Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
ELFBIF: Det blir nog inget med det. Han är inte med.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
DIFFEN: Riktigt bra av Vikegård och DIF att fixa det här. hockeynews.se/nyheter/fintade-bort-storstjarnan-nu-klar-for-dif?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1753261891
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: Så kan det vara, men bra att dom lägger ut. Sen kan det vara så att vissa kan tycka det blir lite för mycket. Men som sagt man behöver inte titta på allt.
Vad tror vi om Bäckis ? Jag hoppas och tror på honom.
Vad tror vi om Bäckis ? Jag hoppas och tror på honom.
+ 12
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
ME88x: Jag tycker det är bra ar dom visar vad som händer i Brynäs. Man behöver inte titta på allt om man inte vill. Är det tyst så klagas det för det.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Zzz: Jag personligen skulle inte tacka nej till Bäckström och jag tror inte Brynäs gör det heller. Han skriver inte på för Brynäs om han inte tror eller kan tillföra något. En kanon värvning av Alce'n om det blir så.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Nej, storleken är inte allt men det är ju det Brynäs behöver. Sen har han ju ändå gjort det rätt bra i Ahl och har ju lite rutin. Jag hade inte tackat nej iaf.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10638}: Du drack för mycket på studenten och fortfarande stupfull.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21: Jag vet att Brynäs har bättre koll än dig. Så jag litar på Alce'n
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Söndag 12 maj måste få ha några nya spelare också. Brynäs födelsedag #1912
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Spelar vi som match 1 har inte Djurgården en chans
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Även om vi vann så sog ju spelet från Brynäs inte sååååååå bra ut
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss888: Härligt att han gör mycket bra i J18 men varför ha så bråttom? Han hinner väl med att spela i A laget så småningom tycker jag iaf.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Nolan Stevens byter klubb i AHL enligt eliteprospects till Utica Comets
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gwl: varför då ? Seger är seger. Hade dom förlorar kan dom skämmas men inte nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Det såg jag med, men på Forsberg låter det som Hv men jag kan ju ha fel 😅 Vi får se
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Det tror jag inte. Men målvakt klar nu 👍 hoppas han är frisk men konstigt av Brynäs att signa honom om han är halv skadad
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alex89: Forsberg blir det aldrig och Cheek vart har du hört det ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Mycket angenäma problem. Sen Tror Jag att Kelleher hamnar i andra i stället för Scott. Men positiva problem för Gälla och Brynäs.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Tyler ska spela i någon av dom två första även om det funkar nu. Tror Scott flyttar till tredje när Tyler är helt ok och spelat ett antal matcher. Ölund, Scott och Nordh i tredje. Blomman Kvist och Tärnström i fjärde. Ohlsson och Lindblom får dela på 13 e
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Nu var det ju så att han gnölde på Alce'n att Ljungkrantz inte var kvar i Brynäs. Men vill spelaren inte vara kvar eller vill testa något annat. Varför gnälla på Alce'n då ?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gwl: dummaste jag hört, klart vi tar 3 poäng om det bjuds. Vi kan ju inte hjälpa att Tingsryd schabblar. Regler är regler.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det har du såklart rätt i men det skulle vara en fin värvning. Men vi behöver ju ett par tuffa backar och en bra målvakt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Inte lätt för Dif fansen när "plattorna går sönder så lätt 😅 Dom vet ju att dom inte ska slå på dom"
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Klasskillnad på Hovet. DIF kvar i HA. Nåt att fundera på Brynäs.
Letar inte efter något. Bara undrade vad du menade när du skrev det här.
Letar inte efter något. Bara undrade vad du menade när du skrev det här.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: jag med men det var du som skrev "något att fundera på Brynäs" Det var det jag menade
1 · Nästa
