Historik
Föregående · 9 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs Vita Hästen 220219
Tarasov: Han lär vara med på Onsdag mot Kristianstad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Något MoDo måste träna på är tekningar, dom har ingen bra procentsats där.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Jag förundras över hur han har resonerat, under tiden Modigs spelade i laget så pratade han om att dom hade en sniper i tankarna, när Modigs lämnade så borde det vara två spelare som skulle in men det blev bara en varför?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Jag känner på mig att MoDo inte har så mycket att komma med i kampen om SHL-platsen, känslan är att det inte görs tillräckligt med att värva in spjutspets i laget.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hinner MacMaster komma i form till slutspelet, det är som sagt skrivit i stjärnorna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Känns lite märkligt att det har länge talas om förstärkning, redan då Modigs spelade för laget. Så egentligen har vi bara ersatt Modigs inget mer.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vill gärna se den andre från Lettland ( Rihards Bukarts) i laget också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Dessutom kom nyheten 11,18 enl Expressen knappast flera timmar sen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Du gillar att märka mig för mina inlägg, jag kanske upptäckte detta nu!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Han verkar ha en stark önskan om att spela i Sverige.
www.expressen.se/sport/os-2022/os-malvaktens-vadjan--ring-mig-shl-klubbar/
www.expressen.se/sport/os-2022/os-malvaktens-vadjan--ring-mig-shl-klubbar/
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Petter Rönnqvist tyckte att han spelade stabilt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Såg Timashov i Cmore fick tipset att skjuta i kryssen, nu så släppte han in ett mål i "krysset"!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kan bero på att jag hittade det alldeles nyss, sorry
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
mattias - 74: Om SVT hade fått OS så hade vi sluppit all jävla reklam.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Werner: Allehanda listar tänkta spelare.
www.allehanda.se/2022-02-10/lista-har-ar-spelarna-att-halla-koll-pa-infor-transferdeadline
www.allehanda.se/2022-02-10/lista-har-ar-spelarna-att-halla-koll-pa-infor-transferdeadline
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Att se sport från OS är ett mörker, det är ju mer reklam än sport, fy faan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser att Löven har sin mediakub på plats, snart så är väl MoDos också på plats.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Det finns redan en tråd om OS,(se nedan) använd den istället för här ska det handla om ev nyförvärv.
"Vinter OS i Kina 2022"
"Vinter OS i Kina 2022"
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag funderar om Tanner MacMaster blir kvar i laget efter denna säsong?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jag funderar om Gradin säger något i Cmore ikväll i direktsändningen om vad som sker i laget.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8879}: Inte enligt Sanny som säger följande "Aldrig någonsin att MoDo skrivit in den klausulen och gått emot det nya regelverket som hockeyallsvenskan arbetade fram under fjolåret."
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Vad hjälper det med kapital när det inte finns någon att köpa, dessutom att vi inte ens får hem William Strömgren.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nieminen: Varför över huvud taget finns det kontrakt, låt det vara svängdörrshockey i framtiden då blir SHL glada
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MoDoNörden: Ser honom som mer given i laget är Morten Madsen, som inte har övertygat denna säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva: Låt han träna med MoDo till sommaren, efter det går det väl att utvärdera om han kan ta en plats.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Inte var det mycket till spel i första, hoppas det blir bättre i andra. Troja ser mest ut att bara fäkta på och inget spel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
{8384}: Det är inte omöjligt, tror bestämt på 3 poäng.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Kolla Idrottsgalan, där är det inga restriktioner när det gäller antal personer tror jag.
Föregående · 9 · Nästa