Historik
Föregående · 7 · NästaVarför hålla på nåt beigt P.L-lag när QPR finns ?
Här händer det grejer hela tiden.
http://www.svenskafans.com/england/qpr/artikel.asp?id=329604
Blizzard: Jag hakar på med...
http://www.youtube.com/watch?v=mtEgV9cxSkQVilken tränare är du ?
Jag är tydligen Kevin Keegan. Kanske lika bra att man aldrig gick den där tränarkursen ändå.
Har Mr Tims cover på Enter Sandman varit med ?
Om inte så titta och njut.
Dream Team: Dagen bästa var nog när kommentatorn tyckte att Sundfors skulle lägga utsparken mot mål. Större chans att han träffar nån av avbytarbänkarna.
Bra att de inte halkar efter för mycket.
Metal Guru: Cancer kan man få av allt, cigaretter och pitepalt....
http://www.youtube.com/watch?v=-CgjPV0Xm9oHerrej......
Som nån skrev tidigare så var det inte längesedan man hoppades på att undvika KS.
Enligt Sportradion fick han matchstraff för en ful slashing på Widing bara för att sedan börja bråka med Sundlöf i korridoren.
Föregående · 7 · Nästa