Historik
Föregående · 118 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Mora IK 2007-01-23, kl 19:00
Poffa: Pengar, pengar, pengar, pengar..........
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Mora IK 2007-01-23, kl 19:00
shinzawai: Mora en tisdag och 20 grader kallt. Fantastiskt. Hade du frågat mig för ett år sen hade jag gissat på 3900 pers.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Jag kan ta med kameran till Arenan ikväll och knäppa ut hela minneskortet. Fast risken finns att jag glömmer bort att ta med den i kylan.
Vad önskas mer? En bild på #21 kanske?
Vad önskas mer? En bild på #21 kanske?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: [Snart kommer ni bergis hitta på ett sätt att räkna er fram till att ni borde vara storebror också]
Vi föddes 27:e mars 1921. När föddes ni?
Vi föddes 27:e mars 1921. När föddes ni?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Här har du tabelltoppen du undrade om.
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Jag är dålig på att räkna men vi föddes den 27:e mars 1921.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Skotten i sista perioden blev 8-1. Det låter bekant...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Domaren dömde emot dem en gång. Då hördes från snödrivan:
Helgerån, va fan
Ytterån/Waplan
Helgerån, va fan
Ytterån/Waplan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Jag plockar väl ur en del av historien jag med. Från den 29/11 till 1/12 2006 vinner vi överläset.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 22/1-07
Bif_Puttrik: Så är det. Skulle vara ännu skummare med 4 mot 2.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Allt är inte smör i solsken. Det finns en måne också.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så har Skellefteå en ny taktik ikväll.
00.00 GK in Skellefteå 30. DAHLBERG, Nicklas
00.00 GK in Skellefteå 1. HADELÖV, Andreas
00.00 GK in Malmö 1. KORHONEN, Markus
00.00 GK in Skellefteå 30. DAHLBERG, Nicklas
00.00 GK in Skellefteå 1. HADELÖV, Andreas
00.00 GK in Malmö 1. KORHONEN, Markus
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: 3800 är ju halvfullt och det är ju passerat för länge sen. 5395 biljetter sålda redan nu. Det är ju 29 timmar till matchstart.
Jag tror på mer än halvfullt och en helbesatt publik.
Jag tror på mer än halvfullt och en helbesatt publik.
Timrå IK > Sv: Timrås gamla dräkter 50 år
Bragd-Birger: Jag försöker ingenting. Angående färger på hemmatröjorna så har de haft röd som huvudfärg i Modo alla säsonger utom en halv. Angående klubbmärkena så är det skandalöst att överhuudtaget byta märke 1 gång.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
thebigmodogoz: www.modohockey.se/match_visa.cfm?id=598 sen klickar du på bildspel.
Timrå IK > Sv: Timrås gamla dräkter 50 år
El Maco: Real Modo var annars en vacker slogan som användes flitigt bland fans för andra klubbar. Jag skulle ha svårt att kalla ett annat lag för Kungliga.
Timrå IK > Sv: Timrås gamla dräkter 50 år
El Maco: Snyggaste tröjan någonsin. Härligt att du lägger ut den.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så bevisades mycket i en annan bok Idag kl. 13:03.
MoDo Hockey > Sv: Resultat
Alfred Awful: Martin Wilde, den storväxte backen, gjorde nu sin första match i MODO-tröjan (nummer 32) och skötte sig mycket bra. Han visade fina defensiva kvalitéer och vann många närkamper.
MoDo Hockey > Sv: Resultat
Hittade ett par bilder från matchen.
Först två backgiganter:
www.frisco.se/hs/backar.jpg
Sen en ännu störr gigant:
www.frisco.se/hs/wildthing.jpg
Först två backgiganter:
www.frisco.se/hs/backar.jpg
Sen en ännu störr gigant:
www.frisco.se/hs/wildthing.jpg
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Wayne Gresky: De kanske sjöng det hela på fel ställe. Fjällhöga skog... ja du. Höga träd:-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Wayne Gresky: ...du är och du blir vad du var
Det är ju rätt.
Det är ju rätt.
MoDo Hockey > Sv: J-20
Salle: Före dessa ska man möta Luleå imorgon klockan 13.00 någonstans på Delfinariets isytor.
MoDo Hockey > Sv: J-20
Salle: Kommande matcher:
Lördag 27/1 13.00 Modo - Luleå
Söndag 28/1 13.00 MoDo - Skellefteå
Lördag 27/1 13.00 Modo - Luleå
Söndag 28/1 13.00 MoDo - Skellefteå
Föregående · 118 · Nästa

Nej nu ska jag gå på match....