Historik
Föregående · 50 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
Foppatofflan: Han spelade inget mer efter utvisningen han fick i tredje, efter matchen var han ute på plan med resten och tacka publiken så känslan är att han blev bänkad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
jonsson: Den första perioden och den första kvarten i andra var riktigt bra men efter det gick dom ner sig lite.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: En till gammal MoDoit nätar, Dmytro Timashov
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2019-11-29
puffe: Det är inte bara pengar, juniorupptagningen skulle nog drabbas. Många från h-sand och kramfors skulle nog välja timrås hg istället för Modos, dessutom skulle löven få ett lag i superelit vilket de inte har nu så fler från områden norröver kanske skulle välja dem. En till ganska simpel anledning är prestige.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ullmark har redan nypt till med plocken på två bra lägen av Nylander
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ullmark startar i kassen mot Toronto som går nu på tvåan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
Heyerdal: Tror inte att det alls blir tufft i, vi gör ett snabbt sen är matchen död
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
jonsson: Taif hade ett pp i början, men efter det har dom knappt fått låna pucken
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
{8879}: Nån skrev om han så trodde det var han dom kommenterade, är på plats så jag vet inte
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd
{7639}: Äre Westberg som kommenterar?? Det är ju för fan Sveriges bästa!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Mycket högre standard på målvakterna är nog också en anledning. Känns som att skillnaden mellan målvakterna i ha kontra shl är större än skillnaden på skyttarna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Vill man se mycket skills ska man titta på khl, det låga tempot i den ligan tillåter mycket mer skicklighet. Dessutom är många lirare där tillräckligt bra för nhl.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
m.facebook.com/story.php?story_fbid=2687185121327098&id=120885567957079
Flaggförbud och kollektiv bestraffning är helt fel väg att gå.
Flaggförbud och kollektiv bestraffning är helt fel väg att gå.
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
JoseGonzales: Ja, kolla skottkartan från matchen så ser du att de flesta avslut var utifrån. Dessutom sa Lundin att det var en ganska lugn match för honom.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
JoseGonzales: pp och bp är ändå lättare att fixa än fem mot fem spelet
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
JoseGonzales: Bättre på all statistik?? *host host* Kolla fem mot fem tabellen, poängligan, målligan och plus-minus ligan😉
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
JoseGonzales: Håller inte alls med, Tobias är våran stabilaste back, han gör nästan aldrig några misstag. Även jag tycker att han ser lite segare men på något konstigt sätt så vänder han nästan alltid bort sin checkande forward på ett elegant sätt.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
hockey_21: Det fanns ingen sån regel i Sverige, skridskon måste vara i isen.
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
snubbelfot: Sorry, har totalt missat det. Trodde den nya regeln bara i nhl
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
goleafs: Ser på matchen, ingen av utvisningarna är felaktigt dömda, offsiden på palmquist var rätt också för att den släpande skridskon var i luften.
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
puffe: Tycker det var fel från början att ta ner Wahlgren, men Wallinder kan gärna få lite speltid på bekostning av Norlinder, tycker han inte varit sig själv på slutet med mycket sämre avvägningar och lite trögare på rören.
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
puffe: Men Oskarsson ska inte vara någon av dom 8
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
puffe: Förstår inte varför ni vill att Wahlgren ska spela, killen dominerar inte på j20 nivå så varför skulle han göra någon skillnad i matchen igår. Om vi ska ta upp en spelare från j20 så tycker jag att det är Linus skager som gör det riktigt bra i div1
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
puffe: Det vore ett riktigt jävla hån mot Anton Öhman att ta in oskarsson, Liknande backtyper där båda föredrar det offensiva men Öhman är betydligt snabbare. Tror att om Öhman verkligen får chansen om till exempel Norlinder far till jvm så kommer han att ta den, tycker jag sett tendenser hos honom på den lilla speltid han fått.
Riktigt tråkigt att han blev skadad mot hästen när han fick spela på tobys plats...
Riktigt tråkigt att han blev skadad mot hästen när han fick spela på tobys plats...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
Nucky: Aik ställer och mora ställer nog till det för alla😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
puffe: Tycker inte heller att Olofsson har varit lika bra sen Rosdahl blivit skadad, känns som att dom två hade hittat varandra riktigt bra i spelet, känns skönt att han snart är tillbaka iallafall.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
Löven har också blivit nollade i den där jädra hallen i år, måste vara nåt med luften...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
puffe: Tycker inte att slå en puck i rundeln är tillräckligt för en unsportsmanlike conduct
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
Monno: Hur fan kan man åka för att skjuta en puck i rundeln efter en icing? Spelare gör det exakt hela tiden. Finns väl inte heller någon regel som säger att småsaker ska bygga upp till en utvisning, dessutom är linjedomarna totalt avsaknad av spelkänsla
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Wallinder rankas på plats 14 i draften till sommaren av tsn's craig button!
www.hockeysverige.se/2019/11/25/doldisbacken-hyllas-av-draftgurun-kan-ga-hogt-i-draften
www.hockeysverige.se/2019/11/25/doldisbacken-hyllas-av-draftgurun-kan-ga-hogt-i-draften
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2019-11-24
Perreman: Vi tar nästan inga alibiskott utan skjuter nästan enbart i målchanser, dessutom så har vi väldigt många bra skyttar i laget som tambellini, björklund och karlkvist mm. Tror inte vi kommer ligga kvar på 105 men känslan är att vi hamnar mellan 102-104 när det ska avrundas.
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
Eller: Hellkvist i öa
" – Skyll på mig, vår spelidé innebär att man ska våga och ibland går en passning en halvmeter fel, säger Modo-tränaren Björn Hellkvist. "
Och om Hagelins fellpass
"– Nej, varför det? Han spelar ett spel som jag uppmanar till, vi gör det för att vända spelet snabbt och ställa om, men nu gick passningen en halvmeter fel. Sånt händer och det är vi medvetna om. Ska man skylla på någon, skyll på mig, säger Björn Hellkvist."
" – Skyll på mig, vår spelidé innebär att man ska våga och ibland går en passning en halvmeter fel, säger Modo-tränaren Björn Hellkvist. "
Och om Hagelins fellpass
"– Nej, varför det? Han spelar ett spel som jag uppmanar till, vi gör det för att vända spelet snabbt och ställa om, men nu gick passningen en halvmeter fel. Sånt händer och det är vi medvetna om. Ska man skylla på någon, skyll på mig, säger Björn Hellkvist."
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2019-11-24
Håkkybåkky: Ni får helst ta löven på övertid eller straffar😉
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
Trilske: Som rytter säger så var 1-0 ett perfekt skott som är näst intill omöjligt att ta, enda sättet är väl att stå upp men då är det väldigt öppet efter isen.
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
Heyerdal: Såg ut som han var lite skymd på andra målet och första målet var mer över axeln och rätt upp i taket än att det var ett skott som skulle hamna i plocken.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dom autioneras ut efter säsong är jag rätt säker på, dom gjorde de efter förra säsongen med retrotröjorna iallafall
+ 1
Föregående · 50 · Nästa