Historik
Föregående · 53 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
SnowKing: Du tror inte Lindbäck skulle vara bättre än Rautio/Sandström alltså?
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
"Tur" förtjänar man. Inget Malmö och Karlskrona behöver be om ursäkt för. De har gjort rejäla framsteg sen förra säsongen. Man hade önskat samma sak med Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Tänker på Bulan, han har väl bara kontrakt över denna säsongen va´? Frågan är hur het han är på att få till något riktigt bra med Brynäs. Och om han är mannen för detta. Han har ju fortfarande inte världens rutin som huvudcoach.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Finns väl inget av de andra lagen som har en junior som tilltänkt förstemålvakt i SHL? Säger sig självt att det är att ha för höga förhoppningar.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Rodrigo: Klart de kan höja sina procent en gnutta, men det kommer aldrig bli den rätta tryggheten med dessa två den här säsongen. Sen brister inte bara målvaktspelet i sig utan hela defensiven och försvarsspelet är instabilt och osäkert, vilket också säkert består. Fälth kommer nog bara marginellt tillföra en bättring, tyvärr.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
7-2 i premiären mot regerande mästarna Frölunda. Tänk vilka drömmar man fick efter den matchen...
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Forsberg 1978: Ja int ä dä myck och höppes på det här int... Tänker på nästa match, som ni märker...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Allvarligt, jag trodde verkligen Bengtzén lyckats snurra ihop ett hyfsat bra och homogent lag till den här säsongen, men det börjar bli mer och mer tveksamt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Trodde (dumt nog) att vi i alla fall skulle slippa ännu en krissäsong, men vete fan...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Tjurskalligt av lagledningen inte ta målvaktsproblematiken allvarligare. Varannanmatch-tanken känns faktiskt lite löjlig (ursäkta mig)...
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Hon Britta Bergström är väl hon som syns i tv titt som tätt i körerna väl?
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
{5915}: En kvart som allra bäst. Ny intetsägandesäsong på gång.
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Var är målsprutorna Bengtzén värvade. Upp till bevis!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Tänk att det skulle komma en dag när Brynäs är sämre än Karlskrona. I hockey..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Kopparjimmie: Jag är rädd för att vi snart ligger nedanför topp-6.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Jag tycker rent principiellt att man inte kan ha en junior som en av sina två målisar i ett seniorlag. Det är en f ö r utsatt position jämfört med att ha nån eller ett par utespelare som är juniorer.
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
{6984}: Men det är ju lite knepigt med hans namn med tanke på stavningen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Som vanligt ska de släppa första pucken och tvingas jobba i uppförsbacke. Suck...
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Inte kul tippa så men jag tror det blir förlust, 2-3...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: "Har vi bara Fälth fitt får fajt innan jul så är det grejt. Jag tar det med ro."
Jo vi vet att du är en cool man i alla lägen. Men håll med om att det är rätt tragiskt att vi för andra raka säsongen kanske har värvat en hyfsad back som bara är kurant nog att spela i bästa fall en dryg halvsäsong.
Jo vi vet att du är en cool man i alla lägen. Men håll med om att det är rätt tragiskt att vi för andra raka säsongen kanske har värvat en hyfsad back som bara är kurant nog att spela i bästa fall en dryg halvsäsong.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
{7225}: " Äntligen!"
Vi får hoppas det, vi får hoppas det. Inte så säker...
Vi får hoppas det, vi får hoppas det. Inte så säker...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
bifhjärta: De får godkänt ändå till slut för vändningen. Viktiga poäng detta. Paille framstår mer och mer som bästa värvningen men positivt också att Zaborsky fick göra mål. Sen börjar även Johnson få till det vilket vi tackar för.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
Det här är inte speciellt nöjsamt tycker jag. Att vi ska vara så erbarmligt ojämna. Kommer inte bli nån vidare säsong om de ska hålla på så här inte...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
Hur hanterar de detta den här gången då? Nytt "blindskär" för Brynäs ikväll. Jag är i alla fall orolig...
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
bifhjärta: Ja just detta att Johnson äntligen skrev in sig i målprotokollet, dessutom mot förra laget, känns kanske mest angenämt. Hoppas det lossnar där nu. Och Clark gör ett igen. Hoppas på Z också nu i veckan!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
Peja: Stefan Bengtzén jobbade bra under årets off-season. Det är i alla fall mitt betyg så här långt. Nu gäller det bara att de nya spelarna också visar sig motsvara och infria sportchefens lovordade satsning. Annars blir vi tvingade revidera det arbete han la ner efter förra säsongen.
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
Inkazar: "Det är inte nu vi ska vara bäst. Det gör inget att det knackar. Det får de faktiskt gärna göra nu. "
Nja, du har väl rätt i det på sätt och vis men så kan i så fall alla lag resonera som gått lite sådär hittills.
Jag är aningen rädd för att det vi sett så här långt från Brynäs är vad hela säsongen kommer handla om. Dvs ojämnhet och pendlande struktur.
Nja, du har väl rätt i det på sätt och vis men så kan i så fall alla lag resonera som gått lite sådär hittills.
Jag är aningen rädd för att det vi sett så här långt från Brynäs är vad hela säsongen kommer handla om. Dvs ojämnhet och pendlande struktur.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand - 13/10
Jag tror så här: Vi har ett jojo-lag som kommer husera där i spannet 7-11 i tabellen mest hela säsongen. Har under offseason drömt om nåt lite bättre men jag tror nog inte på det nu.För mycket upp och ner.
+ 2
Föregående · 53 · Nästa