Andersson: fler offensiva backar? Tycker drugge och kinnvall är två offensiva backar. Tror inte vi ska ställa på isen ett lag med 4 offensivt inriktade backar. Vi behöver säkra bakåt.
Andersson: Oj, två stycken? Drugge, Kinnvall och hybriden Hardegård då? Vi kan inte ha en halv backuppsättning med offensiva backar. Vi tog oss upp till SHL med en backsida där vår poängbästa back gjorde 15 poäng i grundserien. Det vore synd att hoppas på att receptet ska vara något helt annat nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.