Historik
Föregående · 57 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Tips säsongen 2018-2019
{5647}: Det där var en h1 tagg, andra borde också funka då
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hagelin är bara 2 poäng från att tangera sin poängbästa säsong i HA, skulle vara kul för honom om han skulle slå det
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
{8671}: Får vi behålla Norlinder, Berglund, Hedberg, Wernblom, Petterson och Toby plus lite mera spets så tror jag vi har chansen nästa år
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje
Hoppas tälje går till slutspel så vi får se Wernblom vs Liljewall igen. Det bästa skulle vara att Wernblom gör mål, säger några väl valda ord till täljebåset och till sist en härlig seger
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zucca levererade i första matchen med Dallas, 1+1. En gång MoDoit, alltid MoDoit
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jo jag håller med, och bra för oss också. Synd bara att dom tappa en 2-0 ledning
MoDo Hockey > Sv: Pantern - Modo
Undra vad Toby sa/gjorde efter matchen, han fick en game missconduct 20.00 i tredje
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Tycker att han passar väldigt bra med Karla och Johnson, han är bra på att ska ytor åt dom och han har börjat producera mera sen han hamna där. Smart drag av Hellkvist
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Pantern - Modo
Tarasov: Har sett att dom flugit någon gång till denna säsong, dem har lagt upp några storys på instagram när dom sitter på någon flygplats
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Men dom är sämsta hemmalaget i ligan med 4 vinster 13 förluster och 5 oavgjorda
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Nej, målet med denna säsong var topp 8
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo
Domsjö: Har sett hyfsat många Västerås matcher i år och jag kan inte direkt förstå hur dem kan ligga 3:a. Dom gör sällan mycket mål och spelar en tråkig hockey, den största anledningen heter nog Samuel Ersson
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo
Hägglund skrev på Twitter att han fått en lättare hjärnskakning
"Matchen mot Västervik kostade för Modo. Hjärnskakningar på Tommy Enström och Mattias Norlinder."
"Matchen mot Västervik kostade för Modo. Hjärnskakningar på Tommy Enström och Mattias Norlinder."
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo
Det bra med att bo i Övik är att man kan se alla hemmamatcher, men det negativa är att det finns så få lag i Norrland så det blir få bortamatcher. Skulle med glädje byta ut något av smålandslagen mot något lag här i norr
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga
Vi gick om leksand med hjälp av segrar under ordinarie tid, samma poäng samma målskillnad och lika många gjorda och insläppta😂
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona
{7814}: 75 poäng hade Södertälje som sista lag i slutspelsserien ifjol. Så ungefär 13 poäng till, precis en poäng per match😉
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskrona
Tycker Hagelin varit bättre på slutet, ser ut som han har fått mer fart på benen. Tror kedjebytet var bra för honom och för MoDo👍
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik
Älskar dom här kommentarerna från Hellkvist
Är du orolig för hur det ser ut just nu?
– Det är inte så att mina lag springer igenom en serie, men när det kommer till slutspel burkar mina lag vara som bäst.
Tar ni er till slutspel?
– Givetvis.
Är du orolig för hur det ser ut just nu?
– Det är inte så att mina lag springer igenom en serie, men när det kommer till slutspel burkar mina lag vara som bäst.
Tar ni er till slutspel?
– Givetvis.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik
Loket: Vi behöver kontinuitet, inte fler tränare på den redan långa listen på dem som fått kicken
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo
Från Hörnefors: Tim Wahlgren är inte med i j20 idag, kanske påväg till a-laget igen
+ 1
Juniorhockey > Sv: Junior VM
Tycker vi borde kicka monten. Han står rätt upp och ner i båset och verkar inte mana på spelarna alls till skillnad från Schweiz tränare
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
OP (Oscar Pettersson) saknades faktiskt inte på grund av hjärnskakningen utan han har feber, berättar Björn Hellkvist.
Skönt att Oscar klarade sig från hjärnskakning
Skönt att Oscar klarade sig från hjärnskakning
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: snyggt av dem att klara av 3 och en halv minut i bp med en halv minut i 3 mot 5
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo-Västervik
www.modohockey.se/artikel/7zf4ajpy2-4ij6i1/uttalande-fran-erik-hanses-och-modo-hockey
Kanske är anledningen till att Hanses har varit svajigare i år
Kanske är anledningen till att Hanses har varit svajigare i år
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo-Västervik
Eller: Tar man bort poäng för aik mot vissa lag hade inte de legat tvåa, tycker det där var ett lite märkligt påpekande
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Rytter: Känns som att han var en på tusen, var ledande i laget som vann sm-guld och spelade till sig ett nhl kontrakt. Tror det är svårt att hitta fler såna guldkorn i div ett.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna
{7814}: Var där, såg ingen av dem som brukar leda klacken på plats idag
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Om du har kanalerna för att se matcher på tv så kan du också streama på cmore
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo
{7943}: Vi gjorde en ganska dålig match punkt. Det kan du inte argumentera emot. Vi har gjort matcher som är med hästlängder bättre än den här matchen, till exempel den mot Oskarshamn senast
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Kan detta vara något?
www.eliteprospects.com/player/37973/charlie-dodero
Bröt kontraktet med Tingsryd idag och han såg riktigt vass ut mot MoDo igår
www.eliteprospects.com/player/37973/charlie-dodero
Bröt kontraktet med Tingsryd idag och han såg riktigt vass ut mot MoDo igår
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo
{7639}: 13 poäng på 5 matcher! Kan väl vara värt ett försök att slänga in honom som spelfördelare
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo
{7639}: plättlätt! Kunde han inte göra så mot västervik också?
+ 3
Föregående · 57 · Nästa