Historik
Föregående · 53 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo
Blir riktig förbannad på folket i Örnsköldsvik, dra upp era arslen å kom till fjällrävencenter. Bara våra 3 unga backar är värde entrepengen. Det är decenier sen vi har spelat en sån underhållande hockey som vi gör nu, alla fyra kedjor kan producera framåt
Grabbarna förtjänar inte minst 4000 per match som dom spelar nu, vad fan krävs för att få folk att gå på matcherna?
Grabbarna förtjänar inte minst 4000 per match som dom spelar nu, vad fan krävs för att få folk att gå på matcherna?
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 16-10-19
Robin Ztorken L: Han var dessutom jetlaggad och spelade med fel klubbor😉
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Fattar allvarligt inte att löven kan leda serien, alla deras matcher jag sett har deras spel varit rätt mediokert liksom matchen just nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
#13: Som är betydligt bättre än 78 men fortfarande väldigt väldigt uselt. Men bp tycker jag börjar se bättre ut och även om pp har varit dåligt så har vi ändå haft rätt mycket otur där med många ramträffar, när vi dessutom får in tambellini så kanske det kan lossna bättre där.
Tror att vid årsskiftet så kommer vi ligga på runt 93-95% med en fortsatt ökning.
Tror att vid årsskiftet så kommer vi ligga på runt 93-95% med en fortsatt ökning.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om vi tycker att vi har usla specialteams så kan ni kolla här, bland den värre statistiken jag sett
twitter.com/ShlStats/status/1183686514389192706?s=19
twitter.com/ShlStats/status/1183686514389192706?s=19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Det här kanske kan förklara lite av eran kräftgång
twitter.com/ShlStats/status/1183686514389192706?s=19
Det här kanske kan förklara lite av eran kräftgång
twitter.com/ShlStats/status/1183686514389192706?s=19
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 11-10-19
jonsson: Håller med, även om det inte var helt perfekt och att vi bjöd på några chanser var det ändå betydligt bättre än tidigare matcher. Hoppas det håller i och att dom fortsätter förbättras match till match
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 11-10-19
Gavelo: Börjar bli tjatigt att höra det varenda match
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 11-10-19
Nucky: Gissar på att antingen kör över dom eller så åker vi på en knapp förlust
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Monno: Med Adam in i laget tycker jag att vi borde ställa upp såhär
LP-JJ-Karla
From-Olofsson-Rosdahl
JFop-tambellini-Hagelin
Sylwander-jellvert-Björka
Häggis-Karlström
LP-JJ-Karla
From-Olofsson-Rosdahl
JFop-tambellini-Hagelin
Sylwander-jellvert-Björka
Häggis-Karlström
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: gjorde användaren för att se klippet och jag la aldrig in nåt kort eller fakturaadress
MoDo Hockey > Sv: Modo-Khk 30-09-19
Charliejfz: Och jag har en känsla att ni minst kommer spela semifinal
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Ssk - Modo 27-09-19
Hur i helvete kan södertälje inte få en utvisning tidigare på den solklara trippingen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Ssk - Modo 27-09-19
Monno: Varför börja vi spela så här sent? Vi är seriens bästa lag men inte så överlägsna att vi kan ta in detta
MoDo Hockey > Sv: Björklöven-Modo 23sept
Ogie Ogilthorpe: Tufft å peta upp en som redan lirar i första😉
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har vi någonsin gått in i en säsong som så här stora favoriter, förutom när vi spelade i div 1 på 80talet?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
MODO Hockey
IF Björklöven
Västerås IK
Mora IK
Timrå IK
BIK Kalskoga
AIK
Södertälje SK
Karlskrona HK
HC Vita Hästen
Västerviks IK
Almtuna IS
Tingsryds AIF
Kristianstads IK
IF Björklöven
Västerås IK
Mora IK
Timrå IK
BIK Kalskoga
AIK
Södertälje SK
Karlskrona HK
HC Vita Hästen
Västerviks IK
Almtuna IS
Tingsryds AIF
Kristianstads IK
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Tom Hedberg blir assisterande kapten, dom andra två var mer väntade med Hedman och björka.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Träningsmatcher 2019
Tycker att Fredrik Olofsson ser rappare ut för varje match som går. Det plus hans skicklighet att täcka pucken kan nog göra honom rätt jobbig för motståndarna i vinter
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
20-2 i skott på en period men 1-1 i matchen. Öviks keeper har gjort de bra hittils
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi kan ju inte heller glömma att det saknades 4st ordinarie backar i bröderna Enström, Norlinder och Öhman
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
palleparling: Vi har 4st nyförvärv och 2st div1 lån. Dessutom har vi inte ställt upp med bästa möjliga trupp hittills
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Ja juste, att öa hade blivit en Timrå tidning hade jag glömt 😂😂
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Alla säsongsmatcher visas på cmore😉, men på högsäsongen sänder dom skeå modo den tionde och brynäs modo den tjugonde. Tror dessutom att öa sänder hela scacuppen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoppas madhawks känsla är rätt
"Sedan har HockeyAllsvenskans största stjärna, Tobias Enström, som väntat, förlängt kontraktet med MoDo. Blir inte förvånad om även Tobias Viklund kommer in och stärker upp den backsidan."
"Sedan har HockeyAllsvenskans största stjärna, Tobias Enström, som väntat, förlängt kontraktet med MoDo. Blir inte förvånad om även Tobias Viklund kommer in och stärker upp den backsidan."
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Bad_Brett: Har suttit och jämfört trupperna och ser ingen lagdel i löven som skulle vara bättre än MoDos. Deras målvaktssida är ett stort frågetecken där Joe Cannata lika gärna som succe bli en stor flopp.
+ 6
Föregående · 53 · Nästa
