Historik
Föregående · 9 · NästaMed tanke på dina "gas problem" så måste allt annat vara roligare..
Avd. Svara i en meningslös tråd och klaga.
Med tanke på ditt sura inlägg och den mindre smarta behandlingen av en HV skribent inne i Brynäs GB tidigare idag så är frågan 4 år berättigad..
Kan skvallra för dig att jag nog kan vara din farsa...Så gammal är jag
Berka..
Är det jag som är Timråiter som är härinne??
Om så är fallet behöver nog du fixa till synen på ditt öga..
När jag ändå håller på så hoppas jag att HV sopar hem hela skiten nu när "mitt" lag har åkt på golfsemester..
Den bitterheten har nog du känt hela säsongen, Med tanke på att ditt lag inte har lirat mycket till hockey denna säsong..
Själv är jag hyfsad nöjd med "våran" säsong med tanke hur det har sett ut..
Tror dock ändå att det svider lite för våra Västernorrlandsgrannar som har den nya fina arenan..
Förstår din smärre frustration men det är samtigt väldigt kul att retas lite med modoiterna som just har nämt i många sammanhang att svettis arenan är så större än våran när dom inte kan fylla arenan när det är slutspel..
Hmm..Kanske läge för dig att kolla trådvalet??
Såg ni mododamernas kända målis när han gjorde sin version av döende svanen??
arnio är max 4år..Han fick tydligen inte sin napp tidigare i eftermiddags
Faan..Ibland så är du underbart smart..
Kul att Timrå kan göra dig så glad och kan få dig att sova som en bebis..
Kul att även få veta att du är orolig för att lilla Timrå ska gå om stora modo..
Sov gott lilla vän..
En forumledare som loggar ut för säsongen??
Du och jag som bor i Götet..får tänka lite positivt allafall..
Förortslaget gick ju inte till slutspel..
Pulsfan måste ha slagit rekord ikväll..
Idioten pallar inte med att dömma på denna nivå..
Psst..
Vet du inte vad utveckling innebär..Fråga då hellge eller Poffa..
Dom vet..
Det är nog bara du och dina muppar till vänner som håller på modo som gillar det du tar fram..Vi i övriga Sverige är inne i 2000 talet..
Utveckling kallas det visst för..
Har folk från HS börjat ramla in på din kopia av HS istället??
Denna dära Knas tror att allt var så jävla bra förr..
Kan det vara den gänse mentaliteten i dövik som spökar här??
Iom med att det är några ifrån det hålet dövik som hostar och fräser upp att det skitlaget som kommer ifrån den stan har ett guld..
Hur jävla länge kan de som hostar och fräser leva på det??
Det var ju 100 år sedan det skitlaget lyckades med något..
Lite djurliknade över det..
Skönt för oss många andra utanför den skit stan har sett/märkt att så många så kallade "egna" produkter som har insett att det är bara att dra till NHL för att komma ifrån stämpeln banjo..
Men till det väsentliga..Var det bättre förr här på HS??
Gå nu o sov ruset av dig fjolla..
För böveln..Stick iväg o käka med din dam..Det gick så bra sist..
Vi på HS bjuder..;)
kan inte du vara bussig att rösta också??
Men lilla vännen..Ge dig nu..Varför vakna till nu när det har börjat att lugna ner sig??
Att folk i denna gästbok svara när du och dina polare ifrån modohåll kommer in och skriver allt för ofta en jädra massa dynga måste även du förstå..
Och som du märker vill du och dina polare gärna svara på inläggen som följer era dynginlägg är pajkastningen igång..
Så tralla över till din GB och fortsätt med pajkastningen därinne så försöker vi TIMRÅITER att njuta i drygt ett dygn till innan den tuffa sjätte matchen i denna härliga kavrtsfinalserie..
Men jag kan även berätta att jag hoppas vi vinner i morgon...
Ödmjukheten och du går precis inte hand i hand..
Med tanke på din feber är du allafall jävligt stark..
