Historik
Föregående · 52 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Men med spelsinne lär han kunna få många fina passningar.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Nucky: Året efter guldet var snittade vi över 7k och guldåret strax under 7k
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
MrLöven: Men nu gick väl snacket mellan MODO och löven så varför drar du inte ajk och Leksand i det?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Eller: Räknar procentuellt med befolkningen ligger löven på 3.4% medans vi ligger på och vi på 6.1%
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
MrLöven: Inte så konstigt egentligen när ni har drygt 70 tusen fler i er kommun🤔
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Heyerdal: Moras nya Nordamerikaner ser på förhand väldigt intressanta ut
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Modo, Bik, Timrå, Löven och Västerås kommer med största sannolikhet att vara top 5 lagen när serien avslutas. Kanske finns en liten chans att kristianstad lyckas smyga sig in på något sätt, tycker de har sett riktigt stabila ut och bjuder in på så många farliga målchanser.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
{8399}: Denna match var upplagd för ett bakslag, Västerås tar vi nu av bara farten!😀
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
jonsson: Löven i första, men när vi gjorde 2 snabba tog vi över
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Ben Perrault: Drog igång lövblåsen å blåste bort alla små ängsliga löv som gömt sig under den nyfallna snön
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Verkar jobba mycket för att få med sittplats
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
puffe: Tycker snarare att det är löven som ska vara oroliga. Vi har ett målsnitt hemma på mäktiga 5.43 mål/match och räknar vi inte med första matchen som var lite knackig så ligger snittet på 5.83.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Hur svårt kan det vara att använda Å Ä och Ö?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Han har ett år kvar men det är ett options-år
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag får vi säga grattis på födelsedagen till våran lagkapten, Toby "Orr" Enström!
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Tror jag aldrig längtat mer efter en match. Kan det inte vara lördag redan nu, tack!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dom lägger upp det på sina ig, fb och Twitter
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2019-11-03
EXPLORERSMÅLAND: Ni får hitta en nordamerikan med ett grymt skott😀
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2019-11-03
Undra om den här filuren ångrar sig nu😂
loven4ever.com/15-vesel-vs-tambellini/
loven4ever.com/15-vesel-vs-tambellini/
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Missade det helt när jag kollade spelschemat😂
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Kunglouie: Du trycker på reports, då ligger den där med en massa andra matchrapporter.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Pite-Foppa allstå. Fyfan vad killen jobbar och sliter i exakt varenda sekund, mer hårt arbetande spelare tror jag det är svårt att hitta.
Är väldigt tacksam över att ni inte förlängde med honom😀
Är väldigt tacksam över att ni inte förlängde med honom😀
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
goleafs: Björka på 11 mål hittils Hutchings och crandall på 7 respektive 6 mål, Johnson på 21p det är mer än eran poängbästa spelare. Dessutom skulle jag aldrig välja deilert över Norlinder, potentialen och skridskoåkning den killen besitter är nog bland de bästa i ligan, sen att han har en grym klubbteknik och ett bra skott är en bra bonus
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Över 6000 sålda till matchen mot löven redan nu!
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Västervik - Modo 2019-10-27
Bad_Brett: Förra matchen mötte vi ett av seriens bästa pp och vi höll tätt där
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag kan säga så här. Jag är inte alls för bengaler men inte heller så jätte emot det, tycker det är värre när dom försöker bråka eller faktiskt bråkar med säkerhetsvakter och polis.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{3678}: Hellre övik än Sundsvallsförorten timjåå
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2019-10-25
Nieminen: Han kanske tror att det var nån MoDoit som har stulit Dahléns snuttefilt
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2019-10-25
{3678}: Det är väl inte så bra, vilka ska ni då gnälla på när ni inte kan tjuta om vårt domargnäll😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2019-10-25
henkeiskogen: Ett misstag tycker jag ändå att man kan förbise helheten var ju ändå riktigt bra. Norlinder gjorde ju också en riktig tavla i slutet av matchen när han dribblade på blå, men det tar ju inte heller ifrån honom att han är en av våra bästa backar.
Dessutom var det 5 sekunder
Dessutom var det 5 sekunder
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2019-10-25
mr_brasco: Tycker Hedman har gjort det jättebra i defensiven den här säsongen. Han förtjänar mer beröm än vad han får
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2019-10-25
Pinus sylvestri: Han och några andra MoDo-gubbar var där en gång mot Leksand ifjol också
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2019-10-23
Foppatofflan: Jellvert är ju ändå hyffsad i defensiven och med Tambelini vet vi knappt vad han går för i egen zon.
+ 1
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
roger_sundsvall: Eyy, dubbelmoralen bara fortsätter här inne😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2019-10-23
jonsson: Om vi fortsätter på samma spår som de två första perioderna skulle jag säga ja på den
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7943}: Tambellini tycker jag var riktigt bra mot aik. De få minuterna han hann att spela vill säga😂
+ 2
Föregående · 52 · Nästa

