Historik
Föregående · 6 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: med gamla reglerna med linjer vid båset så hade det säkert varit ok
Men Lidhammar är ju trots allt den som är med o vinner puck så nog tjäna vi på det.
Men Lidhammar är ju trots allt den som är med o vinner puck så nog tjäna vi på det.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: betyder väl bara de stresar tebaks han och han blir skadad igen och borta för säsongen typ.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: 2.20 på rögle
blir nog inte roligare än så ikväll.
Tur det är spännande match på MNF.
blir nog inte roligare än så ikväll.
Tur det är spännande match på MNF.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: SOPOR!!
Mest de 2 på bänken som matchar helt kasst.
sen våra 3 virkträffar
och kassa avslut på frilägen.
Mest de 2 på bänken som matchar helt kasst.
sen våra 3 virkträffar
och kassa avslut på frilägen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: SKall vi tippa på det vanliga
Dvs om vi torskar är det skitväder när vi kommer ut ur hallen.
Om vi vinner så håller det fina vädret i även om mörkret fallit och solen försvunnit.
Dvs om vi torskar är det skitväder när vi kommer ut ur hallen.
Om vi vinner så håller det fina vädret i även om mörkret fallit och solen försvunnit.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: man hade ju kunnat vara supernöjd om vi vunnit igår
timrå och modo i botten fortsatt.
men nu verka rju modo på g med floppa och mackan o hinote på ingång
timrå och modo i botten fortsatt.
men nu verka rju modo på g med floppa och mackan o hinote på ingång
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: VÄRDELÖST ta matchstraff utan att ens slåss.
stå och kraxa. fy fan.
stå och kraxa. fy fan.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Nej plus / minus säger allt.
OK han gör alla sina mål i PP men han silar samtidigt duktigt i ES
SÅ kort sagt han gör bara mål med en man mer.
Dvs han håller eg inte i högsta serien.
sen är väl stats i ES generellt inte mycket att hurra för. Finns ju inte direkt NHLS maskineri bakom.
OK han gör alla sina mål i PP men han silar samtidigt duktigt i ES
SÅ kort sagt han gör bara mål med en man mer.
Dvs han håller eg inte i högsta serien.
sen är väl stats i ES generellt inte mycket att hurra för. Finns ju inte direkt NHLS maskineri bakom.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: de måste göra ngt åt parkeringen.
nu är det nya byxor efter varje match eftersom de man kommer hem i ser ut som leopardmönstrade och skorna som hejkom ochhjälpmig
nej asfaltera lite mer framför entren och förse resten av parkeringen med oljegrus eller bara mera grus
nu är det nya byxor efter varje match eftersom de man kommer hem i ser ut som leopardmönstrade och skorna som hejkom ochhjälpmig
nej asfaltera lite mer framför entren och förse resten av parkeringen med oljegrus eller bara mera grus
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: snacka om skitmatch
komma ut och skaik har 3 frilägen på under 3min.
då tänkte jag nästan gå hem.
Men eftersom han tog dem så var det ju 0-0 fortfarande.
komma ut och skaik har 3 frilägen på under 3min.
då tänkte jag nästan gå hem.
Men eftersom han tog dem så var det ju 0-0 fortfarande.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Random: ja inte för den direkt var bra innan men kan väl inte säga det här blev nå bättre.
Kan man trixa borta några av rutorna?
Kan man trixa borta några av rutorna?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: vore ju iaf bra om man fick ngn form av av stabilitet
och slog lag som rögle och ssk
och trskar mot typ hv
som det är nu vet man ju aldrig om de skall vinna el torska
och hemma eller borta spelar heller ingen roll
och period1 eller 2 el 3 inte heller
de blandar och ger enormt
och slog lag som rögle och ssk
och trskar mot typ hv
som det är nu vet man ju aldrig om de skall vinna el torska
och hemma eller borta spelar heller ingen roll
och period1 eller 2 el 3 inte heller
de blandar och ger enormt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: är det några som borde veta att plocka bort abbots så äre väl rögle
tur vi har en scoring line
tur vi har en scoring line
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: det blev visst under
fick man in ett spel för en gångs skull
timrå kan man lita på
fick man in ett spel för en gångs skull
timrå kan man lita på
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: kan det bli under då?
