Historik
Föregående · 9 · Nästa
Café > Sv: Hockeysnacks valvaka 2018 Håll god ton i tråden Tack!
Petrov: du är välkommen att inte läsa denna tråd. Den ligger faktiskt under kategorin "café" där man väl kan diskutera vad som helst?
Skulle någon bete sig illa så ska straff utdelas, annars låt det vara. Vi är väl ändå vuxna människor, de flesta av oss?
Skulle någon bete sig illa så ska straff utdelas, annars låt det vara. Vi är väl ändå vuxna människor, de flesta av oss?
+ 4
Café > Sv: Viktigaste valfrågan 2018
{7536}: den informationen jag sett säger underskott, hur det går ihop kan jag inte svara på.
Hade man inte betalat illbaka på statsskulden under brinnande högkonjunktur hade det varit katastrof.
Hade man inte betalat illbaka på statsskulden under brinnande högkonjunktur hade det varit katastrof.
+ 1
Café > Sv: Viktigaste valfrågan 2018
{7536}: du måste blandat ihop foldrarna. Vårdköerna har mer än fördubblats under er tid vid makten, trots brinnande högkonjunktur.
+ 1
Café > Sv: Viktigaste valfrågan 2018
För mig som fyrbarnspappa är såklart familjepolitiken viktig. Men även att fler jobb skapas, att skattepengar förvaltas på ett ansvarsfullt och effektivt sätt. Att äldre får en bättre pensioner och plats på äldreboende. Att vården blir mer jämlik i hela landet. Att gängkriminaliteten stävjas. Att barn som mår dåligt går hjälp snabbare. Att vårdköerna kortas. Det är mycket som måste förändras, många viktiga frågor.
För mig blir det kristdemokraterna.
För mig blir det kristdemokraterna.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zambonin: just Drugge gillar jag än så länge. Få misstag med pucken, många pass på bladet.
I övrigt gör vi inte bort oss ikväll. Absolut, anfallsspelet är bristfälligt, men kom igen, hur många nya spelare har vi? Hur många har inte spelat SHL tidigare? Det kommer ta tid, men kemi kommer göra mycket, och ge spelarna tid att anpassa sig till en högre nivå.
Det syntes tydligt när Luleå fick in sitt första mål, att alla slog på på något sätt. Det finns mycket mer att ta av i detta lag.
I övrigt gör vi inte bort oss ikväll. Absolut, anfallsspelet är bristfälligt, men kom igen, hur många nya spelare har vi? Hur många har inte spelat SHL tidigare? Det kommer ta tid, men kemi kommer göra mycket, och ge spelarna tid att anpassa sig till en högre nivå.
Det syntes tydligt när Luleå fick in sitt första mål, att alla slog på på något sätt. Det finns mycket mer att ta av i detta lag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Har precis skaffat cmore inför kvällens match. Glömde dock att man ju kan "stötta" sitt lag med cmore, hur gör man det?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
... webshopen uppdateras. Vågar man hoppas på nya, moderna artiklar också?
www.timraik.se/artikel/hrv6ajlnm-43ei1/uppgradering-av-webshopen
www.timraik.se/artikel/hrv6ajlnm-43ei1/uppgradering-av-webshopen
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lungan: fast majoriteten av spelarna i laget är ju bra på skridskorna, drivna, hungriga.
Att värva in lite storlek till backupsättningen är inte fel i detta läge, vi är fortfarande ett lag som kommer stå för fart och intensitet.
Att värva in lite storlek till backupsättningen är inte fel i detta läge, vi är fortfarande ett lag som kommer stå för fart och intensitet.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: är det alltså en artistspelare som är på väg in utöver Printz?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Känns som att spelarna fått tydliga direktiv att skjuta vid 2-mot-1 lägena ikväll. Tror inte det varit en enda pass i dessa situationer...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bättre spel ikväll än senaste i alla fall, men fortfarande mycket att jobba på. Mest imponerad av Palmberg än så länge. Han känns liksom spelsugen, vågar göra saker med pucken. Även fint samspel mellan Hållander och Olofsson.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
För er som inte vill punga ut 449:-/månaden för cmore så kan man, om man känner en student som är generös, få rabatt. 50% första månaden, därefter 20%/månad. Blir några hundralappar på en säsong. Sådär apropå nånting...
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Lite kort snack med Svedberg.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/det-ar-en-situation-som-inte-ar-jatterolig/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/det-ar-en-situation-som-inte-ar-jatterolig/
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: håller med helt och hållet, och jag tycker även att intervjuerna är något för korta faktiskt.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Duncan: jag försöker resonera likadant.
Många av våra spelare har potential att bli mycket bättre än som visat senaste åren. Många yngre spelare som kommer växa in i det hela.
Och glöm inte underskattning från motståndare. Vi är så nederlagstippade att det är löjligt, och motståndarna kommer ha det i bakhuvudet att vi är så dåliga.
Vi slipper kvalet i alla fall!
Många av våra spelare har potential att bli mycket bättre än som visat senaste åren. Många yngre spelare som kommer växa in i det hela.
Och glöm inte underskattning från motståndare. Vi är så nederlagstippade att det är löjligt, och motståndarna kommer ha det i bakhuvudet att vi är så dåliga.
Vi slipper kvalet i alla fall!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå IK enda lag från hockeyallsvenskan bland de 100 bästa lagen i Europa.
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/yhuaajjek-1el1/timra-bland-europas-100-basta-klubblag
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/yhuaajjek-1el1/timra-bland-europas-100-basta-klubblag
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Freddan förlänger!!!!1!1
www.timraik.se/artikel/39i4ajioa-43ei1/timra-ik-forlanger-med-fredrik-andersson
www.timraik.se/artikel/39i4ajioa-43ei1/timra-ik-forlanger-med-fredrik-andersson
+ 27
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Jag tror man vill ha mer kraft framåt i år än vi kanske hade i fjol, då försvarsspelet fungerade bra. Sen tror jag även att man har en budget som tillåter en värvning eller två under säsong för att fylla ut där det ev behövs, tex en bra back eller så.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: sett till namnen vi värvat hittills förväntar jag mig riktigt starka lirare på sista platserna, om budgeten ökat med 20 miljoner.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Timrå Timrå, Timrå Timrå, vi jagar SHL, och vi ska upp igen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: jag tror man medvetet tömmer shopen nu för att förnya. Hoppas detta är en av nyheterna som kommer till veckan. Nya artiklar i shopen.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse på Mon: det handlar vad jag läst om att avtalen ska skrivas in för SHL, då dom var skrivna för hockeyallsvenskan ursprungligen.
Föregående · 9 · Nästa
