Historik
Föregående · 47 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Huge: "Ja, men vilken tur då att vi inte är i nån svacka...."
Nä, kanske bättre svälja sanningen att vi inte är bättre än så här. Jag menar, är vi inte i nån svacka finns inga andra förklaringar att falla tillbaka på än att vi har ett i konkurrensen lite för dåligt lag då, eller hur?
Nä, kanske bättre svälja sanningen att vi inte är bättre än så här. Jag menar, är vi inte i nån svacka finns inga andra förklaringar att falla tillbaka på än att vi har ett i konkurrensen lite för dåligt lag då, eller hur?
+ 3
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Tycker inte det är ett nöje att såga laget som somliga försöker påskina. Tycker bara det är så j-a träligt att vi aldrig räcker till när det börjar avgöras. Om vi inte ens kan förvalta ett elvapoängsförsprång ner till sjunde lag när det återstår fem matcher då undrar man. Och framförallt, då har vi inte i nån direktkvart att göra. Jag är väldigt tveksam till att vi håller detta nu.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Vi hade 11 poäng ner till sjunde plats för en vecka sen. Nu Play-in på lut?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inkazar: Håller inte alls med dig. Måste vara bättre HV vinner. Tyvärr tror jag inte det och då har vi ett Färjestad hack i häl till i morgon, då vi får fan så svårt ta någon poäng i Linköping. Sen tror jag SAIK är förbi oss redan ikväll efter sin match så att vi kommer ligga sexa. Jag var förra lördan i stort sett säker på att topp-6 var säkrat efter segern i Växjö. Efter den enda pinnen under veckan börjar jag få för mig att vi kommer sumpa direktkvarten i slutändan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Jag kan också förtydliga mig. Skulle vi till slut missa topp-6 efter det drömläge vi hade för bara ett par matcher sen, då packar jag ner säsongen...
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: Så det tycker du är en tröst om vi förlorar, att vi är piggare?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vet inte om det nämnts av nån här förut, men Brynäs går ju faktiskt förbi Frölunda vid seger. För mycket att hoppas på inför sista?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Tyvärr tror jag vi spelat färdigt innan alla är skadefria.
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
För övrigt känns det inte alls bra att åter få läsa att spelare är klara för konkurrentföreningar mitt under brinnande avgörande.
+ 4
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Givet att vi håller på Örebro ikväll, Vinner Malmö är det inte bara till SAIK de knappar in utan till Brynäs också. Prio 1 för oss måste vara att så snart som möjligt bli klara för topp-6. Och hjälp kan komma att behövas för risken för en ny förlust i morgon känns betydande.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Kan väl inte jag rå för? Din uppfattningsförmåga. Nu sätter vi punkt. Jag skriver inget mer för kvällen. Lika så bra.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Varför så snäsig? Köper du det här då? Vi ligger sämst 5:a även om vi kammar noll ikväll?
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Skrev tidigare att jag tror Brynäs fixade en kvartsfinalplats i lördags. Men visst, det vore skönt att redan ikväll spika igen slutgiltigt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
{5915}: Har Brynäs en enda match varit skadefria än? Tror inte det,va? Sanslöst...
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Forsberg 1978: Vad då extra många borta? Jag tycker så här: Omgången i lördags känns det som att kvartsfinalplatsen avgjordes. Vi blir sämst sexa nu. Ska till en genomklappning för att hamna nedanför strecket. Dock vill vi så klart få en så bra slutplacering som möjligt.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Bratwursten : Så då blir det förlust ikväll, om du är konsekvent i ditt resonemang?
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{6984}: "Varje fiber i min kropp säger Hånberg... Inte för att jag gillar det men det är känslan jag får över vem Bz signar."
Ett stort misstag i så fall. Ingen som för oss framåt. Vill inte ha honom. Nej!
Ett stort misstag i så fall. Ingen som för oss framåt. Vill inte ha honom. Nej!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Har skummat igenom lite kommentarer efter matchen och jag måste säga att det skulle vara klädsamt om nån enda från Växjö-håll kunde ge nån form av erkännande ja t o m beröm till Brynäs istället för att enbart prata om sin egna "pinsamma" insats. Dåligt.
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Helt enkelt strålande av laget. Vilken scenförändring mot vad det såg ut för tre-fyra veckor sen. Går nästan f ö r bra nu. Men bara nästan...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Vi hoppas på LHC och Rögle nu under eftermiddan. Gäller att hoten under kvartsfinalstrecket hängs av så tidigt det går nu. Placeringarna där över får vi jobba på sen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Har Brynäs alltså hela fyra bortamatcher kvar och bara två hemma? Känns som vi spelat mer på bortaplan redan nu. Men fakta är väl fakta,
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Davey85: Verkar som det är ett obligatorium för oss att få nåt att grubbla över efter en match (Jensen nu)... I övrigt ser jag det så här. Sex matcher kvar. Våra två kvartsfinalhot ska i hälften av de matcherna ta in tre poäng åt gången på oss för att gå förbi i tabellen. Ska inte få ske. Dock bör vi nog knycka åtminstone ett par poäng i de här två närmaste bortamatcherna för att det ska kännas betryggande. För de ger sig tyvärr inte så lätt där under strecket.
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Zappaholic: Tycker jag också. Men ikväll hoppas vi Felix överglänser honom.
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: Du verkar tydligen inte vara nån man kan skoja lite med, eller? Nu stryker vi ett streck över detta. Nu vill vi se kvartsfinalsäcken knytas ihop så snart det går, Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: Jo jag förstod att du menade så. Dock "topplag" är ju inte de.
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: Vilka är "topplagen" som leder? Inte Växjö och både Frölunda och HV har spelledigt. Men jag förstår vad du menar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: Ja, poängtapp ikväll vore klart ohälsosamt. Måste säga att Malmö överraskar, säsongen igenom. Känns som vi inte kan räkna med nån hjälp från ett oengagerat Växjö ikväll. Eller ett "hopplöst" KHK.
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Brynäsgubbe: Vi har trots allt trumf på hand mot de under strecket. Åtta p marginal. Får vi bara inte sumpa. Nu är vi sexa igen efter kvällens resultat. Vore skönt om vi åtminstone kunde kravla oss upp till en fjärdeplats för då är det inte oss de där under skulle kunna gå förbi på sluttampen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Brynäsgubbe: Nej räkna med seger ska man inte på förhand. Men det behöver nog bli seger med tanke på matcherna därefter för att vi ska kunna andas lite sansat.
Föregående · 47 · Nästa