Tur man har coke så man håller sig vaken då
Tur man har coke så man håller sig vaken då
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: var en riktigt helloweenmatch
typiskt vårat boogieteam och allt.
sparkar och volleys och slumpmål hit och dit.
och bara 1 pinne
skitpölsa
typiskt vårat boogieteam och allt.
sparkar och volleys och slumpmål hit och dit.
och bara 1 pinne
skitpölsa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Andersson: Det enda vi är nöja med är tabellen.
Timrå och Modo ligger ju sist
Så det ser bra ut.
Timrå och Modo ligger ju sist
Så det ser bra ut.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
lizzard: skulle aldrig sagt ngt om match hela vägen
när jag somnade dog vi tydligen
4 raka hv mål
när jag somnade dog vi tydligen
4 raka hv mål
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: eftersom vi leder efter 1a så får man anta det blir en kamp hela vägen iaf.
inte som mot pölsan
inte som mot pölsan
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: vad vi saknar är väl centrar.
Hade jonte haft ngn kanske han gjort nått bättre
Kanske dags att prova han med aborrarna
eller prova emil med han o lavander
Fabbe gör ju sin sak oavsett vem han spelar med
och det är åka skridskor och ramla så känns som han kan spela vartsom
Hade jonte haft ngn kanske han gjort nått bättre
Kanske dags att prova han med aborrarna
eller prova emil med han o lavander
Fabbe gör ju sin sak oavsett vem han spelar med
och det är åka skridskor och ramla så känns som han kan spela vartsom
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: nej krävs lång träning för sånt
Men han har ju alltid varit en.
Annars skulle han lira NHL
Men han har ju alltid varit en.
Annars skulle han lira NHL
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: riktigt bra att inte åka 1m till innan man dumpar
Det får han allt ta på sig
Det får han allt ta på sig
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: du menar slutspel och ut i 4 raka?
eller klara kvalserien på plusmål?
eller klara kvalserien på plusmål?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Abbots är för veka för att vara transatlanter.
Typiskt.
Och när de väl hamnar i en fight så grinar de till sig 10or
sopigt.
Och dags att flytta på fabbe och emil
Vi har 2 hyffsade duos som lider av att ha kassa 3e killar.
Och vi har en 3e line som endå inte funkar.
Nej skyffla lite i kedjorna.
och in med en Riktig målvakt
Typiskt.
Och när de väl hamnar i en fight så grinar de till sig 10or
sopigt.
Och dags att flytta på fabbe och emil
Vi har 2 hyffsade duos som lider av att ha kassa 3e killar.
Och vi har en 3e line som endå inte funkar.
Nej skyffla lite i kedjorna.
och in med en Riktig målvakt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: idag får bounca back och krossa fbk.
Förresten Lördagsmatcher är det HVs påfund eller?
Förresten Lördagsmatcher är det HVs påfund eller?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: hade en trippel med vf dif och blues som gav nästan 10ggr
kan ju behövas eftersom fotbollen går sisådär
får in sevilla häcken lite under och 1x kanske
bommar pool och inter
kan ju behövas eftersom fotbollen går sisådär
får in sevilla häcken lite under och 1x kanske
bommar pool och inter
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: 3 2or blev det
men sprack på rögles var OT
tur jag skippat den på dubbeln vf dif
men sprack på rögles var OT
tur jag skippat den på dubbeln vf dif
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Med tanke vilket lag de endå har på pappret redan nu är det helt otroligt de är så svaga.
De sköt ju ingenting utan spelade mest runt. Var väl sista 15 av första perioden som de låg på men annars var de tämligen bleka rakt igenom.
Det blir inga SM guld med Lener.
Oavsett Hlinka och Hlavac
De sköt ju ingenting utan spelade mest runt. Var väl sista 15 av första perioden som de låg på men annars var de tämligen bleka rakt igenom.
Det blir inga SM guld med Lener.
Oavsett Hlinka och Hlavac
Föregående · 6 · Nästa
0-3 med
3-0 utan