Historik
Föregående · 8 · NästaTuff värld..
Men kanske lite mer stake att göra en sån grej rakt i ansiktet än att smsa??..Med tanke på att snubben ändå är en trotjänare..
Man kan vända på det och skriva att om Timrå IK hade gjort så på tex Robban så hade allafall inte jag blivit glad..
Aha..Dream Team ni brukar pissa på när han skriver inne i er GB..
Och du räknar att han nästan är en Moodooit??
Hmm..Tror att du ändå ska ta den där äckliga groggen ändå..
Räknar du inte med att andra också skriver vad dom tycker??
Eller är det bara du som får göra det??
Ännu ett mönster finns i denna och i andra gästböcker..Så fort någon skriver lite skit om ditt lag där alla utom moodooiterna vet att det är sant så kommer det en jädra massa moodooiter in en klunga och hoppar på den människan..
Inte undra på att just en som du är mindre omtyckta av många andra supportrar..
Och ja..Jag vet att du och dina modovänner vänner inte tycker om mig heller..Men hellre mindre omtyckt av er än hatad av de flesta i hela HS..
Lovar..Jag tar det som en komplimang..
Vill bara få lillkillen att stå för vad han skriver
scim:
Vem är utstött ifrån samhället?? Skulle det vara jag??
Precisera dig nu när du har valt att svara så på mitt inlägg..
Hmm..Som vanligt har du inget bättre att komma med...
Du är en urtyp av en moodoolid..
kan berätta för lilla dig att jag inte är bitter..Om du nu är läskunnig så har du säkert sett i ett tidigare inlägg att jag är ganska nöjd med livet...
Om du är bitter eller inte kan jag inte stå för...
Tråkigt om så är fallet nu när ditt lag spelar i en final som ska kora Sveriges bästa lag..
Sanny "the king" har nog solat solarium..Att ni i Dövik aldrig har haft kontakt med något sånt kan han inte få skit för...
Hmm..
Du gillar inte Peo..Vad är det som gör att du inte gör det??
Har han satt på din syster?? Din fru??
Eller kan det vara så jävligt att han inte har fixat ett jobb till dig??
Ja kan int heller skriv som de i mososupport..
Så ja läs hellre din sid o lär mig mer...
Kul att Moodoo kunde komma överrens med en elsnubbe efter hela säsongen..
Vaa faan..Solbränna för dig är alltså en lång semester??
Läge för dig och din späda kropp att flytta söderut så har du det nästan året runt..
Jag tackar för ditt tackande..
Kan skvallra för dig att det finns idag två föreningar i elitserien som gör mycket och allt för att vi supportrar ska betala fullt pris för alla biljetter..
Vare sig det gäller hemma eller borta..Mora och Frölunda är lagen som försöker pissa på oss supportrar som försöker följa vårat lag..
Som supporter som följer mitt lag så mycket jag kan på plats så tackar jag de övriga lagen som stoppar dom två lagens försök att pissa på supportrar
Jag har den turen att jag kan fixa minst 4 biljetter själv till Cloetta..
Om jag nu skulle vilja det..Är du sugen på någon av dom??
Kan helt ärligt bekänna att jag är helt nöjd över mitt lags säsong med tanke på hur illa skadorna som har drabbat laget under säsongen..
Om dom nu har börjat att jobba med Brännan kan inte jag svara på..
Kan bara hoppas på att Nubben lyckas trolla fram spelare som gör att en som jag kan hamna i samma rus som du som moodooit i dagsläget..
Pssst..
Kan inte du berätta vad jobba i brännan betyder??
Även om jag nu ska ha missförtått det vissa inlägg så har jag inte fått några svar på hur Modo sköter sina biljetter till finallagets supportrar?? (se tidigare inlägg)
Någonstans så missade du något..Läge för en förvirrad själ som du att scrolla tillbaks och läsa om vad egentligen jag skrev???
Jag bara förklarade för en sån som du att i den Svenska Elitserien finns det en överrenskommelse att det gästande laget har rätt till minst 150 biljetter när deras lags supportrar besöker en bortaarena/hall/lada..
Vart någonstans fick din lilla hjärna till det att LHC skulle släppa till fler biljetter till dig och ditt skitlag???
Ni Moododoiter brukar rasa på det mesta...
Vad än som sker så är Linköping tvingade att släppa minst 150 biljetter till ditt lag enligt en överrenskommelse med de andra lagen i ES..
Hur Linköping gör med resten är en helt annan sak i det hela..
