Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: inte för att avslöja allt för mkt, men Tobbe Å har nog större chans att hamna längre upp i kedjan...;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: När Hellqvist skrev nytt tre årskontrakt gick Övik bananas, de var nya guden eran tills nån månad senare när...han avbryter nya kontrakte och går till LEKSAND 🤣 snacka om att ni visa trosorna för hela Sverige med tårarna längs kinden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: producerande kedjor fanns innan blomman kom redan, nästa fråga
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: nr 1 Blomqvist är inte i Timrå för nåt poängrekord, och inte heller för spela av en säsong som Forsberg gjorde hos er innan han avslutar karriären!!
Nr 2 och såklart kommer vi in på Dahlén och alla andra SHL lag, men finns intervjuer du kan söka efter där Jonte berättar valet av att stanna, du hittar även svaret varför HELA kedjan stannar en säsong till💪💪
Nr 2 och såklart kommer vi in på Dahlén och alla andra SHL lag, men finns intervjuer du kan söka efter där Jonte berättar valet av att stanna, du hittar även svaret varför HELA kedjan stannar en säsong till💪💪
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Randy Marsh: Nej jag har absolut ingen koll på Aargard, varför skriver jag osynad för? Men här på erat forum har denna dansk höjjts till skyarna och nästan vara snudd på NHL spelare 😜
Men att Blomqvist bara skulle platsa i en 3-4kedja hos er så räknar man med att Modo hockey ställer ett lag på isen som ska gå obesegrat serien genom... vakna nu övik, inse att Timrå hade sin förstakedja klar innan Hellqvist lämna er 😎
Men att Blomqvist bara skulle platsa i en 3-4kedja hos er så räknar man med att Modo hockey ställer ett lag på isen som ska gå obesegrat serien genom... vakna nu övik, inse att Timrå hade sin förstakedja klar innan Hellqvist lämna er 😎
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: haha jaja ni har en osynad Aagard som är tänkt att spela i förstakedja men samtidigt vet man inte om han ens platsar på 3kedjor? 😁 Modo som ska vara så attraktiv klubb ska väll ha en hel drös som vill komma 😀 hejja Leksand hejja Hellqvist
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Rutinerade Häggström och Sylwander har väll funnits med ett par år så varför tog ni då in Forsberg om rutinen redan fanns förra säsongen?😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: okey, vet någon om han tränat med laget eller kört själv?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{4606}:
Årets målskytt Guter
Årets Assistkung Drugge
Årets Genombrott Hardegård
Årets Buse Gallo
Årets målskytt Guter
Årets Assistkung Drugge
Årets Genombrott Hardegård
Årets Buse Gallo
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
{8437}: vet att Ahnelöv finns med i tankarna men de ska vara pengarfrågan där ..
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Domsjö: Tim Wahlgren , jag tror björn kommer få igång en hejdundrandes poängspruta där
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
{8179}: Bara de inte är nån modospelare som kommer och sprider sjukdomar i laget ?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
SuperMupster: Vad är Collberg för spelartyp? Ingen koll på han..
1 · Nästa