Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: för att han missade där ? Visst han skulle ha gjort det mycket bättre men skärp till språket.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Håller med om avstängning ett par matcher + böter som är kännbart.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vad är det för jävla försvarsspel av Brynäs. Så jäkla dåligt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Viktigaste är väl och rädda nytt kontrakt denna säsong. Nästa tar vi då
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ny spelare in imorgon enligt Abrahamsson på Aftonbladet. Om det stämmer vet jag inte men det behövs iaf.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: För dålig pass. Men håller med om att vi skjuter inte ofta direkt och skjuter vi är det mitt på eller högt över
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Det vet jag 😉 Han har nog rätt mycket i lön. Vi kan hoppas på det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Vi kanske kan låna någon finsk spelare igen. Kempe för dyr
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Om han blir klar för Brynäs är det nog för hans defensiv inte offensiv.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Han kommer avgöra 3-2 till Brynäs och Palve gör 3-2 målet.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Det gör inget. Vi ska ha in spets och det är inte Dal Colle. En (Rightare) och en riktigt bra sniper är vad vi behöver.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Brickley 3 mål och 7 ass. På 5 matcher. Imponerande med tanke på att han är back
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Han petade lite på honom och han ramlar som ett rådjur på hal is 😅😅
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Håller med, det måste in mycket bättre spelare och minst två.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: dom tjänar lite mer också. Men det skulle kosta mer i SHL för filmningar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Den här skulle kanske vara något. Rightare och vet vart målet är. Inte så stor mem men.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Vi vill ha en riktigt bra sniper som vet vart målet är.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jayden Halbgewachs verkar gå till Växjö enligt Expressen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: kanske du är, vad vet jag. Jag tycker dom kan unna sig lite roligt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Dom behöver nog ha lite roligt också. Tror nog dom tränar mycket ändå
+ 13
Föregående · 2 · Nästa