Historik
Föregående · 10 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
modoitmagnus: Modo har inte varit i Tingsryds zon i någon större omfattning.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Kommer han inte nu, ja då måste MoDo rikta in sig på någon som verkligen vill spela här NU.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Lyssnar man på Hedman så får jag den uppfattningen att något spel i Modo efter NHL det kan vi nog glömma, hörs som att det inte är något som lockar.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Hur långt sträcker sig kontrakten? hört att dom upphör sista mars.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Hur ska detta sluta, får vi någonsin se denna säsong spelas färdigt eller?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag stötte ihop med hans pappa och frågade om han skulle komma hem och spela för MoDo, då sa han att det trodde han inte han skulle göra.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Wernblom behöver inte spela så fult, han har kvalifikationer som gör att det är inte nödvändigt, behöver inte visa vems grabb han är.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Kollade på Boney M, och föll för denna låt som jag tidigare ha missat.
www.youtube.com/watch?v=MAIE7ihIALY
www.youtube.com/watch?v=MAIE7ihIALY
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9682}: Det bästa med David att han alltid hittar målet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Sändningen från Cmore var inte bra ikväll, bildbortfall vid minst tre tillfällen.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
KyleTopKing: Undrar hur långt bort han är för comeback?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Påminner lite om Hellqvist sätt att uttrycka sig.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Hägglund har helt rätt även denna gång, hur fungerar det med juniorernas chans att komma upp och prova seniorspel i Frölunda? tydligen inte så bra!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Viklund? har inte spelat denna säsong och lär aldrig mer spela.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Varför lånar man ut Hasa när det är 3 matcher på 5 dagar? har inte sagt nåt om det vore färre matcher.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Läser på Allehanda att Ludwig Byström med fru snart har sitt hus klart på Nötbolandet, kan vi hoppas att han återkommer till MoDo då?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
MoDo känns svaga i sargspelet, Troja vinner de flesta närkamperna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smartin: MoDo har för övrigt aldrig offentligjort att han har kommit, mycket märkligt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Kan ej se att han finns med på EP i MoDos laguppställning.
www.eliteprospects.com/team/463/modo-hockey-j20
www.eliteprospects.com/team/463/modo-hockey-j20
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
Gavelo: Ja det gäller överallt, det har folkhälsomyndigheten bestämt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe: Är det inte fel att hissa tröjor med nummer? vore det inte bättre att hissa tröjor med namn istället på så vis blir alla nummer tillgängliga.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
En fråga, vad var det för band (orange) som MoDo spelarna hade runt handleden?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Det var 2004/05 innan han åkte till AHL/NHL, nu är han mogen för oss igen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: HV71 tar in Martin Thörnberg för att Simon Önerud blir borta ett tag, där tar man inte in någon junior inte.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som kan referera till denna artikel.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JxLom8/hemligheterna-det-visste-du-inte-om-spelarna-i-modo
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JxLom8/hemligheterna-det-visste-du-inte-om-spelarna-i-modo
Föregående · 10 · Nästa