Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MoDo dam borde ta in Stephanie Neatby, hon fick inte fortsätta i Frölunda så hon är ledig.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Åker vi ur SHL så tappar vi 50 miljoner, på en crosschecking, så jävla onödigt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dags att tillsätta ny sportchef, han har inte lyckats med sina värvningar. Jag vill se Jan-Axel Alavaara på den stolen nästa säsong. Ny tränare?? ja vad finns det att välja på där, jag vet inte.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10873}: Byt ut mot Alavaara till nästa säsong
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gusse: Han har trots allt ett år kvar på kontraktet, så chansen är väl ändå att han stannar med tanke på hans kärlek till laget.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
NuMo: Det måste bero på Ranta att det var osämja i laget, det tror jag i alla fall
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
Jag skulle gärna vilja ha in Jan-Axel Alavaara som ny sportchef, Hinken har inte lyckats med sina värvningar
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Otur att ni inte lyckades besegra Linköping, så nu gick chansen oss ur händerna
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
ForzaMoDo1921: Verkligen sorgligt, trodde faktiskt att detta lag skulle vbinna SM i år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs If 2025-02-22 Nedsläpp 15:15
Ta hem Lucas Petterson och bänka True, kan inte bli sämre
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: Nog hade man förväntat en längre tid typ 3 år
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Ut med Woods och Benson och in med Lucas Pettersson och Milton Gästrin
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Lite nostalgi som man gärna vill se mer av i Arenan
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Kan detta vara något för dagens spelare att ta efter?
Länkar:
- YouTube
- YouTube
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hinken har misslyckats med sina värvningar, därav dess utsatta position i ligan. Dags att göra en omstrukturering i laget och organisationen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modo4321: Nästa säsong !?, nu i såfall innan HV lägger beslag på honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kanske det vore en idé om vi finge in en ny sportchef, kanske Jan-Axel Alavaara vore något för MoDo? Hinken gjordee bort sig som inte skrev kontrakt med Dickinson.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo matchtröjor
Vill man se MoDo vinna matcher, ja då ska man se MoDo damlaget.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Har varit i kontakt med MoDo Hockey, men dom envisas att inte skicka mig min medlemstidning, dåligt att man som medlem blir så nonchalerad på detta sättet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Allsvenskan- JFKs tipstråd för allsvenskan
Har Josef Ingman någon ny klubbadress säsongen 2024/25?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jag tror att ju längre det går så blir det svårare att hitta någon back till laget.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Byss: Ser ut som Hägg är förlorad för MoDo, enligt Hinken är det ingen brådska när vi har egna juniorer vilket kan kännas lite tunnt att gå in i en ny säsong med svag backbesättning
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är imorgon ( 8 Juni) som Hägg åker hem till Sverige, och enligt honom så bestämmer han sig under Juni månad var han ska spela.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ser inte att True är klar för MoDo! var har du källan till det?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Kan man inte önska att Victor Olofsson kommer hem och spelar med brorsan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
eltifoso: Varför inte anamma Svartvadets förslag vilket skulle innebära flera derbyn kortare resor med tanke på att klubbarna skulle spara pengar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Lät som Ranta blir kvar i MoDo kommande säsong enligt Gradin
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sportbladet har gjort ett bra reportage med OP i och omkring Hägglunds Arenan + bussen. Märkligt att inte Jon kunnat åstadkommit detta.
www.youtube.com/watch?v=YJSI2jWBNsI
www.youtube.com/watch?v=YJSI2jWBNsI
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det är gratis att läsa den på www.pressreader.com
Föregående · 3 · Nästa