Historik
Föregående · 27 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey: Modigs underliggande stats är i klass med forwards i shl som gjort 12-15 mål. Har snackat med några Oskarshamn fans som sa att han var helt felanvänd.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bössa 68: Han gjorde 21 mål förra säsongen med en undermålig försäsong och trög start i ett dysfunktionellt lag.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bössa 68: Aagaard kan mycket väl vara i en förstakedja nästa säsong, tror dock inte han är tänkt för det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein: Aagaard kommer nog ha chans att vara en skytteligavinnare nästa år. Grabbens målsinne är i klass med skröders, med en redig sommarträning och ett års rutin av ligan kommer han va en toppspelare.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 3
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Väldigt rolig matchserie att titta på som utomstående, synd det inte är bäst av 7. Känslan är att ni vinner imorgon.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ska man ringa på sånt kan man lika gärna lägga ner. Han stod i målgården men störde inte på något sätt alls målvakten.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: Kanske var han nooky menade när han skrev att om allt går i lås så har vi en förstacenter i slutet på veckan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky: tycker att immo, lavoie och zetterberg är överskattade spelare. Ingen fart på rören och en tendens att försvinna i täta matcher.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Foldron: Handlar nog om säsongskorten. Har ni tillräckligt god ekonomi, begär inte tillbaka era pengar!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen: Tror Svensson är lite för långsam för att göra succe i shl.
Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}: Det Sam gör med växjö år efter år är också imponerande. Äckligt disciplinerat lag.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag vill se killar som kan dribbla sig igenom ett helt lag som McDavid eller Mackinnon i nhl. Lägstanivån i nhl är betydligt högre än i shl och där kan superstjärnorna få glänsa till skillnad från shl där de är tvungna att spela i raka linjer.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700: karlsson hasa mfl var nog redan klara innan vi värvade karlin.
+ 1
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{9108}: Är väl den brittiska mutationen i hela Sverige, tror över 90% av alla analyserade fall var den.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Björka i tredje/fjärde kedjan gjorde 20 mål.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren: Immo och lavoie ger jag inte jättemycket för. Men Daniel Gunnarsson och Anton Svensson är riktig bra värvningar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sjöåkern33: Tror det modo betalar är till solidsport så att dom har tillgång till en plattform.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Majbrasan: Livesändningarna där spelare presenteras tror jag var gratis.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sjöåkern33: Tror det är personer som arbetar ideellt som sköter sändningarna.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Den där truppen lyckades väl gneta till sig en sjätteplats eller vad det var.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky: Är inte helt övertygad på att jellvert och tjernström blir kvar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Rätt säker på att det är samma som när arenan invigdes. Kanske Erkén vill investera en ny till världens bästa klubb.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lämnar iko, men vi lär få öppna storplånkan rejält om vi vill ha honom.
www.eliteprospects.com/player/30086/robert-sabolic
www.eliteprospects.com/player/30086/robert-sabolic
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vill jellvert flytta hem så ser jag denna kille som ersättare.
www.eliteprospects.com/player/294263/oskar-back
www.eliteprospects.com/player/294263/oskar-back
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: Känns bra att sätta Aagaard som ytter istället för center. Då kan han nog få ut mycket mer av sina spetsegenskaper.
+ 1
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Heisenberg: Passande låt när lövenspelarna kom ut på isen😂
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen: Tror inte jag skulle gilla att se weigel i en modotröja.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}: Lite onödigt av nowick att kliva in så hårt men Mattsson måste vara mer uppmärksam där också.
Föregående · 27 · Nästa