir Luleå eller DIF. HV får antingen Färjestad eller Malmö.
Är jag rätt ute?
Är jag rätt ute?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportsliga bokslutet över seriesäsongen 16/17 måste ju bli en sträckt tumme rakt upp. Noteras måste ju att Brynäs går från en slak 10:e-plats förra säsongen till en 5:e-placering nu, vilket ju är ett tydligt uppsving.
Sen är det ju klart att ett respass nu i kvarten ändå skulle sänka slutbetyget över säsongen till bara ett "godkänt", anser jag. Faktumet att vi sen 2001 bara ett enda år nått semi eller längre blir i så fall den överskuggande kontentan liksom.
Sen är det ju klart att ett respass nu i kvarten ändå skulle sänka slutbetyget över säsongen till bara ett "godkänt", anser jag. Faktumet att vi sen 2001 bara ett enda år nått semi eller längre blir i så fall den överskuggande kontentan liksom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det nån som vet om vår forne lille backkämpe Niclas Gällstedt är involverad i hockey på nåt sätt fortfarande? Hans son Andreas spelar i min hemortsklubb Sollentuna HC.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Ta det här på rätt sätt nu vänner och spy inte över följande teoretiska fakta: SAIK vinner sista matchen, Färjestad vinner mot HV med 9-0. Leksand slår oss med 10-0. Då är vi utanför kvartsfinalen. Rimliga tips??
+ 3
Föregående · 46 · Nästa