Hur har Modo gjort under detta slutspel?? Har dom släppt fler biljetter i kvarten/semin/finalen till de gästande lagen??
Hur konstig det låter så är det Modo som förening som avgör hur biljetterna fördelas..
Inte Modosyd...
Sedan hur fördelningen sker i det gästandets lags förening har fördelat biljetterna är en helt annan sak
När det gäller biljetter till en match i serielunket eller i en slutspelsmatch så är värdlaget skyldig att släppa minst 150 biljetter till det gästande lagets supportar..
Vare sig det är ett slutspel eller i serielunken är alla gästande lag garanterade minst 150 biljetter till det gästande lags supportrar..
Sen kan det förekomma att laget som står som värd kan släppa fler biljetter..
Som gammal styrelsemedlem i TIK031 (Timrå IK supporterklubb Göteborg) har jag fått uppleva att Frölunda släppte två hundra biljetter i varje semifinalmatch till TIK031 när vi mötte dom i slutspelet 2003..Cred till Frölunda för det..
Lite läge för dig att läsa på ModoSyd sidan kanske??
Kanske lite överkurs att fråga en Linköpingssupporter hur eran moderförening/supporterklubb sköter sina matchbiljetter??
Du ska se att dom jävlarna kommer att skylla på domarna denna gång med..
Verkar som moodooiterna glömde det med elen i sitt nya bygge..
Parollen verkar vara..Stort omklädningsrum så tar vi elen sen..
Tragisk kväll för svensk hockey..
Ett lag med en massa skådisar som lirar vars supportrar tror att domärbästihelavärlden mot ett lag som det saknas en jädra massa som tex tradition..
Tragiskt..
Nopp..Jag lider med alla som älskar hockey..
Att du ens håller på..
Filmstjärnan ni har i målet filmar som fan..Och tyvärr så går domajävlarna på det gång på gång..
Måst vara trevlig för er modoiter att ha den mest patetiska "expertkommentatoren" genom tiderna på eran sida??
Måtte ni drabbas av löss..Eller nått
Med tanke på att just det inlägget skrevs 07-03-17 så kan man inte kalla dig snabb på att svara på skiten..
Detta kan man aldrig få nog av..
En som håller på Timrå IK är inte som andra. Framför allt är han vacker. Han har inte Djurgårdarens lömska blick, inte heller Moodoolidens hasande gång eller Frölundaitens hysteriska talesätt. Inte heller skåningens låga fotvalv eller Linköpingsbons kutryggiga dolskhet...
Nej, Timråiten är i sanning en prydnad för mänskligheten. Likt ett majestätiskt monument höjer han sig över Sverige. Hans blick är ärligt trofast, hans kinder glöder av hälsa och hans hållning är rakryggat reslig. Ändå - allra vackrast är han inuti. Där klappar ett ädelt hjärta och där har en obefläckad karaktär tagit sitt säte. Lägg därtill en nästan överjordisk snabbhet i tanken - en klokhet och en känslighet som saknar motstycke någonstans.
Ställ honom inför de svåraste problem, stapla upp framför honom all jordens bekymmer, kom till honom med konflikter och elände. Han kommer att lyssna tålmodigt på dina jämmerliga klagovisor, men du kommer också strax finna tröst i hans kloka lösning på världsalltets dilemman
Han är en jäkel på att dricka bira också!
FORZA TIMRÅ IK
Verkar som ditt lag ska joina mitt i sommarträningen..
Lilla gubben..
Du missade precis vad jag och Hahl Bundy pratade om..
Att du sedan är en elak jävel är ingen härinne som betvivlar..
Och som ett klantarsle du är...Är att du inte utnyttjar det är inte vårat fel..
Sol och vår är annars inte helt fel..Jag hoppas verkligen att du och din mindre trevliga kropp får joina oss Timråiter som har gått på sommarlov snart och att du får en kurs på hur man tänder på en grill..
Föregående · 8 · Nästa

Att det just är moodoo som gör en sån här grej denna gång spelar ingen roll i sammanhanget..Fast jag tycker mycket mindre bra om den skitföreningen allra helst deras mycket blåsta supportrar..(Det finns få undantag)
Att vara lite mer rakryggad var det jag var ute efter..
Tror du inte att en spelaren som just har fått reda på att han inte får fortsätta att han skulle ta chansen att visa att ledningen gör fel??
Även att han skulle spela för att få ett kontrakt i ett annat lag??
Många frågor blir det och så få svar..Jag hoppas att TIMRÅ IK aldrig hamnar i denna sits någongång..