Ca 70 inlägg sedan i Måndags..Hur faan skulle det ha sett ut om du hade varit frisk??
Killen är lite lessen i ögat och kinkig just nu..
Men det känns som den killen inte kan speciellt mycket om hockey..
Nu är HON som huserar inne i moodoo GB sur på Knylan också..
Nån härinne som kan ge henne en sup??
Att du skriver en rad som du får äta upp..Vart hittar du dåliga vinnare då??
Scim..
Mitt lag vann..Ditt loosade..
Efter nästa match är det kanske du som får känna den glädje jag känner just nu..Tyvärr så är det så det funkar..
Så giddra på med någon annan istället..
Kan med handen på hjärtat konstatera att det inlägget inte har gjort att jag har tagit illa upp..
Ska det ju även stå med i mitt tidigare inlägg..
Om du nu har någon form av sjukdom eller så kan inte jag veta..
Men som du såg så svarade jag lillkillen som alldeles nyss avslutade att vara polare med mig..(fjolla)
När man skriver i många ögon ett så mindre smart inlägg så kan man nog räkna med att folk gärna vill "busa" till det med just lillkillen..
Kan med handen på hjärtat konstatera att det inlägget inte har tagit illa upp..
Det är bara du din lilla filur som försöker med något..
Ödmjkhet bland spelare, Ledare och fans är nyckelordet..
Då kan detta gå vägen..
Nopp..Tycker du att jag ska göra det??
Tog du illa upp??
"Poffa: Jag har inte missat det. Låter bra att Susse såg pigg ut på värmningen, han behövs.
Fan också, idag ska det bli Timråkross!"
Ska det stå för er som inte kan se..
Kan det vara såna här inlägg som gör att Ambroo hälsar på härinne..??
| shinzawai @ Umeyo | Idag kl. 14:57 | |
Poffa: Jag har inte missat det. Låter bra att Susse såg pigg ut på värmningen, han behövs. Fan också, idag ska det bli Timråkross! | ||
Du kanske ska skriva långsammare så kanske även hon förstår??
Låt lillkillen leka med dessa filmer..Bättre det än att han ska leka med sig själv..
Knas..
Det erat tifogäng gjorde senast, Det kan man kalla riktigt gulligt..Med tanke på att det är en kvartsfinal som räknas till de mer hårda denna säsong så passade ballongerna in riktigt bra för erat lag....Pys pys pys..
Passar dock på att gratta till SM-Guldet redan nu..
Filmen var ju riktig kul ju..Lite synd att du använde modoiter som skådisar..
Du tappar lite i trovärdighet och förvirrar folk..
Frisco..
Detta inlägg skrev Dream till dig och vi är fler som gärna vill få ett svar??
Kan det vara så att det är två bortamatcher som spelar in innan folk beställer biljtter??
knaskamilla:
Du är en av dom som kommer att tycka att jag aldrig är seriös..Synd för dig då..
Helt ok..Fortsätt gärna det du..Jag försöker allafall få en dialog mellan oss Timråiter och er Modoiter..
Men du är kanske en sån där bitter gammal människa som inte kan tänka om när det gäller människor?? En som inte har kunnat ge utan att bara ta..??
Skitsamma knas..
Har själv upptäckt att det finns en hel del sköna moodoiter..Så jag är gansk nöjd med det
Egentligen ska det vara så att man uttrycker det som moodoolid...
Men vi försöker ju att föra en vettig debatt för stunden och för min egen del så sker det otroligt sällan att man kan göra det inne på denna GB som vi gör just nu...
Oftast så blir det pajkastning mellan mig o de mer etablerade Moodooiter som har härjat här sedan HS/Sps/Örnnästet startade..
Föregående · 9 · Nästa


Det enda dumma i dessa dagar är att sur hålets hockeylag ett gäng mil norrut ifrån det riktiga Heart of Hockey är kvar i slutspelet..
Det med smålänska dummet kanske vi kan lämna till de mooooodoiter som kommer in och kommenterar mitt inlägg..??