Historik
Föregående · 51 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
puffe: Den räckte ju ändå från en plats i botten till en andraplats med chans på första med hängmatchen vi har.
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
henkeiskogen: Är väl till och med 14 av de 15 senaste
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Karlskrona - Modo 2019-11-24
Robin Ztorken L: Han går direkt in med Shea Weber i Montreal nästa år😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vet inte om löven har bättre spets, skulle aldrig ta vesel, crandall och hutchings före Johnson, tambellini och Karlqvist till exempel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Anton Öhman också om han stannar kvar hela denna säsongen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Är Rosdahl tillbaka redan? Tycker också att vi borde låna ut Karlström för resten av säsongen då jag tror han får väldigt svårt att ta plats hos oss.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Nucky: Att se två stjärnor som Karlkvist och Tambellini jobba som våran fjärdelina är riktigt härligt att se.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Monno: Vill också passa på att hylla From, killen kommer bort lite då och då men när han är bra då är han riktigt bra. Snabb som tusan på rören, bra på att göra bort sin gubbe i en mot en situationer och det bästa är att han tar pucken in mot mål istället för att driva ut på kanten.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Lp går in på Erikssons plats med Hagelin och Jellvert och Eriksson blir extra, dessutom är Öhman inte med i truppen idag(Blev väl skadad mot hästen om jag inte missminner mig).
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Dom accepterade bötern men överklagade flaggförbudet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Robin Ztorken L: Har en känsla av att laget är lite nertränade just nu
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
{6870}: November har ju historiskt sett alltid varit Hellkvists gängs sämsta månad.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Eller: Dom där "småplottriga" uppspelen tog Oskarshamn till shl
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Robin Ztorken L: Hur jävla iskall var inte Hellkvist där?? Plocka keepern i slutet av andra
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7533}: Varför ska p4 ta upp saker alla redan visste?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
{5647}: Kollar du på de flesta topplag i shl så märker man de nästan inte spelar någon junior.
Frölunda spelar två stycken där 1 nästan inte får någon speltid.
Luleå spelar två stycken där en av dom gick i första rundan i draften ifjol och den andra rankas ganska tidigt i första rundan i draften till sommaren.
Örebro har lyft upp tre spelare som spelar väldigt sporadiskt.
Frölunda spelar två stycken där 1 nästan inte får någon speltid.
Luleå spelar två stycken där en av dom gick i första rundan i draften ifjol och den andra rankas ganska tidigt i första rundan i draften till sommaren.
Örebro har lyft upp tre spelare som spelar väldigt sporadiskt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Ishockey: Dessutom, varför ska vi MoDoiter alltid vara så jävla negativa, laget går som tåget med 12 raka trepoängare och spelar en snabb och väldigt rolig hockey.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Ishockey: Sverige i regel är rätt dålig på att utbilda forwards om du kollar i nhl, majoriteten av de bästa svenskarna är backar som t.ex Victor Hedman, Erik Karlsson, Oliver Ekman Larsson och Matias Ekholm
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Nucky: Kanske försökte få tillbaka den men kände att det inte gick
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Gusse: En axel ur led skulle det också kunna vara, såg ut som armen bara hängde.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Hoppas verkligen inte det blir en till armfraktur
" Olofsson åkte på en tung tackling mot sargen och åkte direkt ut till båset, med uppenbar smärta i högerarmen. Efter en stund på bänken klev han av. "
" Olofsson åkte på en tung tackling mot sargen och åkte direkt ut till båset, med uppenbar smärta i högerarmen. Efter en stund på bänken klev han av. "
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
puffe: korrekta är dom, men han blåser inte för samma saker åt andra hållet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
Heyerdal: Albin går in med Jellvert och Hagelin istället för Linus
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Ogie Ogilthorpe: Vill vi gå upp i shl kan vi ändå inte spela med en massa juniorer bara för att utveckla dem, tycker det är perfekt att Åhström hamnade i Almtuna där han kan få den roll han behöver för sitt spel.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
puffe: Tror Albin kommer göra det riktigt bra stor och stark med bra skridskoåkning och skott har aldrig varit en dålig kombo. Hoppas Skellefteå kan vara lika snäll mot oss som vi var med Almtuna och Västervik :D
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Att Engsund får matchstraff för det där är ett skämt, att han är så feg att han vänder ryggen till när engsund redan påbörjat tacklingen är riktigt fegt och kantigt.
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: Vad är Albin Eriksson för spelartyp?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Blir Rosdahl borta länge?
www.modohockey.se/artikel/vg67ak2ye-4ij6i1/modo-hockey-lanar-albin-eriksson-fran-skelleftea-aik
www.modohockey.se/artikel/vg67ak2ye-4ij6i1/modo-hockey-lanar-albin-eriksson-fran-skelleftea-aik
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Nucky: Tre artiklar på ganska kort tid av honom, är nog kenttä som vill avsluta vårt segertåg😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
{7639}: såg ut att det var ganska mycket sålt igår, jag gissar 3600-3700
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Foppatofflan: Hoppas på ett revben eller nyckelbenet och att det inte är något i handen, vi minns ju hur lång tid det tog för Tommy.
+ 1
Föregående · 51 · Nästa
