Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bobrov: Det blir väl lite eftersläpning på hemsidan också eftersom alla banker inte för över pengarna på en gång. Mitt bidrag t.ex trillar inte in förrän imorgon.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
... kommer jag att spela Eldkvarns Pojkar, pojkar, pojkar innan varje match och jag gillar dem inte ens. Här kommer ett hundår till.
Fotboll > Sv: Premier League
NuMo: Det ryktas om £80000 i månadslön, så han blir nog en av klubbens dyraste spelare genom tiderna trots den fria transfern.
Support > Inlägg dyker inte upp
Jag postade ett inlägg i Fotboll för en stund sen, men det visas inte.
Café > Sv: Roliga länkar
Osäker på trådvalet, men vi tar den här.
Amerikanerna har utvecklat konceptet med glassbilar.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Skarin: "Det kan vara bra att ligga på listan, det kan vara dåligt att ligga på listan. Listan lyssnar till er."
Redigerad kommentar
Fotboll > Sv: The Championship
mattias - 74: Hellre Swansea än Reading. Readings tvärränder går väl inte ens runt hela tröjan ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Slog just på tv:n, jag visste inte att trean fortfarande visade Blåsningen.
+ 2
Fotboll > Sv: The Championship
T T: Sant, men inte ens jag tror längre på att FA tar PL-platsen från oss.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-04-08
Man får väl gratulera till fortsatt elitseriespel,
+ 1
Fotboll > Sv: Premier League
Frella: Vissa tränares språkbruk har fått sig ett lyft också tack vare regeln. ;)
Fotboll > Sv: The Championship
TT: Har inte hunnit sätta mig in i hela soppan än, men Rangers lyckas alltid sätta käppar i hjulet för sig själva. Det största bekymret verkar iaf inte vara spelaren Faurlin, utan snarare Gianni Paladinis trixande.
Edit: Lägger in en läsvärd krönika om saken.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2011-03-05
Bragd-Birger: Trots att man är en hårdhudad och macho industriarbetare (nåja) är man f-n nästan grinfärdig ikväll.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Skönt med en seger, men jag törs f-n inte börja hoppas igen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Hälge: Instämmer. Pensionärerna må ursäkta, men ikväll var det en jävla PRO-hockey.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: Apropå matchen mot Västerås. Hade de inte nån figur som gick runt rinken med megafon och försökte få igång hemmapubliken ?
Förlustmatchen mot Löven borta i den kvalserien är f.ö den jobbigaste torsk jag varit med om.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: Slutspelsmatchen ?
Isf vill jag minnas att det var 2-1.
Isf vill jag minnas att det var 2-1.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e:
Åh, fy fan. Jag har fortfarande mardrömmar om de figurerna.
Åh, fy fan. Jag har fortfarande mardrömmar om de figurerna.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Hassan: De som har grundseriekort måste hämta ut sina förtursbiljetter senast på måndag iaf.
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
T T: .. och jag som trodde att det var kvinnorna som gick upp i vikt.
Föregående · 6 · Nästa